Rezz Zgłoś #1 Napisano 26 Maja 2022 Cześć, Chciałbym prosić o poradę. Mam B6 1.4 TSI 2009 122KM. Auto ot tak nie odpaliło po pracy, wcześniej nic nie waliło, nie słyszałem metalicznych dźwieków, palił na dotyk. Rozrusznik na 'sucho' pracuje i nic więcej się nie działo. Laweta, mechanik, na komputerze brak błędów. Warsztat stwierdził, że nie ma kompresji i jest jakieś powietrze między tłokami, więc raczej łancuch przeskoczył i remont silnika. Dalej nie rozbierali, na naprawę nie mają czasu. Obecnie szukam warsztatu aby przestawić tam auto. Rozumiem, że skoro nie ma kompresji to raczej diagnoza jest jedna, remont? W jednym miejscu słyszałem, że cena zaczyna się od 5k. Czy ktoś miał podobne doświadczenia i podzieli się? Jestem z Białegostoku jakby ktoś też polecał miejsce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #2 Napisano 27 Maja 2022 https://profesorchris-serwis.pl/kontakt Jaki masz przebieg? W tym silniku na ori rozrządzie z fabryki maks 100tys.km i wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rezz Zgłoś #3 Napisano 10 Czerwca 2022 170 tysięcy. Rozrząd nie był pierwszy. Mam diagnozę w warsztacie w mieście który robi VAGI i remonty. Poszło grubo, i turbina dostała i reszta. Na gotowo oszacowali 12-15tysięcy. Załamka. Kupić silnik to też kilka ładnych tysięcy z osprzętem + wymiana rozrządu + koszty wymiany + brak gwarancji bo za rok może być to samo... I też z 10 sie uzbiera. Chyba zostaje sprzedać bez silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARCINGUTECZEK Zgłoś #4 Napisano 21 Października 2022 (edytowane) Cześć, Mam taki problem, odpaliłem auto i nagle zgasł i nie odpala. Błędy które mi wyskoczyły to : 00135/P0087- za niskie ciśnienie na szynie paliwowej P0090- Regulator ciśnienia paliwa - przerwa w obwodzie /- nieciągły Po wykasowaniu błedów, ten P0090 powraca. Wymieniłem Zawór N276 (Regulator ciśnienia paliwa ten na listwie CR z prawej strony), Wymieniłem pompę paliwa wstępną ( tą pod kanapą), Sprawdziłem przekaźniki- wszystkie cykają działają, Napełniałem układ paliwowy VCDS grupa 035 Auto kręci, ale nie odpala. Pompa ciśnienia bez opiłków, daje ciśnienie na listwę CR, do wtryskiwaczy też dochodzi paliwo (odkręcałem przewody). Ciśnienie które daje pompa wstępna przy rozruchu to 8bar, natomiast pompa wysokiego ciśnienia 448 bar. Filtr paliwa nowy, czysto w ,,kubku'' filtr zalany ropą. Czy mieliście taki przypadek ? Jak to rozwiązać ? Od tygodnia tego dziada nie mogę odpalić. Pomożecie ? Edytowane 21 Października 2022 przez MARCINGUTECZEK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szleker Zgłoś #5 Napisano 23 Lutego 2023 Rano chciałem odpalić auto,zakrecił rozrusznik nagle takie dziwne zerwanie i już nie odpala silnik ,choć rozrusznik kręci, pasek rozrządu caly ,napiety ,koło zebate kreci sie,kontrolki prawidlowe..passat b6 2010,105 kw,diesel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #6 Napisano 28 Kwietnia 2023 W dniu 23.02.2023 o 15:05, szleker napisał: Rano chciałem odpalić auto,zakrecił rozrusznik nagle takie dziwne zerwanie i już nie odpala silnik ,choć rozrusznik kręci, pasek rozrządu caly ,napiety ,koło zebate kreci sie,kontrolki prawidlowe..passat b6 2010,105 kw,diesel Witam. 1 - Jak coś zerwało to mógł się rozrząd przestawić o trochę i już synchronizacja wałka będzie inna i samochód ci nie odpali. 2 - Sprawdziłbym na filtrze paliwa czy paliwo na wtryski dochodzi (może pompa paliwa w baku padła o ile jest w tym modelu). 3 - Sprawdz czy są błędy na komputerze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach