Skocz do zawartości
Tomek_Torun

diesel Jaka jest granica zwiększania mocy przy pozostawieniu EGR i DPF? B7 2.0TDI 170KM

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Dużo jeżdżę za granicą stąd moje pytanie - jaka jest granica możliwej do uzyskania mocy przy pozostawieniu EGR i DPF?
O jakich modyfikacjach i budżecie mówimy?


Od kilku lat mam program z 170KM (350Nm) na 203KM (430Nm).


Pozdrawiam,
Tomek

Edytowane przez Tomek_Torun
Poprawienie momentu obrotowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Tomek. Mam w moim Passacie 170 KM i myślałem o programie na 203 KM. Czy Twoim zdaniem warto i czuć różnicę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Uważam że warto.
Passata kupiłem poleasingowego w 2016 roku z przebiegiem 77kkm. Chipa robiłem po około 2 latach przy przebiegu ok. 130kkm.
Obecnie mam 251kkm - jedyny problem okołosilnikowy który wystąpił to konieczność wymiany EGR przy przebiegu 190kkm. Po wymianie na nowy oryginalny brak innnych problemów.

 

Jeśli masz wąskie opony (215), i nie daj Boże z segmentu budżetowego - będziesz miał kłopot z przyczepnością na mokrym przy wykorzystaniu zwiększonej mocy i momentu na 1 i 2 biegu.

Edytowane przez Tomek_Torun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności