Skocz do zawartości
marjanko

Jak otworzyć zablokowane drzwi?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam a ja mam taki delikatny problemik z klamka od drzwi kierowcy zewnętrzna , tzn jest tak jakby lużna lekko i przy którymś razem przy otwarciu drzwi i pociągnięcia za klamke to linka mi spadnie niekiedy i musze odkrecac i zakładac! a przy załozeniu linka trzyma sztywno w klamce na ząbkach takze jak mozna tą usterke naprawic. pozdrawiam!!!
i jak panowie ktoś pomoże? jak wyżej opisałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

... może daj na stałe na klej lekko w razie czego to sobie odkleisz, a trochę będzie trzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mój problem wygląda nastepująco; centralny nie otwiera przednich drzwi prawych tzn. rygielek się nie podnosi, jak od wewnatrz pociągne za klamke to sie podnosi ale jak puszcze to opada. ma ktos jakis pomysł jak otworzyc te drzwi aby dostac sie do zamka? Próbowałem juz chyba wszystkiego co znalazlem na forum i nic...

Może ja Ci pomogę dzieląc się swoimi doświadczeniami.

Miałem ten sam problem z zablokowanym zamkiem prawych tylnych drzwi.

Ja rozwiązałem ten problem w trochę dziwny i prowizoryczny (ale skuteczny i jak na razie widzę jedyny) sposób.

1. Wyjmij fotel będziesz miał bardziej swobodny dostęp do demontażu boczku patrz opis na forum.

2. Uwolnij mocowanie szyby patrz opis na forum.

3. Odepnij zamek od blachy dwa plastikowe zatrzaski pod prętem ryglowania w okolicy zamka wpychając znajdujące się w nich plastikowe rozpórki (znajdziesz je później w drzwiach po zdjęciu blachy).

4. Odkręć blachę i oderwij ją w taki sposób aby nie uszkodzić uszczelki przyklejonej do niej ( uszkodzona uszczelka = powódź w samochodzie),

musisz trochę pokombinować niektóre przewody powypinać.

5. Wsuwkę od zamka zdejmiesz przy pomocy małego wkrętaka ciągnąc w dół pozwoli Ci to odsunąć blachę na bok.

6. Masz dostęp do zamka który nadal jest w drzwiach i jest zablokowany.

Prawdopodobnie trzyma siłownik możesz lekko popukać w zamek a następnie pociągnąć dwa razy za linkę klamki wewnętrznej (którą wcześniej musiałeś wyjąć z blachy).

Jeśli nie puścił masz ten sam problem co ja.

Ja odblokowałem swój zamek za pomocą prądu stałego 12V.

Musisz wykonać przyrząd na wzór prowizorycznej wtyczki.

Wystarczą dwa sztywne druty, kable które musza być od siebie odizolowane na taką odległość jak we wsuwce którą wypiąłeś.

Wsuwka ma kształt litery '' U '' i ma sześć pinów.

Patrząc na literę ''U'' dwa górne poziome odpowiadają za zasilanie silnika zamka.

Tak więc aby uruchomić silnik zamka należy podłączyć się pod piny ''1'' i ''2'' w zamku za pomocą wykonanej przez prowizorycznej wsuwki.

Teraz potrzebne jest nam źródło prądu (12V)

UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!

NIE ZAMYKAMY PROWIZORYCZNEGO OBWODU NA STAŁE

JA ZROBIŁEM TO TAK: JEDEN PRZEWÓD TRZYMAŁEM NA ''-'' A DRUGIM KOŃCEM PRZEWODU UDERZYŁEM W ''+''

JEŚLI SIŁOWNIK NIE PUŚCI TRZEBA ZAMIENIĆ BIEGUNY I POWTÓRZYĆ ''IMPULSOWE ZAMKNIĘCIE OBWODU''

( pamiętaj drzwi same się nie otworzą trzeba użyć klamki).

później to już tylko wymontować zamek, rozebrać poprawić luty patrz opis na forum.

I powodzenia

Jeśli coś nie jasne pisz na email:

[email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Resiak82 Możesz jeszcze sprawdzić jak tam z Twoim Modułem Komfortu. Może zamek działa a w ogóle sygnału nie dostaje? andrzejg, dał CI bardzo dokładną instrukcje. Więc jak skorzystasz z jego sposobu, a dodatkowo sprawdzisz MK i wiązki do niego dochodzące (na forum jest masa sposobów itp, nawet w moich postach znajdziesz) to na 100% naprawisz drzwi. Powodzenia i daj znać jak CI poszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega shred23 ma rację. Wklej to na jakiś silikon lub klej który można łatwo odkleić.

Powinno trzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę swoje trzy grosze:

Sposób na puknięcie jak bym to nazwał :) naprawdę działa i zaoszczędził mi mnóstwo pracy ze zdejmowaniem tapicerki od środka, ale od początku.

Malowałem nie dawno , cały samochód , po złożeniu go do kupy wszystko działało jakiś tydzień aż tu nagle żona wraca z pracy i mówi ,że nie może drzwi otworzyć ani od środka , ani od zewnątrz.

z pilota zamek/siłownik było słychać że pracuje, z kluczyka ręcznie tak samo, "cypek" który wystaje z tapicerki również się poruszał góra dół.

Myślałem ,że to linka się wyczepiła od klamki czy coś, zdjąłem tylne drzwi , by dostać się do śruby przednich, do zdjęcia klamki. Zdjąłem klamkę ciągne za linkę i nic. Rozłożyłem ręce. Ale przeczytałem na forum ten wątek i z pierwszego podejścia tadaaa :) i otwarte.

Wnioski, mi najbardziej pasuje teoria brudnych zapadek, jako że faktycznie, na co wcześniej nie zwróciłem uwagi , zamek był lekko przpruszony farbą, a dodatkowo przy całym matowieniu i szlifowaniu pyłu też tam , nie mało się dostało . Popsikałem konkretnie wd40 gdzie się tylko dało i zobaczymy co dalej.

Wielkie dzięki za pomoc. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, właśnie jestem po przejściach z zablokowanymi prawymi przednimi drzwiami. Dzięki opisom z forum udało się zdemontować tapicerkę oraz blachę na zamkniętych drzwiach, jedyne straty to uszkodzony jeden zatrzask. Zamek udało się odblokować, wszystko działa poprawnie. Jeżeli ktoś z kolegów z okolic Lublina potrzebował by pomocy przy demontażu drzwi, rozbiórce zamka to oferuję swoją pomoc.

 

e-mail:[email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

poczytałem prawie wszystkie watki i mam problem, odnośnie tylnych drzwi lewych, stukanie nic nie pomogło w ogóle zamek już nie pracuje jak otwieram i zamykam drzwi, dotałem się do zamka ale nie mogę ich otworzyć i nie wiem jak zewrzeć do zamka idzie 6 kabli:

PIN 1. czarno-szary

PIN 2. czarny-niebieski

PIN 3. brązowo-niebieski

PIN 4. brązowo-zielony

PIN 5. brązowy

PIN 6. brązowo- czarny

na który podać 12v i GND? zęby otworzyć zamek?... bardzo proszę o pomoc bo mam zdjętą

 

tapicerkę i drzwi zablokowane a chce się pozbyć tego problemu ;/

 

Dodam, że głośnik działa i podnoszenie szyby, wiec raczej nie powinno być przerwy miedzy słupkiem a drzwiami.

Edytowane przez mkanik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość autoabi

Witam.

Już drugi dzień walczę z otwarciem drzwi przednich pasażera. Tylne otwierają się manualnie nie z kluczyka. Ale przednie gdy ciągnie się za klamkę wewnątrz wyskakuje bolec ale wraz z powrotem klamki ciągnie go w dół. Od zewnątrz nie chce się otworzyć, reakcja taka na klamkę jakby nie były odblokowane drzwi.

Dodam że zamek w drzwiach pasażera jest zepsuty.

Z kluczyka słyszę że działa tylko lewa strona.

Po prawej nie działają drzwi oraz lusterko, szyby pracują bez zarzutu.

Moduł komfortu oględziny wzrokowe ok, suchy bez przepaleń czy zaśniedzeń.

Proszę o pomoc jak dostać się do tych drzwi , na Vag-u wyskakuje błąd siłownika przednich i tylnich drzwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,dziś zdejmowałem tapicerke i blachę drzwi kierowcy ponieważ wymieniam głośniki.Po złożeniu wszystkiego do kupy nie mogłem otworzyć owych drzwi ani z zewnątrz ani wewnątrz.Cudowałem z pilotem,kluczykiem,guzikami na przednim panelu,stukalem w okloice zamka -bez skutku.Okazało się,że po złożeniu tapicerki pancerz linki od klamki wewnętrznej zsunął się z mocowania i linka była mocno napięta.Odchyliłem tapicerkę z zatrzasków ile się dało i wyczepiłem całkiem linkę z klamki ,drzwi puściły od zewnątrz.Jutro złoże tapicerkę jeszcze raz.To jest napewno jeden z powodów,przy których blokują się drzwi.Dodam jeszcze ,że drzwi pasażera też się czasami blokują i nie można otworzyć z obu stron.Tak się dzieje jeśli ktoś pociągnie za klamkę zewnętrzną gdy auto jest zamknięte,wtedy po otwarciu z pilota nie można otworzyć drzwi,wtedy zamieniam rękę w młotek(sprawdzony sposób:)) ,parę stuków w okolice zamka i drzwi się odblokowują:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super ze jest takie forum. Patent z uderzeniem poniżej zamka działa.uratowało mi to dziś kilkaset złotych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może mi ktoś pomozę otworzyć drzwi a mianowicie kupiłem passata który w tylnych lewych drzwiach nie ma nic jest tylko sam zamek poprzedni własciciel wyjąć mechanizm szyb centralny kable i całą resztę zamknął drzwi i koniec nie wiem jak je otworzyć drzwi mają zdjęty boczek i mam dostęp do wszystkiego próbowałem cos tam ciągnąc popychać ale nie wiem pomógłby mi ktoś z jakimś dokłądnym opisem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość konradd

czesc ja własnie mam taki sam problem i szukam sposobu na otwarcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem również z tylnymi drzwiami w pewnym momencie przestał działać centralny zamek i tylna szyba sterowania elektrycznie, czy ktoś wie co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam lepiej. Zamki nie reagują na klucz a akumulator jest martwy.Jak sie dostać do samochodu. Wybijając którąś szybę czy może jest jakis patent. Obawiam sie że próbując strzaskałem oba zamki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam następujący problem z drzwiami pasażera przednimi. Po uszczelnieniu wycieku wody i złożeniu drzwi po paru próbach otwierania i zamykania drzwi zablokowały się i nie można ich otworzyć. Centralny drzwi otwiera, podnosi się i opuszcza rygiel ale drzwi nie można otworzyć. Popuściłem linkę przy klamce wewnętrznej, nie pomogło. Chciałem popuścić linkę przy klamce zewnętrznej ale uciekła do środka drzwi a nie mam jak wyjąć wkładki zamka. Ma ktoś pomysł jak jeszcze można spróbować otworzyć drzwi, nie ściągając tylnich drzwi. Przy zamku nic nie kręciłem i do tej pory nie było problemu z otwieraniem tych drzwi.

Drzwi otworzone pomogło "strzelanie" klamką wewnętrzną.

Edytowane przez ebcio
Drzwi otworzone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kubsztyk

A ja mam pytanie z innej beczki. Dzisiaj kiedy przyszły mrozy po otwarciu z centralnego moją B5 nie mogłem zamknąć drzwi. Wiadomo pewnie zamek zamarzł. Pomajstrowałem przy zapadce w zamku, że może zaskoczy i niechcący ją tak docisnąłem, że zrobiło się jakby zamek się zamknął przy drzwiach otwartych. Nic z tym nie można zrobić. Rygielek po zamykaniu centralnym lub z kluczyka zaskakuje a zamek nie chce się otworzyć. Wszystkie inne zamki działają. Efekt jest taki, że nie mogę teraz nawet domknąć drzwi nie mówiąc już o zamknięciu samochodu. Co zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem dzisiaj taki problem. Wystarczy wysuszyć zamek suszarką i próbować otworzyć klamką od wew. Jak puści to popsikać wd-40. Mnie pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat swoim przypadkiem. Pacjentem jest wprawdzie golf IV, niemniej jednak trochę wspólnego z paskiem ma. Problem polega na tym, że przednie prawe drzwi przestały zupełnie reagować na sygnały z zewnątrz - mam tu na myśli elektrykę. Drzwi są zamknięte, nie daje się opuścić szyba, lusterko nieruchome no i przede wszystkim nie dają się otworzyć... Generalnie zablokowane na amen, bo ostatnie zamknięcie poszło z pilota i zaryglowały się podwójnie. Podwójne pociągnięcie za klamkę nic nie daje... Drzwi nie chcą się otworzyć. Próbowałem od środka dostać się do słupka, gdzie jest wiązka która wchodzi do drzwi - niestety jest tam zbyt ciasno i wydaje mi się, że niestety nie wszystkie przewody udało mi się zobaczyć...

 

Po przespaniu się z problemem wpadłem na jeszcze jeden pomysł, ale zanim przejdę do działania wolałbym się poradzić czy nie zacznę czegoś niszczyć na próżno... ;) Czy jak np rozwierciłbym zaślepkę zewnętrzną zamka przy klamce i dostał się do tego białego "pokrętła", którym można obracać poprzez obrót kluczyka w bębenku uda mi się otworzyć je od zewnątrz? Wiem, że kiedyś jak grzebałem w lewych drzwiach po wyciągnięciu wkładki otwierałem to normalnie śrubokrętem... Tylko czy rozrygluję tym sposobem drzwi, które się podwójnie zaryglowały?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez odkręcenia śruby z boku drzwi, do której dostęp jest po ich otwarciu nie wymontujesz niestety wkładki.

Odpowiadając na drugie pytanie : tak, ten sposob otworzy podwojnie zaryglowany zamek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności