Skocz do zawartości
Gość Ojciec

Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?

Rekomendowane odpowiedzi

Marcin mam u siebie od Ciebie lemy górne i mają się znakomicie. Koła 18 225/40 opona przebieg też coś koło 50 tyś zrobiłem i lata dalej. Kraf wytrzymał na górnych 30 tyś(miałem wtedy 195/65/15 koła)

 

zrobisz na lemie jeszcze 2x te 50 tyś . Szerokosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało wiarodajny eksperyment bo prawa strona możesz częściej zaliczyć krawędź jezdni i ogólnie to co najgorsze jaka robi się wąsko lub jedziesz szybko na krawędzi a trzeba się z kimś minąć...Wg mnie oczywiście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupujcie lemka i po temacie :D ... sprawdzony, a odsetek reklamacji najmniejszy ze wszystkich dostępnych producentów ... a, ze boli wiadomo.. nic przyjemnego wydać ponad tysiaka w zawiechę ... ale z drugiej strony po co wybierać passerati z wielowachaczem, a potem przezywać zakup części ... jak można kupić mondeo z 1 wahaczem na koło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale najgorsze jest to że kupowałem w INTERCRSIE i było dobierane po numerze VIN :dupablada

 

częsta przypadłośc w IC... mi raz po Vinie sprzedali dwumase do Octavki i nie pasowała :)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

tak jak w temacie. Co, ile jaka cena i producent. Dodam, że wymieniałem górne wahacze. Czas nadszedł i na dolne. Co z tyłem zawieszenia, bo nie robiłem nic od dwóch lat. Pozdrawiam :) pytam, bo się nie znam a chciałbym powymieniać kilka rzeczy w pasku.

 

zdecydowanie polecam lemfordera ... najlepiej podpytaj w IC, a potem szukaj w sieci .. nie kusiłbym sie na tanie chińczyki ... w tym przypadku kasa wyrzucona w błoto.. chyba, ze autko na sprzedaż :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.

Stać nas na Passata to zakładajmy zawieszenie i inne części z górnej pólki , oszczędzi nam to kolejnych napraw i nerwów.

A nie zakładając szmelce typu Febi,MS,SKV, Krafty i inne wynalazki.

 

Ja jak kupuje części to tylko;

LMO

Textar

INA

Conti

Sachs

Hepu

itd......

 

za dużo tłuke km bym mógł sobie pozwolić na częste naprawy.

Edytowane przez szczupak28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczupak myślę że kwestia ta zawsze będzie miała wielu zwolenników bo np ja za wiele km nie robię jedynie 3 razy do roku wyjazd do Polski a w tyg dzieci żona do przedszkola wiezie i uwierz mi ze jak kupie ten niby szmelc czy nawet powiedzmy szczerze może i jest to szmelc ale w mojej sytuacji z moimi kilometra nie wymienię nic przez kolejne 3 lata...

Ostatnio zestaw Ms swoje przelatal ale pierw padły końcówki później jeden dolny po obu stronach. Gdybym wymienił pojedyncze to jeszcze by ze mną jeździły, nie to że mnie nie stać bądź żałuję na części bo niemal wszystko mam INa Continental Sachs tylko w przypadku nie najlepszego konstrukcyjnie zawieszenia zdecydowałem się na tani szmelc bo nie ma to żadnego finansowego pożytku ładować krocie na lmfo... Tak że różnie można podjąć decyzję, w sytuacji gdy bym poruszał się. Wyłączenie w. Kraju to. Bym jeszcze raz. Na chłodno skalkulowal na czym wyjdę lepiej szmelc nowy co roku co dwa czy lmfo....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez zniżki nie ruszaj nawet do IC bo tylko z Ciebie zedrą, chyba że kupujesz jakąś drobnostkę: oring, podkładka lub śrubka.

Uderz do kolegów z forum np. Marcina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Noi powiedz mi jaki tego sens? kupujesz za małe pieniądze i za jakiś czas zaś rozbiera się i zaś naprawa.Dobrze ze w B5 nie trzeba ustawiać zbieżności po wymianie wahaczy ale w innych WV trzeba.A koszt zbieżności to około 100zł.

Kiedyś miałem Golfa III padł mi sworzeń w wahaczu , pojechałem do hurtowni , mówie ze chce najlepszy sworzeń a gość mi mówi ze lepiej zrobie jak kupie gotowy wahacz z sworzniem i tulejami i tyle samo mnie wyniesie co 1 sworzeń LMO.No to kupiłem , pojechałem na zbiezność i było lux .Po 3mc posypało się wszystko , , ponowna rozbiórka , zakup sworznia,tuleji LMO, zbieżność.I od tej pory nigdy już nie kupuje chińczyków i innych wynalazków, To mnie nauczyło że na częściach nie warto oszczędzać.

STAĆ MNIE NA AUTO TO I POWINNO NA CZĘŚCI

Jak mnie nie stać to jeżdżę MPK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedziałbym wam ile można przejechać na chińczyku taryfą ale i tak LMO będzie lepsze :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedziałbym wam ile można przejechać na chińczyku taryfą ale i tak LMO będzie lepsze :>

 

Ja myślałem że to forum ma służyć nam, dla nas, dzieleniem się wiedzą i doświadczeniem z innymi, a tu widzę poziom zabawy taki jak w przedszkolu.....duże dzieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez zniżki nie ruszaj nawet do IC bo tylko z Ciebie zedrą, chyba że kupujesz jakąś drobnostkę: oring, podkładka lub śrubka.

Uderz do kolegów z forum np. Marcina.

 

cos tam zniżek jest ... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można się wymieniać doświadczeniem, tak jak to robię, trzymam się tematu ale jaki sens skoro lmfo to czempion koniec kropka,

Na zakończenie swojego postu (bo widzę że szczupak należy do tych co nie warto dyskutować bo i tak będzie najmadrzejszy trzeba zrobić jak on pisze) dodam że każdy zrobi jak uważa, dostosuję opinie co do wyboru jak zawieszenie jaka firma do własnych potrzeb, ile porusza się rocznie, po jakich drogach ido własnego portfela, a nie ze nie stać cię na lmfo to sprzedaj auto... Jak coś padnie w chinolu wymień i dalej smigaj, itp więc widzę wiele sposobów na rozwiązanie pytania jakie zawieszenie

Pozdrawiam nadal niezdecydowanych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Można się wymieniać doświadczeniem, tak jak to robię, trzymam się tematu ale jaki sens skoro lmfo to czempion koniec kropka,

Na zakończenie swojego postu (bo widzę że szczupak należy do tych co nie warto dyskutować bo i tak będzie najmadrzejszy trzeba zrobić jak on pisze) dodam że każdy zrobi jak uważa, dostosuję opinie co do wyboru jak zawieszenie jaka firma do własnych potrzeb, ile porusza się rocznie, po jakich drogach ido własnego portfela, a nie ze nie stać cię na lmfo to sprzedaj auto... Jak coś padnie w chinolu wymień i dalej smigaj, itp więc widzę wiele sposobów na rozwiązanie pytania jakie zawieszenie

Pozdrawiam nadal niezdecydowanych

 

Popieram szczupaka. Zawieszenie mam meyle hd (szczerze polecam 3 przeglad i dalej lux robie okolo 15-20 tys. Rocznie). Na chinskich MS po 10 tys. stuki i wymiana kompletu. Nie wiem jak tam lemforder nie zdecydowalem sie na takie ze wzgledu na duzo ilosci podrobek. Uwazam ze zawieszenie w passacie to udana konstrukcja i bardzo trwala ale jak ktos bawi sie w chinskie badziewie to pozniej taka opinia. Jak wymienialem pierwszy raz na chinskie badziewie, zaraz po zakupie auta to dolny banan posiadal znaczki lema i date 98r. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogladałem te wahacze przy zakupie LMO i naprawde solidnie wykonane.Mam klocki Meyle i jestem zadowolony , porównywalne z Textar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega pracuje w serwisie BMW, wcześniej zakładali Meyle HD ale od kilku lat tylko i wyłącznie Lemförder...

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

Popieram - tylko i wyłącznie Lemforder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry, podpinam sie do tematu, wczoraj mialem nieprzyjemne zdarzenie, urwal sie duzy dolny wachacz i poszlo kolo, no ale to byl jeszcze oryginal, po 18 latach ma prawo

 

Czytalem juz temat, wiem wiem ze wszyscy polecacie lemfoldera ale mnie na niego nie stac, a jezdzac do 10 tys rocznie moge ryzykowac z chinczykiem...

teraz pytanie, wszystkie komplety do 6 stow to to samo? ktos tam wczesniej pisal ze przykladowo na MSach jezdzi juz 3 rok i jest ok

moze macie jakis sprawdzony sklep? czy zostaje alledrogo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tańszych najlepszy MS przeczytaj mój post kilka wcześniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak robisz 10tys rocznie to kup uzywke LMO i dłuzej wytrzyma jak chińczyk.Ważne by nie miał luzów.Na szrocie za 30zł kupisz oryginał bez luzów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak dokup jeszcze używany rozrząd i filtry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym rozrządem przesadziłeś ale jakby były dobre używane tarcze i klocki to czemu nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności