cici0201 Zgłoś #21 Napisano 5 Czerwca 2012 I chyba tak zrobię... A da radę zdjąć samą tą ramkę na której jest ubytek farby (oczywiście po wyjęciu całego modułu)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JerzyK Zgłoś #22 Napisano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Weź jakiś detal z samochodu, idź do sklepu i dobierz folię pod kolor i jednocześnie połysk. Wytnij szablon z papieru, dopasuj i na bazie tego szablonu zrób naklejkę z folii. Naklej i sprawa załatwiona. Mija się z celem oklejanie wszystkich bo po co ? A jak nie chcesz się bawić w wykonywanie szablonu, kup jakieś badziewiaste, najtańsze naklejki typu "drewnopodobne" i masz szablon. Naklejki włóż głęboko do szuflady -mogą się przydać w przyszłości. Edytowane 5 Czerwca 2012 przez JerzyK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cici0201 Zgłoś #23 Napisano 6 Czerwca 2012 A w jakich sklepach szukać takiej folii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #24 Napisano 7 Czerwca 2012 A w jakich sklepach szukać takiej folii? allegro, folia 3M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forys33 Zgłoś #25 Napisano 3 Listopada 2012 Witam , mam mały problem, wymieniłem cały kokpit w b-5 2000r. , miałem uszkodzenia po kolizji i odpalonej poduszce pasażera , na używany . W wymienionym kratki wentylacji się nie otwierają i chciałbym je przełożyć ze starego , pytanie jak to najlepiej zrobić bez uszkodzeń (jak wyjmować kratki , może jakieśfoto lub film ) linki wyżej zamieszczone nie działają ,,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #26 Napisano 3 Listopada 2012 linki wyżej zamieszczone nie działają ,,, :hmm od 3:30 bardzo pięknie pokazane na filmiku. http://forum.vw-passat.pl/threads/9829-usterka-kratki-nawiewu?p=1592779&viewfull=1#post1592779 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość karo Zgłoś #27 Napisano 4 Lipca 2013 Witam, udało się komuś naprawić popsute ,,żaluzje" w nawiewie? 2 godziny próbowałem wymontować kratki z mizernym skutkiem i nie wiem czy dalej się męczyć czy wymienić całą kratkę (i tak będę musiał wymontować) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mykens2 Zgłoś #28 Napisano 10 Lipca 2013 Witam, udało się komuś naprawić popsute ,,żaluzje" w nawiewie? 2 godziny próbowałem wymontować kratki z mizernym skutkiem i nie wiem czy dalej się męczyć czy wymienić całą kratkę (i tak będę musiał wymontować) poczytaj tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/8457-Naprawa-zaluzji-nawiewow-powietrza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz_czechy Zgłoś #29 Napisano 8 Sierpnia 2013 Mam pytanie odnośnie kratek. Czy kratki z 3b i 3bG są identyczne? bo tych po lifcie trochę jest na sprzedaż a tych przed liftowych nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #30 Napisano 15 Stycznia 2014 (edytowane) Witam. Przy okazji próby naprawy podświetlenie , naprawiłem nie działającą żaluzję kratki. Mianowicie nadpęknięty był plastik który przesuwał wszystkie żeberka. Lutownica kolbowa załatwiła tę sprawę perfekcyjnie. Nie domykały sie także kratki co było spowodowane urwanym bolczykiem trzymającym zębatkę w pokrętle. Nie wiem jak wrzucić fotki to by wam rozjaśniło całą operację. Sam jeszcze musze zdemontować oprawę żarówki bo podświetlenia mi brakuje. Edytowane 13 Marca 2014 przez email78 dodanie fotek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotyll Zgłoś #31 Napisano 13 Marca 2014 (edytowane) Jedno pytanie trochę z innej strony. Kratka środkowa, nieważne czy od FL czy zwykłego B5 miała zawsze podświetlenie czy były egzemplarze bez podświetlenia ? Dobra znalazłem były bez. Nie ma tematu. Edytowane 16 Marca 2014 przez trotyll Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Real Madryt Zgłoś #32 Napisano 29 Sierpnia 2014 jest ktoś w stanie zrobić filmik instruktażowy jak wyjąć te małe boczne. Centralna wychodzi bez problemu ale te boczne za nic nie chcą ;/ Zaraz mnie krew zaleje normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubica g2a Zgłoś #33 Napisano 8 Kwietnia 2016 Witam,mam troche inny problem a mianowicie wymieniłem środkową kratkę nawiewu i nagle przestało działać oświetlenie we wszystkich kratkach.. Co się mogło stać ( VW Passat 1.9 TDI Kombi 2003). Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #34 Napisano 3 Września 2016 (edytowane) Witam. Koledzy macie może pomysł jak naprawić wyłamane poziome "listki" w środkowej kratce nawiewu? Żona wyłamała dwa uchwytem na telefon, a trochę szkoda kupować cała kratkę bo trzeba dać ok 100zł, a też nie wiadomo na co się trafi. Dzisiaj chciałem przykleić te "bolczyki" na których się owe "listki" trzymają, ale niestety klejenie nic nie daje. Pojedynczych listków też się pewnie nie kupi. Macie jakiś pomysł? Za wszelkie rady byłbym bardzo wdzięczny. Edytowane 3 Września 2016 przez rainman777 Przeniesiony zgodnie z punktem 2.1.a regulaminu forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #35 Napisano 3 Września 2016 Nie klej i tak nic nie zdiałasz ! Niestety ale szukaj używki,jeżeli boisz się o stan kratki,zamów paczkę z otwarciem przy kurierze http://forum.vw-passat.pl/threads/6264-Środkowa-kratka-nawiewu-!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #36 Napisano 3 Września 2016 Ja naprawiłem listek poprzez nawiercenie cienkim wiertłem miejsca po wyłamanym bolczyku i wstawieniu w otwór stalowego drucika .Kilka minut roboty ,efekt znakomity Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #37 Napisano 3 Września 2016 Wystarczy dobrać odpowiedniej średnicy druta spinacz biurowy i wtopić go na gorąco, po czym przyciąć go na odpowiednią długość. :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach