Skocz do zawartości
Gość Ojciec

Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?

Rekomendowane odpowiedzi

ja na dzień dzisiejszy mam 261 000 km i samochód na oryginalnym zawieszeniu :bry z czego 245000 w Niemczech i 16000 km. w Polsce, jak na razie bez stuków, chociaz jadąc ostatnio po "kocich łbach" miałem wrażenie że coś delikatnie sie odzywa z prawej strony.

 

w poprzednim B5 wymieniłem oryginalne przy 205000 km(wg. stanu licznika :niewiem) czort wie ile miał naprawde założyłem MS zrobiłem 50 000 km potem sprzedałem samochód ale przez te 50 000 było ok.

 

Mało tego, to poprzednie oryginalne zawieszenie poszło za 350 zł bo tylko jeden wahacz miał luz, i znalazł się chętny który wziął całość za 350 zł ;) wiec nowy komplet Master Sport za który wtedy zapłaciłem 500zł, tak naprawde wyszedł mi 150 zł ;)

Edytowane przez michal1981g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tych Master sportach jeździłes w pl czy w Niemczech? Ja właśnie stoję przed wyborem co zamontować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak teraz z jakością ms ale ja zakupu z przed trzech lat nie żałuje. Nalatałem ponad 70kkm i dopiero teraz coś zaczyna czasami stukać. Jeździłem w pl po raczej słabych drogach i nie jeżdżę powoli. Obecnie wezmę pod uwage również wahacze skv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na LMO jezdze rok raczej dziurawe drogi jest jak nowe, moog wysiadł po 6 miesiacach,jesli paska sie nie oszczedza na dziurach to niestety nawet orginal za 4000zl nie pomoze jesli jezdzisz ponad 200 kraft mastersport i inne chinole nie radze pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze rozumiem że jeździłeś na tych wszystkich zawieszeniach po drugie jeżeli kupujesz LMO za 4 tys to pogratulować zdrowego rozsądku a p trzecie co to znaczy 200 to kraft i ms nie radzisz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"jeżeli jeździsz ponad 200km/h to nie radzę montować krafta ani MS "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To było pytanie retoryczne a jego delikatnie mówiąc dziwne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad 3 firmami obecnie lemforder, meyle HD, febi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zakup febi mija się z celem. Juz lepiej dopłacić do lepszych lub kupić tańsze ms lub skv.

 

Tapnięte z HUAWEI P8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dobrej cenie jest też RTS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To fakt tylko słyszałem o przypadkach zbyt mocno zaprasowanych sworzni co objawiało się słabo odbijającą kierownicą w początkowym okresie po wymianie.

 

Tapnięte z HUAWEI P8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jeździł lub jeździ ktoś na meyle hd ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawiam się nad 3 firmami obecnie lemforder, meyle HD, febi.

 

Febi blado wypada pod wzgledem reszty. A lemfordera ciezko dorwac oryginal dlatego ostatnio wiele jest slabych opini na ich temat. Meyle jeat calkiem spoko no i cena przystepna okolo 1200 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołóż te 400 zł i uderz do Marcina i masz pewne źródło. Sam nie dawno u niego kupowałem górne wahacze lema.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To fakt tylko słyszałem o przypadkach zbyt mocno zaprasowanych sworzni co objawiało się słabo odbijającą kierownicą w początkowym okresie po wymianie.

 

Tapnięte z HUAWEI P8

 

To chyba normalny objaw po wymianie nie zależnie od firmy ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jeździł lub jeździ ktoś na meyle hd ?

ja na meyle hd śmigam i jest OK.

Górne wszystkie wymieniłem ~15tyś km przelatałem w lecie gwint i koło 18" nadal jest cisza na szarpakach też wszystko OK.

Polecam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Febi blado wypada pod wzgledem reszty. A lemfordera ciezko dorwac oryginal dlatego ostatnio wiele jest slabych opini na ich temat. Meyle jeat calkiem spoko no i cena przystepna okolo 1200 zł.

 

 

 

lemforder 350zł więcej więc naprawdę niewielka różnica a jakość ori to ori.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu, będzie już chyba z pięć lat kupowałem komplet wahaczy Master Sport i do dziś nie mam z nimi problemów. Zamontowałem sam i jeśli dobrze pamiętam to za sam zestaw dałem parę stówek, na pewno w tysiącu się zamknąłem i to mocno (500-700 zł). Także ja osobiście mam z MS dobre doświadczenia. Tylko jedna rzecz- mówię o prawdziwych MS, choćby tych co na stronie http://www.master-sport.de/PL są dostępne, a nie o podróbkach z allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pięć lat temu a teraz to różnica... Dzisiaj wszystko zużywa się szybciej się

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

I niestety tyczy się to wszystkiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności