aleksandro Zgłoś #601 Napisano 16 Maja 2014 Ok dziękuje za odpowiedz, jak będzie pogoda to spróbuje jak coś to napisze , pozdrawiam i dziękuje. Z poszanowaniem : Aleksandro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #602 Napisano 19 Maja 2014 Pytanko ode mnie. Pasek stał kilka dni nieużywany. Dzisiaj ma miejsce taka sytuacja, że centralny zamek otwiera tylko drzwi kierowcy, zarówno z pilota, jak i kluczyka. Pozostałe drzwi się nie otwierają, nie słychać siłowników, ponadto działa doryglowywanie więc nie mogę ich ruszyć. Podłoga sucha. Odłączenie aku nie pomaga. VAG nie pokazuje żadnego błędu ze strony modułu czy czegokolwiek innego. Spotkał się ktoś z taką sytuacją, czy muszę sam zrywać podłogę, zbadać moduł i szukać czemu nie dochodzi napięcie? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciares83 Zgłoś #603 Napisano 19 Maja 2014 (edytowane) Ok dziękuje za odpowiedz, jak będzie pogoda to spróbuje jak coś to napisze , pozdrawiam i dziękuje. Z poszanowaniem : Aleksandro Przepalone ścieżki w zamku lub zimne luty na 100% Edytowane 20 Maja 2014 przez maciares83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #604 Napisano 4 Lipca 2014 Chciałbym podłączyć moduł 1J0 959 799 AH na stole i nie mogę się połączyć, kostka niebieska: 22 i 3 - +12V, 23 - masa, 11 - linia K, kostka żółta: 12 i 14 - +12V. Tak podłączam i brak połączenia orientuje się ktoś czy jeszcze coś jest potrzeba podłączyć aby połączyć się z komputerem? Z kablem i kompem wszystko ok łączę się w samochodzie bez problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadek0000 Zgłoś #605 Napisano 14 Sierpnia 2014 Witam szanownych kolegów. Otóż od 3 tygodni jestem posiadaczem passata b5 highline combi 1998r 1.9tdi. W pasku nie działały tylko prawe tylne drzwi, nie dało się ich otworzyć lecz szyba działała. wszystko było ładnie pięknie do czasu:/ W pierwszej kolejności wystąpił problem z ładowaniem, alternator wzbudza sie dopiero gdy przekrocze 1200rpm. i potem jest ok. następnie nagle wysiadły wszystkie elektr. szyby oraz szyberdach zero jakiegokolwiek odzewu, tak jakby nie miały prądu. Razem z nimi wysiadło ustawianie lusterek. No i jeszcze dzisiaj na dobitkę po zamknięciu auta z centralnego pilota nie dało się go już otworzyć, miga lecz nie otwiera ani nie zamyka, co ciekawe prócz klapy bo ta działa. Kupiłem kabel vag 409.1 lecz mogę się połączyć jedynie z radiem i abs:/ niewiem co jest grane:( moduł komfortu jest suchutki kable całe nie poprzerywane. aku doładowany prostownikiem na zaś (myślałem ze coś pomoże lecz nic) pomóżcie bo już mi ręce opadają i nie wiem co mam począć. bezpieczniki sprawdzane kilka razy wszystkie sprawne. Co parę dni coś wysiada. co może być przyczyną? Za jakiekolwiek odpowiedzi Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zamix Zgłoś #606 Napisano 15 Sierpnia 2014 To musi być problem z modułem mimo że jest suchy, może jakieś zimne luty? A co do alternatora to nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #607 Napisano 16 Sierpnia 2014 Witam szanownych kolegów. Otóż od 3 tygodni jestem posiadaczem passata b5 highline combi 1998r 1.9tdi. W pasku nie działały tylko prawe tylne drzwi, nie dało się ich otworzyć lecz szyba działała. wszystko było ładnie pięknie do czasu:/ W pierwszej kolejności wystąpił problem z ładowaniem, alternator wzbudza sie dopiero gdy przekrocze 1200rpm. i potem jest ok. następnie nagle wysiadły wszystkie elektr. szyby oraz szyberdach zero jakiegokolwiek odzewu, tak jakby nie miały prądu. Razem z nimi wysiadło ustawianie lusterek. No i jeszcze dzisiaj na dobitkę po zamknięciu auta z centralnego pilota nie dało się go już otworzyć, miga lecz nie otwiera ani nie zamyka, co ciekawe prócz klapy bo ta działa. Kupiłem kabel vag 409.1 lecz mogę się połączyć jedynie z radiem i abs:/ niewiem co jest grane:( moduł komfortu jest suchutki kable całe nie poprzerywane. aku doładowany prostownikiem na zaś (myślałem ze coś pomoże lecz nic) pomóżcie bo już mi ręce opadają i nie wiem co mam począć. bezpieczniki sprawdzane kilka razy wszystkie sprawne. Co parę dni coś wysiada. co może być przyczyną? Za jakiekolwiek odpowiedzi Dziękuję i pozdrawiam. Padły diody wzbudzające na altku. Do wymiany szczotki z diodami (możliwe że są na szczotkach) zbytnio nie znam konstrukcji alternatora w passacie. Miałem podobna sytuację w audi kiedyś ale już tego nie naprawiałem bo audi akurat sprzedałem. Co do modułu to go wyjmij i zanieś gdzieś płytkę do przelutowania, możliwe że są zimne luty przerabiałem nie dawno oświetlenie wnętrza i jak ręką odjął. Jeżeli to nie pomoże to przewiduje że musisz szukać nowego modułu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadek0000 Zgłoś #608 Napisano 16 Sierpnia 2014 Witam. Z alternatorem podejrzewałem ze mogą być szczotki lub diody, ale wolałem się upewnić. Na wszelki wypadek i to i to wymienię. Co do modułu po dokładnym obejrzeniu widać pęknięcia w lutach, wszystko zostało przelutowane lecz niestety nie pomogło. Zamówiony jest już drugi moduł z passata o takich samych nr. Mam nadzieję ze to pomoże bo już mie szlak z tym trafia:/ Do tego mam jeszcze pytanie, czy po wymianie modułu jeszcze raz będę musiał zaprogramować pilot od centralnego? Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody24wp Zgłoś #609 Napisano 16 Sierpnia 2014 programowanie to najmniejszy problem w tym wszystkim oto link do procedury http://forum.vw-passat.pl/threads/1543-Dopasowanie-nowego-kluczyka-Kodowanie-pilota?highlight=kodowanie%20pilota%20kluczyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1602 Zgłoś #610 Napisano 16 Sierpnia 2014 Dobry. Wszystkim. zacznę od początku. Wymieniłem moduł z jedno-wtyczkowego na taki z dwiema wtyczkami. Wszystko śmiga pięknie, światło swieci, centralny, dioda mruga, normalniej ak z salonu. Wymieniłem dzisiaj wkładki na przodzie, w bagażniku i stacyjce zostały te co były. Otwieram póki co samochód z nowego kluczyka, odpalam zaś ze starego bo mam immo. Ale do czego zmierzam. Działa nawet Domykanie szyb - z kluczyka po uby stronach samochodu. Wszystko ładnie i cacy, prócz bagażnika. Zamykam nowym kluczykiem całym centralny, a bagażnik się otwiera. Otwieram centralnym z kluczyka, a bagaznikmsie zamyka. Sprawdziłem centralne połączenie z bagażnika. Mogę otworzyć i zamknąć cały samochód, włącznie z bagaznikiem - ale od centralnego z bagażnika. Natomiast cała reszta jak wyżej. Gdzie może leżeć wina? Moduł? Czy kluczyk? O pilotach nie wspomniałem, bo nie są zakodowane. ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #611 Napisano 16 Sierpnia 2014 Witam szanownych kolegów. Otóż od 3 tygodni jestem posiadaczem passata b5 highline combi 1998r 1.9tdi. W pasku nie działały tylko prawe tylne drzwi, nie dało się ich otworzyć lecz szyba działała. wszystko było ładnie pięknie do czasu:/ W pierwszej kolejności wystąpił problem z ładowaniem, alternator wzbudza sie dopiero gdy przekrocze 1200rpm. i potem jest ok. następnie nagle wysiadły wszystkie elektr. szyby oraz szyberdach zero jakiegokolwiek odzewu, tak jakby nie miały prądu. Razem z nimi wysiadło ustawianie lusterek. No i jeszcze dzisiaj na dobitkę po zamknięciu auta z centralnego pilota nie dało się go już otworzyć, miga lecz nie otwiera ani nie zamyka, co ciekawe prócz klapy bo ta działa. Kupiłem kabel vag 409.1 lecz mogę się połączyć jedynie z radiem i abs:/ niewiem co jest grane:( moduł komfortu jest suchutki kable całe nie poprzerywane. aku doładowany prostownikiem na zaś (myślałem ze coś pomoże lecz nic) pomóżcie bo już mi ręce opadają i nie wiem co mam począć. bezpieczniki sprawdzane kilka razy wszystkie sprawne. Co parę dni coś wysiada. co może być przyczyną? Za jakiekolwiek odpowiedzi Dziękuję i pozdrawiam. Jak podniesiesz wykladzine to do modułu ida kable, przewaznie zwiniete w jeden i zawiniete tasma, wywal ta stara tasme i napewno znajdziesz pod nia utlenione przewody, u mnie tak było. Troche kwasu, cyny, lutownica i wszystko działa jak nalezy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadek0000 Zgłoś #612 Napisano 17 Sierpnia 2014 Dzięki mlody24wp za link napewno się przyda:) Co do wiązki była to pierwsza rzecz za którą się zabrałem, ponieważ migało mi podświetlenie guzików od szyb. Dsłownie jak choinka w boże narodzenie:D i okazało się ze poprzedni właściciel dość nieudolnie połączył kable od podświetlenia ''na skrętkę'' Po wyczyszczeniu i zlutowaniu wszystko wróciło do normy, lecz posrało się następne:/ Sprawdziłem calutką wiązkę kabel po kabelku i nie ma najmniejszego uszczerbku:D chyba ze są uwalone w środku koszulki, no ale zobaczymy. Czekam teraz z niecierpliwością na kuriera z nowym modułem tzn. używanym. Jeśli na tym drugim będzie to samo to wymienię całą wiązke od modułu. Najgorsze jest to że nie mogę otworzyć wlewu paliwa bo centralny go zablokował. I jeszcze jedno pytanko, czemu nie mogę połączyć się vagiem z modułem a z abs, radiem,silnikiem tak, czy to tylko jeszcze bardziej świadczy jego uwaleniu? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody24wp Zgłoś #613 Napisano 17 Sierpnia 2014 wychodzi na to że jest z nim problem!ja bym sprawdził czy moduł komfortu ma zasilanie,jeśli ma to prawdopodobnie jest uwalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiekłdz Zgłoś #614 Napisano 18 Sierpnia 2014 Witajcie. Szukam podpowiedzi apropo modułu komfortu. Dzieją się różne rzeczy tzn nie działa mi lampka bagażnika ale to najmniejszy problem. Auto wariuje z prądem. Co mam na myśli ? Potrafi rozładować się akumulator (74h) w dwie godziny. Raz już robiłem z tym porządek i przez pół roku miałem spokój. Gdy się wtedy do tego dobralem moduł komfortu byl suchy lecz cala wiązka była mokra, wysuszylem wszystko zaizolowalem i było dobrze. Teraz mam powtórkę z rozrywki. Program gdy się podpiąłem nie pokazuje żadnych błędów z modułem. Poradzcie co może się dziać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #615 Napisano 18 Sierpnia 2014 Auto wariuje z prądem. Co mam na myśli ? Potrafi rozładować się akumulator (74h) w dwie godziny. Musisz kupić jakiś miernik do prądu i po rozpięciu klemy aku włączyć miernik szeregowo w obwód. Przy wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu zbadaj jaki prąd płynie w obwodzie z akumulatora. Jeżeli będzie duży metodą wyjmowania bezpieczników po kolei można ustalić jaki obwód elektryki daje upływy prądu. Gdzieś na forum pisali jaki jest naturalny upływ. Trzeba poszukać :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szertka Zgłoś #616 Napisano 18 Sierpnia 2014 dzien dobry przepraszam za problem z zalanym ze tak powiem passatem moim b5 99 1.9 tdi oczyscilem kanaly na podszybiu - kanal od skraplacza ten lejek wiazka od modulu komfortu poleczona tzn. kable sa czarne w srodku ;/ ucialem je i dalem nowe swiatlo w aucie wrocilo szyby tzn przelaczniki w drzwiach sa podswietlone ale nie dziala zadna slychac stuk przekaznika ale wiecej nic kable 3 wiazki byly zgnite czerwona niebieska i szara jak sie nie myle do czerwonej dochodzi duzo kabli czerwonych na zlaczkach polaczylem w jedna a te dwie pozostale z jednej strony jedna z drugiej strony dwie polaczone dodatkowo swiatla pozycyjne przednie nie dzialaja i ciagle stop sie swieci moze mi pan pomoze z moim problemem pozdrawiam i dziekuje za wyrozumialosc vag pokazuje bledy we wszystkich drzwiach ma ktos moze rysunek wiazki jak kable polaczyc??( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadek0000 Zgłoś #617 Napisano 18 Sierpnia 2014 Witam. W końcu udało mi się po tygodniowej walce z modułem wygrać tą nierówną walkę mianowicie kupiłem auto z zablokowanymi tylnymi prawymi drzwiami, przy próbie otwarcia od środka podnosił się i gdy puściłem klamkę chował. Drzwi rozkręciłem od środka lecz z braku chęci złożyłem. byłem na 100% pewny ze coś z zamkiem lub coś w tym stylu, ale.. po ok tygodniu rypły się szyby i kolejnie centralny zamkną bez powrotu. I zaczęła się grzebanina w kablach, sprawdzanie krok po kroku, przelutowałem nawet moduł komfortu i nic. Aż dziś po raz setny dobierałem się do modułu gdy nagle w wiązce kabli ujrzałem zielony pyłek, co bardzo mnie zaciekawiło. Było tam również fabryczne połączenie 6 czerwono-niebieskich kabli które nie szły do modułu lecz obok niego w wiązce się łączyły. 2 kable szły od strony silnika jeden gruby i drugi cienki i cztery cienkie od strony bagażnika. Po mocnym szarpnięciu ów połączenie się rozpadło w drobny mak. Szybko wziąłem nożyk i na próbę zastrugałem i połączyłem kable. Ku mojej radości wszystko ruszyło:) A mianowicie centralny który otworzył nawet niby ''uszkodzone'' tylne drzwi, sterowanie szybami ruszyło, szyberdach również. Moja radość była nie do opisania. Morał z tego taki ze czasem lepiej zapytać na forum niż gnać do elektryka który zrobi to samo i przy okazji uszczupli nasz portfel... Wielkie dzięki wszystkim użytkownikom za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiekłdz Zgłoś #618 Napisano 18 Sierpnia 2014 Witam dziś jeszcze raz. Miałem dziś trochę czasu i dobrałem się do mojego problemu. Przejrzałem wiazke wraz z modułem komfortu lecz tam było wszystko wporzadku po mojej reanimacji z przed 3 miesięcy. Wtedy miałem cały wilgotny dywanik jak i wiazke oraz moduł. Dzis problem rozwiązał się w sposób wyjecia radia z auta. Postąpiłem tak jak mi poradzono. Za co serdecznie z wielkim ukłonem dziękuję. Okazało się ze prąd zjadało radio. Po wpięciu miernika szeregowo zobaczyłem nominały wartości 0.71. Po konsultacji z forum i nie tylko zrozumialem że to dużo za dużo. Radio już wyleciało.. teraz jeszcze moje małe pytanko. Czy istnieje możliwość iż po zgaśnięciu świateł w kabinie miernik pokazuje 0.25 ? Czy to normalne czy nadal jest coś nie tak jak być powinno ? Autko już normalnie odpala i nie ma problemu ale pytam profilaktycznie jeszcze raz dziękuję za podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #619 Napisano 19 Sierpnia 2014 Powinno być poniżej 0.10 A jeśli możesz to zaczekaj jeszcze dłużej bo jakieś urządzenia może pracować, spróbuj zamknąć samochód i odczekać kilka minut, jeśli masz czujnik zamknięcia maski to spróbuj go zamknąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiekłdz Zgłoś #620 Napisano 19 Sierpnia 2014 Problem rozwiązany, zakurzony byl moduł sam w sobie oraz zasniedziałe były styki w kostce modułu. Wyczyscilem wszystko ładnie wywalilem zupełnie radio i problem zniknął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach