Skocz do zawartości
Gość sfinks

blad 17964???

Rekomendowane odpowiedzi

Również poproszę o opis odnośnie błędu 17964, a może możesz mi też pomóc odnośnie 17965

 

---------- Dodano o 21:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:54 ----------

 

mój email [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

radziu 2710 jak masz taki błąd (ten pierwszy) to szukaj nieszczelności w wężykach podciśnienia pewnie. Jeśli chodzi o drugi błąd to dotyczy on przeładowania turbo i nigdy te dwa błędy w mojej praktyce nie wystpępowały razem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o informację czy ciśnienie jakie chce uzyskać komputer jest prawidłowe oraz wartość z przepływomierza jest prawidłowe (według mnie powinno być 120 przy 5000). Wyskakuje błąd z niedoładowania turbiny i przerywa podczas przyśpieszania.

 

Co zrobiłem przy samochodzie:

1)Zawór DV był uszkodzony - wymiana na inny

2)Wymiana podciśnień

3)Naprawa zaworu WG był prawie urwany. Został pospawany i regulacja zrobiona ze w stanie spoczynku jest zawór zamknięty.

4)Wymiana napinacza

 

 

Log z grupy 002,115,118, ale tylko do 4240 z uwagi na warunki drogowe

 

vagJPG_sspephx.jpg

 

 

Samochód vw passat b5 1,8 t APU z 1999r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności