mielke Zgłoś #81 Napisano 28 Lipca 2011 Witam. Zauważyłem,że nie tylko ja mam problem z nie działającymi szybami. Piszecie,że powodem tego jest moduł komfortu. I tu pytanie - w którym dokładnie miejscu on jest?? W podłodze pod fotelem, gdzieś w progu...? Mówili mi,że pod fotelem kierowcy ale ja go tam jakoś nie wyczułem. Trzeba demontować fotel kierowcy by się do niego dostać? moduł masz pod nogami kierowcy pod dywanikiem wysuwasz fotel z szyn i ściągasz plastik z progu i podwijasz wykładzinę pod nią znajdziesz czarną puszkę z kablami w niej jest moduł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paksy1 Zgłoś #82 Napisano 29 Lipca 2011 Witam Panowie mam problem z modułem komfortu otóż z pilota (oryginalnego) zamyka wszystkie drzwi natomiast otwiera tylko tył (bez elektrycznych szyb) nie działają szyby są dwa błędy których nie można skasować: 1332 i 1331 -brak komunikacji sterowników z komfortem przewody suche komfort tak samo przejście do drzwi ok. zasilanie dochodzi do drzwi czasami zdarza się że wszystko działa i wtedy można wykasować błędy ale zaraz pojawiają się proszę o pomoc bo brak mi już pomysłów pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #83 Napisano 29 Lipca 2011 WitamPanowie mam problem z modułem komfortu otóż z pilota (oryginalnego) zamyka wszystkie drzwi natomiast otwiera tylko tył (bez elektrycznych szyb) nie działają szyby są dwa błędy których nie można skasować: 1332 i 1331 -brak komunikacji sterowników z komfortem przewody suche komfort tak samo przejście do drzwi ok. zasilanie dochodzi do drzwi czasami zdarza się że wszystko działa i wtedy można wykasować błędy ale zaraz pojawiają się proszę o pomoc bo brak mi już pomysłów pozdrawiam przewody w progu/słupku kierowcy w otulinie fabrycznej i mikrostyki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paksy1 Zgłoś #84 Napisano 29 Lipca 2011 otulina wygląda na całą a które mikrostyki? bo pokazuje normalnie otwarty i zamknięty zamek dodam że jak otwieram wkładką kluczyka to jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #85 Napisano 29 Lipca 2011 otulina wygląda na całą a które mikrostyki? bo pokazuje normalnie otwarty i zamknięty zamek dodam że jak otwieram wkładką kluczyka to jest ok otulina tak ale kable w niej to już nie koniecznie mikrostyki w zamkach kierowcy i pasażera (przód) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paksy1 Zgłoś #86 Napisano 29 Lipca 2011 mikrostyki w zamku za co sa odpowiedzialne? czy jak odepnę wtyczkę przy zamku to powróci komunikacja komfortu ze sterownikami w drzwiach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #87 Napisano 29 Lipca 2011 mikrostyki w zamku za co sa odpowiedzialne? czy jak odepnę wtyczkę przy zamku to powróci komunikacja komfortu ze sterownikami w drzwiach? właśnie za poprawne działanie zamków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paksy1 Zgłoś #88 Napisano 29 Lipca 2011 ale zanika komunikacja sterownika z modułem komfortu to być może ta wiązka uszkodzona bo zamki z wkładki otwierają i zamykają z domykaniem włącznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
memphis Zgłoś #89 Napisano 30 Lipca 2011 dorwałem mojego paska b5 fl 2 tygodnie temu, wczesniej jeszcze w polsce miałem b3 1.8 na pełnym wtrysku 1989 rocznik, tak czytam i czytam i u mnie wygląda to tak że, czasami nie wyłącz mi się zmieniarka jak wyjmę kluczyk, radio też włącza się jak chce czasami musze ponaciskac wszystko i odpali w końcu, ktoś zamontował w nim bluetoucha parrota który nie działa wógole, może to przez to gówno, kolejna sprawa to oświetlenie wnętrza, wszystki światełka działają ale jak sa włączone na stałe, nie działają w pozycji otwierania drzwi wógóle, jak sa ustawione na te opcję to nie gasną wógóle, nie mam pojęcia co to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paksy1 Zgłoś #90 Napisano 30 Lipca 2011 witam wygląda na to że padł moduł komfortu 1 C0 959 799 A czy można go zastąpić jakimś innym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #91 Napisano 30 Lipca 2011 dorwałem mojego paska b5 fl 2 tygodnie temu, wczesniej jeszcze w polsce miałem b3 1.8 na pełnym wtrysku 1989 rocznik, tak czytam i czytam i u mnie wygląda to tak że, czasami nie wyłącz mi się zmieniarka jak wyjmę kluczyk, radio też włącza się jak chce czasami musze ponaciskac wszystko i odpali w końcu, ktoś zamontował w nim bluetoucha parrota który nie działa wógole, może to przez to gówno, kolejna sprawa to oświetlenie wnętrza, wszystki światełka działają ale jak sa włączone na stałe, nie działają w pozycji otwierania drzwi wógóle, jak sa ustawione na te opcję to nie gasną wógóle, nie mam pojęcia co to podstawa to sprawdzenie błędów przez podpięcie do kompa bo z tego co piszesz to raczej śniedź ma winę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #92 Napisano 30 Lipca 2011 witam wygląda na to że padł moduł komfortu 1 C0 959 799 A czy można go zastąpić jakimś innym? zerknij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
memphis Zgłoś #93 Napisano 30 Lipca 2011 auto jeździ w szkocji to całkiem możliwe ze względu na deszczową pogodę, problem że tu z mechanikami to lipa, światło nad lusterkiem działa w pozycji lewej i prawej tak samo, czyli świeci non stop, musze naszukać jeszcze jak wymontować panel z radiem zmieniarką itp, bo chcę tego bluetoucha sie pozbyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #94 Napisano 30 Lipca 2011 wysuwasz fotel z szynA ten się uparł, nie musisz wysuwać fotela z szyn, wystarczy przesunąć go maksymalnie do tyłu i to powinno wystarczyć, wówczas moduł po odchyleniu wykładziny jest dostępny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #95 Napisano 30 Lipca 2011 A ten się uparł, nie musisz wysuwać fotela z szyn, wystarczy przesunąć go maksymalnie do tyłu i to powinno wystarczyć, wówczas moduł po odchyleniu wykładziny jest dostępny. powiem tak - jak ktos robi to pierwszy raz i nie wie na 100% gdzie jest komfort to lepiej wyjac fotel - szczegolnie ze sa to 2 wkrety od prowadnic i 2 sruby od fotela + ew. wtyczka fotela do wypiecia. robota na 10 minut no moze 15 w maxie a komfort pracy o wiele wiekszy i przynajmniej widac co gdzie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #96 Napisano 30 Lipca 2011 powiem tak - jak ktos robi to pierwszy raz i nie wie na 100% gdzie jest komfort to lepiej wyjac fotel - szczegolnie ze sa to 2 wkrety od prowadnic i 2 sruby od fotela + ew. wtyczka fotela do wypiecia. robota na 10 minut no moze 15 w maxie a komfort pracy o wiele wiekszy i przynajmniej widac co gdzie jest.A ja powiem tak, robiłem to raz i tylko raz. Nie wiedziałem gdzie jest moduł ale od czego jest forum poczytałem i już wiedziałem. Nie odkręcałem 2 wkrętów od prowadnic i 2 śrub od fotela bo po co sobie robić dodatkowej pracy (jestem leniuszek). Może i komfort lepszy ale naczytałem się o strzelających poduszkach i o tym że najbezpieczniej jest odpiąć akumulator (następna dodatkowa praca). A po odkręceniu podstopnika, zdjęciu progu i włożeniu ręki pod wykładzinę mamy moduł na wierzchu. Pytam więc po co tyle dodatkowej pracy, no ale cóż ludzie lubią sobie dokładać aby mieć większy komfort. Aha jeszcze dodam dlaczego napisałem że robiłem to tylko raz, bo drugiego już nie będzie. Mając komfort na wierzchu przeniosłem go w inne mniej narażone na wilgoć miejsce. Pod fotelem w miejscu dotychczasowego miejsca modułu zostawiłem tylko jego zewnętrzną część. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
datuning Zgłoś #97 Napisano 24 Sierpnia 2011 Witam Mam problem z zasilaniem siłownika zamka tylnej klapy w b5 kombi 2001 r. i mam pytanie: zasilanie wychodzące z modułu komfortu do silniczka (niebieski przewód) jest stałe, a masa daje impuls na siłownik czy odwrotnie ?? Ponieważ z mojego modułu na niebieski przewód jest cały czas podawane zasilanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #98 Napisano 5 Września 2011 Witam. Nie chciałbym opisywać mojego problemu w dwóch miejscach dlatego wstawiłem link http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1448257#post1448257 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pluto_28 Zgłoś #99 Napisano 5 Września 2011 Witam. Od długiego czasu mam problem przypuszczalnie z modułem komfortu. Próbowałem go znaleźć w swoim passacie ale bez skutku. Na innym poście pisali,że znajduje się on pod nogą kierowcy w tej stopce. Po zdjęciu tej obudowy jest tam tylko blacha a pod nic nie ma. Na boku z lewej strony znalazłem tylko jakąś tablicę w którą wpięte są różne przewody. Więc pytanie gdzie ten moduł jest?????? Jeśli ktoś by mi podrzucił zdjęcie był bym bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #100 Napisano 5 Września 2011 Witam. Od długiego czasu mam problem przypuszczalnie z modułem komfortu. Próbowałem go znaleźć w swoim passacie ale bez skutku. Na innym poście pisali,że znajduje się on pod nogą kierowcy w tej stopce. Po zdjęciu tej obudowy jest tam tylko blacha a pod nic nie ma. Na boku z lewej strony znalazłem tylko jakąś tablicę w którą wpięte są różne przewody. Więc pytanie gdzie ten moduł jest?????? Jeśli ktoś by mi podrzucił zdjęcie był bym bardzo wdzięczny Odchyl wykładzinę.Komfort, jest zaraz przed fotelem kierowcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach