Skocz do zawartości
zbylut

[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA

Rekomendowane odpowiedzi

Mam podobny problem, z tym, ze mam inny modul komfortu, ale rowniez pobiera 0.3A.

U mnie modul co prawda plywal delikatnie w wodzie, ale po oczyszczeniu wyglada na czysty, bez zadnych smug itd.

Obecnie zostalem zmuszony do wyciagniecia bezpiecznika (bodajze 14) i pobor pradu spadl do okolic 0.1A

 

 

Daj znac czy wymiana modulu pomogla u ciebie, bo ja mysle, ze to gdzies przez kable ucieka ten prad.

Jeździłem tak z pół roku pobór prądu ok. 0.3A jak codziennie do pracy to odpalał aż w końcu szlak trafił aku. będę walczył jak przyjdzie nowy akumulator ,odłączyłem na razie całkiem alarm i antenę radiową , nic to nie zmieniło ,nigdy nie miałem zalanego ,mokrego modułu ale 0.1A to też sporo powinno spaść do 0.06A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki riccardoa za odpowiedz i pomoc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeździłem tak z pół roku pobór prądu ok. 0.3A jak codziennie do pracy to odpalał aż w końcu szlak trafił aku. będę walczył jak przyjdzie nowy akumulator ,odłączyłem na razie całkiem alarm i antenę radiową , nic to nie zmieniło ,nigdy nie miałem zalanego ,mokrego modułu ale 0.1A to też sporo powinno spaść do 0.06A

Mam teraz pobór prądu przy zamykaniu auta 0.2A po 10-15 sek. spada do 0.03A samo się naprawiło .To pewnie się też samo uszkodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam teraz pobór prądu przy zamykaniu auta 0.2A po 10-15 sek. spada do 0.03A samo się naprawiło .To pewnie się też samo uszkodzi.

Zapomniałem dodać ,że wymieniłem akumulator na mocniejszy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Mam pewien problem z zamkiem kierowcy w moim Passacie. Wiem, że było o tym już setki tematów, większość przeczytałem ale mój przypadek wydaję się być nieco inny. Po ostatniej nawałnicy podlało mi Paska, woda dostała się, najprawdopodobniej (mam nadzieję) przez szybę, do środka. Komfort zalało, zgłasza:

01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode

35-00 - -

Nie było tam dużo wody, trochę dostało się przez kostkę, w środku wygląda ok, przeczyściłem styki na module, kostki, przeczyściłem masę, przeglądnąłem kable, wydają się być ok (nie znam się na tym, co mogłem to zrobiłem). Generalnie, oświetlenie, szyby, zamki, wszystko działa, ale… Po jakimś czasie przestaje mi otwierać drzwi kierowcy z pilota (alarm niefabryczny podpięty pod komfort). Zaobserwowałem, że dzieje się tak gdy dioda przy „bolcu” przestaje migać, czasami przestaje po godzinie, czasami po dwóch, czasami po 15 minutach, ale gdy tylko przestanie, z pilota otworzą się wszystkie drzwi, oprócz kierowcy, widać, że bolec chce wyskoczyć ale nie idzie. Jeżeli zamknę samochód i otworzę gdy dioda miga, to wszystkie drzwi się otwierają i jest ok. Zrobiłem eksperyment, zamknąłem drzwi z kluczyka, dioda miga, drzwi mają podwójny rygiel (nie otworzysz ich od środka), dioda przestaje migać, ale rygiel trzyma, otworzysz kluczykiem wszystko bez problemu. Gdy wyłączę alarm, i otworzy wszystkie drzwi poza kierowcy, to od środka drzwi kierowcy można otworzyć, czyli pierwszy rygiel jakby puszczał.

Vag zgłasza:

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal – Intermittent

 

Dodam, że przed ulewą drzwi działały, zresztą teraz, działa oświetlenie tych drzwi, jak je otworze to zapala się dioda na konsoli, odpala światło w kabinie, działa brzęczek włączonych świateł. I teraz pytanie, czy to może to być coś innego niż to co zawsze, czyli uszkodzony komfort, lub kabelki. Dlaczego raz zadziała a potem przestaje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć,

Mam pewien problem z zamkiem kierowcy w moim Passacie. Wiem, że było o tym już setki tematów, większość przeczytałem ale mój przypadek wydaję się być nieco inny. Po ostatniej nawałnicy podlało mi Paska, woda dostała się, najprawdopodobniej (mam nadzieję) przez szybę, do środka. Komfort zalało, zgłasza:

01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode

35-00 - -

Nie było tam dużo wody, trochę dostało się przez kostkę, w środku wygląda ok, przeczyściłem styki na module, kostki, przeczyściłem masę, przeglądnąłem kable, wydają się być ok (nie znam się na tym, co mogłem to zrobiłem). Generalnie, oświetlenie, szyby, zamki, wszystko działa, ale… Po jakimś czasie przestaje mi otwierać drzwi kierowcy z pilota (alarm niefabryczny podpięty pod komfort). Zaobserwowałem, że dzieje się tak gdy dioda przy „bolcu” przestaje migać, czasami przestaje po godzinie, czasami po dwóch, czasami po 15 minutach, ale gdy tylko przestanie, z pilota otworzą się wszystkie drzwi, oprócz kierowcy, widać, że bolec chce wyskoczyć ale nie idzie. Jeżeli zamknę samochód i otworzę gdy dioda miga, to wszystkie drzwi się otwierają i jest ok. Zrobiłem eksperyment, zamknąłem drzwi z kluczyka, dioda miga, drzwi mają podwójny rygiel (nie otworzysz ich od środka), dioda przestaje migać, ale rygiel trzyma, otworzysz kluczykiem wszystko bez problemu. Gdy wyłączę alarm, i otworzy wszystkie drzwi poza kierowcy, to od środka drzwi kierowcy można otworzyć, czyli pierwszy rygiel jakby puszczał.

Vag zgłasza:

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal – Intermittent

 

Dodam, że przed ulewą drzwi działały, zresztą teraz, działa oświetlenie tych drzwi, jak je otworze to zapala się dioda na konsoli, odpala światło w kabinie, działa brzęczek włączonych świateł. I teraz pytanie, czy to może to być coś innego niż to co zawsze, czyli uszkodzony komfort, lub kabelki. Dlaczego raz zadziała a potem przestaje?

 

Witam, niefabryczny alarm steruje modułem komfortu daje impuls na zamknięcie lub otwarcie to są dwa przewody ,jeśli reszta się otwiera/zamyka to na pewno nie alarm ,nie wiem jak jest konkretnie w twoim aucie ,jeśli miałeś możliwość otwierania tylko drzwi kierowcy to może być wina modułu ,ale szukał bym usterki w drzwiach kierowcy ,konkretnie to zamek może zalało mikro styki w zależności od modelu jest ich tam od 3 do 5 lub 6 a często wilgoć je uszkadza.

A nie zalany został panel do ryglowania drzwi bo też kiedyś koledze szyby nie działały a wystarczyło przemycie całego panela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, niefabryczny alarm steruje modułem komfortu daje impuls na zamknięcie lub otwarcie to są dwa przewody ,jeśli reszta się otwiera/zamyka to na pewno nie alarm ,nie wiem jak jest konkretnie w twoim aucie ,jeśli miałeś możliwość otwierania tylko drzwi kierowcy to może być wina modułu ,ale szukał bym usterki w drzwiach kierowcy ,konkretnie to zamek może zalało mikro styki w zależności od modelu jest ich tam od 3 do 5 lub 6 a często wilgoć je uszkadza.

A nie zalany został panel do ryglowania drzwi bo też kiedyś koledze szyby nie działały a wystarczyło przemycie całego panela.

Dzięki za odpowiedź. Reszta się otwiera i zamyka, drzwi kierowcy przez jakiś czas też się otwierają i zamykają. Nie było możliwości aby otworzyć same drzwi kierowcy, zawsze wszystkie rygle się otwierały. Myślisz, że jeżeli panel otwiera poprawnie szyby, działa ryglowanie od środka na wszystkich drzwiach i otwieranie, to może powodować problem? Spróbować go wyciągnąć i zobaczyć jak się zachowuje zamek? A jeżeli nie to stawiasz na mikrostyki? Mogę sprawdzić VAGiem jakie wartości zwracają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za odpowiedź. Reszta się otwiera i zamyka, drzwi kierowcy przez jakiś czas też się otwierają i zamykają. Nie było możliwości aby otworzyć same drzwi kierowcy, zawsze wszystkie rygle się otwierały. Myślisz, że jeżeli panel otwiera poprawnie szyby, działa ryglowanie od środka na wszystkich drzwiach i otwieranie, to może powodować problem? Spróbować go wyciągnąć i zobaczyć jak się zachowuje zamek? A jeżeli nie to stawiasz na mikrostyki? Mogę sprawdzić VAGiem jakie wartości zwracają?

 

To w takim razie zostaje zamek (trochę zabawy jest żeby go wydłubać) ,tak można sprawdzić każde drzwi osobno jak będzie usterka to vag pokaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To w takim razie zostaje zamek (trochę zabawy jest żeby go wydłubać) ,tak można sprawdzić każde drzwi osobno jak będzie usterka to vag pokaże.

 

Który blok z komfortu (46) powinienem odczytać, żeby mieć pewność, że to zamek? I na co zwrócić tam uwagę?

Ciągle zgłasza 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Który blok z komfortu (46) powinienem odczytać, żeby mieć pewność, że to zamek? I na co zwrócić tam uwagę?

Ciągle zgłasza 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

Przecież pisze, że drzwi kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje pomocy pacjent b5fl. komfort 1c0959799b kodowanie 00258 traci pamięć pilotów, nie można otworzyć pilotami samochodu tylko z kluczyka, dodatkowo załącza się alarm i niemożna odpalić samochodu. Brak błędów, Można jakoś wyłączyć alarm vagiem zmieniając kodowanie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do alarmu to znalazłem centralkę alarmu spiid na kartę i to ona blokuje. ale dlaczego nie działa pilot od centralnego zamka. Tydzień temu była wymieniana bateria najpierw nie działał później zaczął działać i po tygodniu znowu przestał działać i dzisiaj go zakodowałem vagiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich !!!

mam problem od kilku dni typu (centralny, szyby, tylna klapa, wlew paliwa nic nie działa) mechanior oddał mi moduł komfortu że jest zepsuty i tyle mam szukać nowego i tu zaczyna się problem bo nigdzie nie ma oznaczenie na skrzynce z modułu

1CO 959 799A ZM midi max 5DK 008 213-00 I 34902:H01/S0003 może ma ktoś na zbyciu lub poleci kogoś kto naprawia takie dziwactwa na śląsku ;) okolice RYBNIKA POZDRAWIAM i dzięki za pomoc !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1CO 959 799A ZM midi max 5DK 008 213-00 I 34902:H01/S0003 :) pokaż mi jeden z tym nr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ja cie a co one takie drogie.

sam się zastanawiam czy nie mogę dopasować innego ;) na allegro jest ich trochę 80-100zł a po tym numerze szukam i ceny z kosmosu !!! nie wiem dlaczego co on ma w sobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już gdzieś kiedyś pisałem,że taniej wyjdzie zmienić moduł na 1CO 959 799B ze zrobieniem tylnych szyb w prądzie ,robiąc samemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, od około pół roku mam pewne problemy z elektryką od strony kierowcy, tzn. podczas jazdy:

- opuszczając szybę kierowcy w automacie czasem zatrzymuje się ona w połowie po czym sama się zamyka i przestaje działać tryb automatyczny.

- drzwi kierowcy czasem kilku krotnie się zamykają, chodź są już zaryglowane.

I teraz najbardziej wkurzające rzeczy, podczas otwierania auta z kluczka

- fotel kierowcy rzadko ( prawie wcale ) odjeżdża do określonej zaprogramowanej pozycji, gdy klikam przycisk od ustawienia porusza się on stopniowo tzn: odjedzie kawałek i znów muszę wcisnąć przycisk aż fotel ustawi się odpowiedniej pozycji.

- lusterko ( najgorszy problem ), gdy tylko otworze drzwi przestawia się ono w dowolne miejsce często z maksymalnym bądź kilku stopniowym zakresem w dół bądź w górę.

 

Próbowałem się dobrać do modułu komfortu, udało mi się dostać do miejsca gdzie znajduje się skrzynka ( było tam sucho ) niestety nie mogłem wyjąć samej skrzynki i zajrzeć do środka gdyż nie umiałem wyciągnąć fotela. Same kable wychodzące z skrzynki wyglądają w porządku.

 

W pamięci nie ma żadnych błędów.

 

Czy wyżej wymienione objawy mogą sugerować uszkodzenie modułu bądź jego zalanie ?

Poradźcie coś, błagam bo jestem już wykończony tym tematem a żaden mechanik w okolicy nie chce się tego podjąć a specjalistów brak, nie chce sprzedawać auta ale jeżeli nie uda mi się tego naprawić to....

 

Adam okolice Zduńskiej Woli.

Edytowane przez sadam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po co wyciagac fotel?wystarczy odsunąc wykladzine,najpierw wykrecasz plastik co lewa noge sie kladzie podczas jazdy(klucz 10),pozniej odginasz do słupka ten plastik w progu,osuwasz wykladzine,i masz czarna skrzynke,czarna skrzynke ciągniesz w strone pedałow i wychodzi z takeigo zaczepu,i masz jak na stole.

 

z fotelem od kierowcy tez mam to samo co ty wiec nei wiem czy to przerywajaco tak ma byc czy ciagłosc jak fotel pasazera ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności