czajek19 Zgłoś #161 Napisano 6 Listopada 2012 (edytowane) jestem po dłuuugiej przerwie i ja mam takiego problema: jakieś pol roku temu mialem włamanie do auta. wywalili mi wkładke od strony kierowcy, nie wymieniałem jej, zaślepilem i jezdzilem bez. po jakims tam czasie zanikal mi zasieg pilota centralnego. nie otwierał z daleka tylko praktycznie z przylozenia do szyby, albo czasem i w ogole nie otwierał musialem owtierac kliczykiem. ZAprowadzilem do mechanika porobil mi wszystko. Powiedział , że bledy w module komfortu wyskakuja od tej wkladki i zebym ja po prostu wymienil. Nie wymienialem ... i uwaga nastapilo kolejne wlamanie do auta... tym razem wlamywacze rozkruszyli wkladke od strony pasazera , nie włamujac się do auta.. z tym , że dzwi sie zablkowały. nie dało ich się otworzyc. Po może 2 tygodniach od tej akcji jakims cudem sie otworzyly same i zaczely działać.. no i tak sobie jezdzilem kolejne 2 tygodnie. Dzis chce zamknac auto nie działa centralny.... szyby też nie działają , światełka podświetlające z tylu i od pasazera ( otwieranie.zamykanie) szyb też się nie świecą... auta wsumie na noc nie mam jak zamknać całego bo nie mam wkładek, a wkładka od bagażnika coś jest zdupcona chyba od nieużywania bo kluczyk nie chce wejśc i mam problem. Teraz jest pytanie czy faktycznie z braku wkładek i jeżdzeniu tak mogło się to stać co się stało ??? czy predzej mam zalany moduł ? wsumie z tym zalaniem jutro jak będzie pogoda to sprawdzę pod dywanikiem.z góry jest suchy, ale wiem , że to nie oznacza , że sucho jest pod spodem. jeśli ktoś umie mi odpowiedzieć na to wyżej pytanie to bardzo proszę I sory , że taki długi post ale chciałęm wszystko opisać dokładnie. Edytowane 6 Listopada 2012 przez czajek19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #162 Napisano 6 Listopada 2012 wkladki nie maja nic do modulu - mechanik to baran i tyle. sory ale czasami glupota ludzka poraza. wkladka zamka jest elementem mechanicznym nie podlaczonym do niczego. na koncu wkladki jest wioselko ktore wchodzi we wpust w zamku. to czy masz wkladke ok , rozwalona czy nie masz jej wogole nie moze spowodowac zadnego bledu w module ani gdziekolwiek indziej. co do pilota i jego zasiegu - jego zycie dobiega konca. wysyla sygnal ale sila sygnalu jest bardzo niska. problem ogolnie znany. na krotka mete pomoze przemycie plytki pilota jakims kontaktem albo spirytusem. ale to na krotka mete. na dluzsza to tylko wymiana pilota na nowy. jak bys byl zainteresowany to zapraszam na pw. pozostale problemy to raczej spowodowane przez komfort. albo zalanie albo problem z przewodami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #163 Napisano 6 Listopada 2012 (edytowane) ok dzieki za odpowiedz , jutro ide patrzeć ten moduł pod dywanikiem , zobaczymy co tam sie dzieje.. ----------------------- 1Edit. zanim wsiadlem do samochodu otworzylem i zamknalem go z kluczyka , co wczoraj bylo nie możliwe... niestety tylko raz tak mi sie to udalo zrobic... teraz dalej nie działa, z tym , że zamknal sie na amen bagaznik ... a nie działa mi tak wkładka musze to jakos ogarnać. Brak wody pod dywanikami , jedyny problem jaki nasuwa się na myśl , to coś z kablami... Sprawdzę kable dokłądnie jak kolega z postu 1 który założył wątek. Zobaczymy czy naprawię dobra faktycznie na łączeniach kable zielone... pomacałem jednego z nich zawinałem izolką i szyby ruszyły i podswietlenie ich też. tak więc problem na 100 % w kablach. Pogoda lipna , deszcz pada nie mam jak tego ogarnac samemu i gdzie. Jadę do elektryka jemu to zajmie 3 minuty pod garażem, mnie 20 zł nie zbawi, a wszystko bedzie smigac. Edytowane 7 Listopada 2012 przez czajek19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wierzba-77 Zgłoś #164 Napisano 8 Listopada 2012 mam passata b5 i od jakiegoś czasu nie działają mi światła w środku nie mogę zamknąć samochodu z pilota i nie mogę otworzyć bagażnika. Mechanik sugeruję ze to jest moduł komfortu. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #165 Napisano 8 Listopada 2012 mam passata b5 i od jakiegoś czasu nie działają mi światła w środku nie mogę zamknąć samochodu z pilota i nie mogę otworzyć bagażnika. Mechanik sugeruję ze to jest moduł komfortu. Proszę o pomoc Sprawdź bezpieczniki, ja miałem podobnie i był upalony bezpiecznik, po wymianie wszystko działało poprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wierzba-77 Zgłoś #166 Napisano 8 Listopada 2012 ok dzięki za podpowiedź jutro sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budzyk1992 Zgłoś #167 Napisano 8 Listopada 2012 Witam! Mam taki kłopot, kupiłem paska bez modułu komfortu. Jedyne co udało mi się ustalić, to numer modułu z pod panelu sterowania szybami (3B4 959 793). Jest to passat z 97r silnik 1,9 TDi (110KM AFN), zielone podświetlenie, climatronic. Będę wdzięczny za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wierzba-77 Zgłoś #168 Napisano 10 Listopada 2012 Sprawdź bezpieczniki, ja miałem podobnie i był upalony bezpiecznik, po wymianie wszystko działało poprawnie.[/Q bezpieczniki były ok ale okazało sie że w moim aucie był upalony dodatkowy kabel masy od modułu komfortu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #169 Napisano 11 Listopada 2012 Witam, Też mam problem z tym modułem. Przy podłączaniu radia (prawdopodobnie) poszło jakieś zwarcie, które poskutkowało niedziałającym panelem climatronica i grzaniem foteli. Bezpieczniki sprawdzone. Dziś wyjmowałem moduł komfortu - brak wilgoci, komputer wygląda na cały, przewody też nie budzą zastrzeżeń. Jakie macie Państwo sugestie? Z wyrazami szacunku, W. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #170 Napisano 14 Listopada 2012 Siema wszystkim zakupiliśmy nowe autko do rodziny jest to v6 2.8 4motion (3bg) 2001 r i mam mały problem mianowicie jedne drzwi sie nie zamykają chodzi tutaj o drzwi lewe tylne nie można ich ryglować z pilota natomiast z pilota sie otwierają ,rozebrałem więc zamek standardowo sprawdziłem mikrowłącznik od oświetlenia i naprawiłem później przelutowałem profilaktycznie wszystkie zimne luty na płytce i sprawdziłem miernikiem wszystko ok i teraz tak gdy silniczek z płytką mam na wierzchu i na pilocie rygluje drzwi to silniczek nie dostaje żadnego prądu , ale gdy je otwieram prąd sie pojawia (sprawdzane na kostce do zamka) chciałem również sprawdzić na kostce która idzie do silniczka szyby ale gdy nie jest podłączona to nie da sie tego sprawdzić ,nie wiem czy dość wyraźnie naświetliłem problem dodam że wszystkie pozostałe drzwi otwierają sie bez problemów czy to może być coś wspólnego z modułem komfortu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #171 Napisano 14 Listopada 2012 Szyby z tylu elektryka, czy korbki? Wez igla jakas mala i nakluj przewod i tak sprawdzisz bez odpinania wtyczki;) Pin 7 i 17 jak sie nie myle. Za bardzo modul komfortu nie ma tu co do gadania bo wysyla info na wszystkie silniczki w drzwiach. A jeszcze jedno, bo tez jest taka opcja ze silniczek nie ma sily zaryglowac zamka, z takiej racji ze nie byl nigdy smarowany. Juz nie raz takie cos mialem, ale przewaznie to objawia sie powoli, tj . trzeba pare razy nacisnac przycisk zeby zamknac/otworzyc, Powyzsze to wersja na elektryke szyb z tylu, a jesli masz korbki to ... modul komfortu pin 15 zolto niebieski i 16 zolto zielony ale kurde nie wiem ktora wtyczka i ile ma pinow. W tej sytuacji moze naderwany przewod miedzy drzwiami, a kabina. Sprawdz miernikiem ciaglosc obwodu od modulu do wtyczki w drzwiach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #172 Napisano 15 Listopada 2012 Szyby z tylu elektryka, czy korbki? Wez igla jakas mala i nakluj przewod i tak sprawdzisz bez odpinania wtyczki;) Pin 7 i 17 jak sie nie myle. Za bardzo modul komfortu nie ma tu co do gadania bo wysyla info na wszystkie silniczki w drzwiach.A jeszcze jedno, bo tez jest taka opcja ze silniczek nie ma sily zaryglowac zamka, z takiej racji ze nie byl nigdy smarowany. Juz nie raz takie cos mialem, ale przewaznie to objawia sie powoli, tj . trzeba pare razy nacisnac przycisk zeby zamknac/otworzyc, Powyzsze to wersja na elektryke szyb z tylu, a jesli masz korbki to ... modul komfortu pin 15 zolto niebieski i 16 zolto zielony ale kurde nie wiem ktora wtyczka i ile ma pinow. W tej sytuacji moze naderwany przewod miedzy drzwiami, a kabina. Sprawdz miernikiem ciaglosc obwodu od modulu do wtyczki w drzwiach szyby elektryczne wszystkie , silniczek miałem wyciągnięty na wierzch więc żadna zębatka oporu nie robiła do tego sprawdzałem na sucho działanie normalnie i po obróceniu biegunów wszystko śmiga , tak jak już wspomniałem zastanawia mnie najbardziej dlaczego prądu nie ma na wtyczce gdy rygluje natomiast jest gdy otwieram ,sprawdzę między drzwiami i dam znać . dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek-u Zgłoś #173 Napisano 15 Listopada 2012 Witam wszystkich forumowiczów w moim pasacie mam problem, bo przestało działać otwieranie i zamykanie z pilota potem po jakimś czasie padł centralny z kluczyka od strony kierowcy zamek. Wymieniłem i centralny działa patrzylem na moduł i jest tam sucho nie widać oznak powodzi. Kupiłem drugi moduł czy jak go podłącze to musze kasować błędy. -nie działa pilot od wiosny -wode na wycieraczce widziałem latem w czasie ulewy -korek spustowy odblokowany pod akumulatorem -baterie w pilocie wymieniałem Prosze o porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #174 Napisano 15 Listopada 2012 Jeżeli kupiłeś drugi moduł to musisz przepisać kodowanie ze starego modułu do nowego i zakodować piloty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #175 Napisano 16 Listopada 2012 no więc tak sprawdziłem kable , od harmonijki w drzwiach po samą wtyczkę do zamka i nigdzie nie ma żadnego przetarcia ,ma ktoś pomysł dlaczego nadal drzwi sie nie ryglują a tylko otwierają ? czy rozbierać słupek i progi patrząc za przewodami aż do modułu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p3dros Zgłoś #176 Napisano 16 Listopada 2012 czy moduł będzie odpowiedzialny również za : brak działa lusterek ?, nie otwieranie się drzwi od pasażera, tzn jak przekręcam kluczuk od kierowcy to rygle się wszystkie otwierają oprócz pasażera, a jak otworze od pasażera zamek to wszystkie się otwierają oprócz kierowcy, brak działania klapki wlewu, brak działania buzera, gdy otworze drzwi od pasażerów to nie palą się lampki u góry ( palą się tylko w drzwiach na dole ) oraz pytanie 2 który moduł według oznaczeń jest "najbogatszy" w możliwość programowania funkcji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #177 Napisano 16 Listopada 2012 od klapki mogą być 2 przyczyna sprawdź w bagażniku wtyczkę bo bardzo często lubi sie wypiąć to samo zrób w drzwiach kierowcy co do oświetlenia w kabinie są 2 wyjścia mianowicie mikrostyk z tego tematu http://www.taligentx.com/passat/images/photo.php?photo=344&u=26|0|... i na przed ostatnim zdjęciu tego tematu masz taki mikrowłącznik na 2 kabelkach (niebieski-czerwony) jest rozbieralny sprawdź w środku czy nie zaśniedział jeśli nie to najprawdopodobniej bolec który z niego wystaje jest wytarty tutaj masz aukcje na której można kupić taki włącznik wystarczy że zmienisz tylko górna część by nie bawić sie w lutowanie http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-passat-b5-audi-skoda-seat-i2781616246.html#tabsAnchor ps : jeśli ktoś by znał rozwiązanie albo miał jakieś domysły co do mojego problemu śmiało pisać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokomag Zgłoś #178 Napisano 17 Listopada 2012 Witam. Ma moze ktorys z kolegow schemat kabli do modulu komfortu? Dokladniej to potrzebuje wiedziec ktory kabel jest od czego. Auto jak w opisie passat 3bg avf. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #179 Napisano 17 Listopada 2012 TuRbO4Fun ale od modulu jak pamietam do silniczka w drzwiach sygnal leci cyfrowo dwoma przewodami, to o wiele wiecej rzeczy by nie dzialalo jesli one by byly przerwane. Nie patrz czy przewod jest przetarty, tylko miernikiem sprawdz czy jest ok. Mozesz go nakuc z jednej i drugiej strony i sprawdzic. Przewod sie nie przetrze, tylko peknie. Albo peknie wewnatrz a izolacja bedzie ok i tego nie zobaczysz, a miernikiem to wylapiesz. Sprawdziles czy przewody miedzy wtyczka a silownikiem w drzwiach sa ok? Hmmm jak rozumiem szyba z przcisku w tych drzwiach sie opuszcza/podnosi normalnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #180 Napisano 18 Listopada 2012 TuRbO4Fun ale od modulu jak pamietam do silniczka w drzwiach sygnal leci cyfrowo dwoma przewodami, to o wiele wiecej rzeczy by nie dzialalo jesli one by byly przerwane. Nie patrz czy przewod jest przetarty, tylko miernikiem sprawdz czy jest ok. Mozesz go nakuc z jednej i drugiej strony i sprawdzic. Przewod sie nie przetrze, tylko peknie. Albo peknie wewnatrz a izolacja bedzie ok i tego nie zobaczysz, a miernikiem to wylapiesz. Sprawdziles czy przewody miedzy wtyczka a silownikiem w drzwiach sa ok?Hmmm jak rozumiem szyba z przcisku w tych drzwiach sie opuszcza/podnosi normalnie? tak sprawdziłem i prąd jest tak samo jak na końcówce wtyczki do zamka czyli przy otwieraniu nie pojawia sie natomiast przy zamykaniu szyby i wszystko inne dział w tych jak i w wszystkich innych drzwiach czyli problem z prądem pojawia sie jeszcze przed siłownikiem do szyb w drzwiach tyle ustaliłem jak na chwilę obecną ale gdzie szukać tego nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach