Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich użytkowników 

Pisze tutaj bo moze ktoś z was mi coś doradzi lub miał podobny problem .

Otoż około 2 tyg temu oddałem swojego passacika b6 rutynowo do sprawdzenia zawieszenia ewentualnej naprawy . Mechanik wymienił mi łozysko Mcpersona , łaczniki stabilizatorow , tuleje na wahaczach , spreżyny po tych wymianach oczywiście zrobił zbieznosc . Odebrałem samochod i jadąc do Katowic wyczulem jakby samochod troche uciekal na prawo . Ale to nie wszystko podczas skretu na łuku w lewo przy prędkości okolo 70-90 km/h odczułem takze jakby kierownica odbija w przeciwna strone ( tak jakby chciala wrócić do środka ) . Odstawilem samochód ponownie do sprawdzenia . Mechanik stwierdzil ze jego robota jest dobrze zrobiona . pojechałem do innego warszatu gdzie wymieniono mi drugie łozysko Mcpersona , oraz ponownie sam robilem zbieżność wraz z wykresem . Nic sie nie poprawilo dalej jest to samo . Bylem na komputerze rzekomo czujnik skretu kola jest jak najbardziej okej. Odłączałem również aku i po podlaczeniu wykonywałem skrety kierownica aby zrobic ta kalibracje ale kontrolka zgasla a dalej jest to samo . Pomóżcie bo ja juz nie wiem co moze byc , zawieszenie posprawdzane nigdzie nie ma najmniejszego luzu , w dodatku jeszcze dzisiaj zamienilem kola przód na tyl to też nic nie dało . Pozdrawiam i dziękuje za każda pomoc 

Edited by ŁukaszSno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy