Skocz do zawartości
zbylut

[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA

Rekomendowane odpowiedzi

Myślałem że pomagacie rozwiązywac problemy z samochodami a nie uczyc ortografi.Przepraszam , że poprosiłem o rade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie a jak mi nie działa tylko oświetlenie środka a tak to wszystko ok to co muszę patrzeć w tym module ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lepiej sprawdź zanim coś jeszcze Ci pójdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to na pewno moduł w takim razie ?? a jakiś większy bezpiecznik pod maską może być ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcinek180

w moim pasacie zaczęło się dziać dużo różnych rzeczy naraz zaczęło się od centralnego zamka w klapie tylnej potem oswietlenie w samochodzie tzn lampki w drzwiach oswietlenie lusterka,nastepnie opuszczanie szyb a raczej brak opuszczania szyb.wszystko zaczęło wariowac zaczółem sprawdzać bezpieczniki i jak się okazało był spalony bezpiecznik nr 14 tzn własnie od szyb po wymianie na nowy odrazu został spalony i tak zacząłem się zastanawiac co może być.Wyczytałem własnie na tym forum że to moduł komfortu tak więc dostałem się do niego wyciągnąłem go i jak się okazalo tam gdzie był zamontowany było ze 2 cm wody mokto i wilgotno.wyjąłem ten moduł zaczołekm go suszyć zwykła suszarka do włosów następnego dnia go włożyłem spowrotem i co się okazało wszystko wróciło w 100 % do sprawności. Dla zabezpieczenia przed wilgocią i wodą włożyłem go do reklamówki i okleiłem taśma żeby taka sytuacjia już siue nmiepowtórzyła.Dzięki za informacjie jeżeli moja historia z samochodem komuś pomoże to dzięki Wam udalo się ją naprawić bez żadnych mechaników ani strat finansowych.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ostatnio przerabiałem temat modułu komfortu u mnie była błahostka choć byłem przekonany że moduł do wymiany .Działy sie różne dziwne rzeczy z brakiem połączenia VAGa włącznie kupiłem nowy moduł a okazało się że to bezpieczniki :-)

Edytowane przez mcaris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dotyczy oczywiście szyb... nie działają... Rozebrałem boczek tak jak pisaliście wyżej i się przeraziłem... Jestem zielony jeśli chodzi o takie rzeczy. Sporo kabli i kilka wtyczek :-) co mam sprawdzić? Jeśli nie mam o tym pojęcia to lepiej za to się nie brać i lepiej podjechać do mechanika?? Czy może ktoś mi wytłumaczy jak dziecku:) Proszę o radę

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie dotyczy oczywiście szyb... nie działają... Rozebrałem boczek tak jak pisaliście wyżej i się przeraziłem... Jestem zielony jeśli chodzi o takie rzeczy. Sporo kabli i kilka wtyczek :-) co mam sprawdzić? Jeśli nie mam o tym pojęcia to lepiej za to się nie brać i lepiej podjechać do mechanika?? Czy może ktoś mi wytłumaczy jak dziecku:) Proszę o radę

 

Pozdrawiam

jak się nie znasz to do elektryka podjedź on ci to zrobi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wiem że jest wiele podobnych pytań ale z tego co przeglądałem nie znalazłem tyle usterek na raz a więc przestała się otwierać i zamykać klapa bagażnika z pilota w ogóle nie słychać jak zamek pracuje w dodatku tylnich drzwi nie da się w ogóle w żaden sposób otworzyć i też zero dzwięku w dodatku drzwi przednie raz się otwierają raz się nie da otworzyć szyby tak samo raz się otwierają raz się nie otwierają w dodatku brak oświetlenia wnętrza wyskoczyła kontrolka od poduszki powietrznej climatronic po zapaleniu samochodu nie zawsze ale zdarza mu się że wyswietla wszystko i mruga pózniej wraca do normy, w dodatku immobilizer raz się świeci raz nie nie raz otworzy się drzwi i się swieci i raz pulsuje wolniej raz szybciej podłaczałem do VAGa ale nie chce mi się połaczyć z modułem komfortu z immobilizerem natomiast np tak jak silnik to bez problemu łaczy gdzie można szukać ewentualnych przyczyn i co to może być czy ktoś z was miał coś podobnie? Bezpieczniki sprawdzałem i nie widziałem żeby jakiś był przepalony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Wiem że jest wiele podobnych pytań ale z tego co przeglądałem nie znalazłem tyle usterek na raz a więc przestała się otwierać i zamykać klapa bagażnika z pilota w ogóle nie słychać jak zamek pracuje w dodatku tylnich drzwi nie da się w ogóle w żaden sposób otworzyć i też zero dzwięku w dodatku drzwi przednie raz się otwierają raz się nie da otworzyć szyby tak samo raz się otwierają raz się nie otwierają w dodatku brak oświetlenia wnętrza wyskoczyła kontrolka od poduszki powietrznej climatronic po zapaleniu samochodu nie zawsze ale zdarza mu się że wyswietla wszystko i mruga pózniej wraca do normy, w dodatku immobilizer raz się świeci raz nie nie raz otworzy się drzwi i się swieci i raz pulsuje wolniej raz szybciej podłaczałem do VAGa ale nie chce mi się połaczyć z modułem komfortu z immobilizerem natomiast np tak jak silnik to bez problemu łaczy gdzie można szukać ewentualnych przyczyn i co to może być czy ktoś z was miał coś podobnie? Bezpieczniki sprawdzałem i nie widziałem żeby jakiś był przepalony

czyżby "super okazja" :what

moduł komfortu do regeneracji lub wymiany a co do reszty to podaj błędy jakie masz w silniku ale w ODPOWIEDNIM dziale dot silnika

Edytowane przez mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie już mam go jakiś czas:)

Hm wiesz co nie łączy się za pomocą vag-a jeżeli chodzi o napięcie to skacze dioda od immobilisera bardzo pulsuje i jak mierzyłem napięcie k to skacze miedzy 8 a 9 :/ Wcześniej jak jeszcze dało się podłączyć żadne błędy nie wyskakiwały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie nie już mam go jakiś czas:)

Hm wiesz co nie łączy się za pomocą vag-a jeżeli chodzi o napięcie to skacze dioda od immobilisera bardzo pulsuje i jak mierzyłem napięcie k to skacze miedzy 8 a 9 :/ Wcześniej jak jeszcze dało się podłączyć żadne błędy nie wyskakiwały

może myłeś go ostatnio obficie ?? Sprawdź to co napisałem a potem dalej pomyślimy a i sprawdź połączenia masy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli mówisz żeby najpierw mimo wszystko rozebrać i zajrzeć do tego modułu komfortu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli mówisz żeby najpierw mimo wszystko rozebrać i zajrzeć do tego modułu komfortu?
tak na początek tak i porządnie przesuszyć kable i sam moduł a co do reszty to może immo szwankuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co zdarzało się tak że nieraz po otwarciu musiałem jeszcze raz otwierać i zamykać bo nie odpalał bo kluczyk się swiecił na desce ale może w alarmie też tkwi przyczyna i coś zwarcie robi bo w sumie alarm jest podpinany pod moduł komfortu a alarm nie jest fabryczny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiesz co zdarzało się tak że nieraz po otwarciu musiałem jeszcze raz otwierać i zamykać bo nie odpalał bo kluczyk się swiecił na desce ale może w alarmie też tkwi przyczyna i coś zwarcie robi bo w sumie alarm jest podpinany pod moduł komfortu a alarm nie jest fabryczny?
no tak alarm dokładany jest wpinany pod moduł i jeśli jest jakiś lepszy to tez pod stacyjkę (immo) a ikona kluczyka właśnie od immo jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro będę kombinował jak coś odezwę się jak nic nie znajdę dzięki za poradę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jednak wtyczka przy module komfortu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak chcecie miec spokoj z modulem komfortu to radze go wyjac z tej duzej czarnej skrzynki i podlozyc pod kierownice tam gdzie jest schowany alarm fabryczny,ja tak zrobilem,kable bez problemu mi starczyly jedyny ktory musialem przelozyc to taki brazowy co jest przykrecony do masy,tego jedynie przykrecilem wyzej nad bezpiecznikami,ostatnio mi swirowal modul bo sie dostala woda pod wykladzine ale na szczescie nie byl zalany ,czego efektem bylo wlaczanie sie alarmu i wariowaly szyby itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności