Skocz do zawartości
Rezz

diesel 2.0 TDI CR zgasł i nie odpala

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Chciałbym prosić o poradę. Mam B6 1.4 TSI 2009 122KM. Auto ot tak nie odpaliło po pracy, wcześniej nic nie waliło, nie słyszałem metalicznych dźwieków, palił na dotyk.  Rozrusznik na 'sucho' pracuje i nic więcej się nie działo. Laweta, mechanik, na komputerze brak błędów. Warsztat stwierdził, że nie ma kompresji i jest jakieś powietrze między tłokami, więc raczej łancuch przeskoczył i remont silnika. Dalej nie rozbierali, na naprawę nie mają czasu. Obecnie szukam warsztatu aby przestawić tam auto. Rozumiem, że skoro nie ma kompresji to raczej diagnoza jest jedna, remont? W jednym miejscu słyszałem, że cena zaczyna się od 5k. Czy ktoś miał podobne doświadczenia i podzieli się?  Jestem z Białegostoku jakby ktoś też polecał miejsce.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

170 tysięcy. Rozrząd nie był pierwszy. 

Mam diagnozę w warsztacie w mieście który robi VAGI i remonty. Poszło grubo, i turbina dostała i reszta. Na gotowo oszacowali 12-15tysięcy. Załamka.

Kupić silnik to też kilka ładnych tysięcy z osprzętem + wymiana rozrządu + koszty wymiany + brak gwarancji bo za rok może być to samo...  I też z 10 sie uzbiera. Chyba zostaje sprzedać bez silnika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Mam taki problem, odpaliłem auto i nagle zgasł i nie odpala.

Błędy które mi wyskoczyły to :

00135/P0087- za niskie ciśnienie na szynie paliwowej

P0090- Regulator ciśnienia paliwa - przerwa w obwodzie  /- nieciągły

 

Po wykasowaniu błedów, ten P0090 powraca.

Wymieniłem Zawór N276 (Regulator ciśnienia paliwa ten na listwie CR z prawej strony), 

Wymieniłem pompę paliwa wstępną ( tą pod kanapą), 

Sprawdziłem przekaźniki- wszystkie cykają działają,

Napełniałem układ paliwowy VCDS grupa 035

Auto kręci, ale nie odpala. 

Pompa ciśnienia bez opiłków, daje ciśnienie na listwę CR, do wtryskiwaczy też dochodzi paliwo (odkręcałem przewody).

Ciśnienie które daje pompa wstępna przy rozruchu to 8bar, natomiast pompa wysokiego ciśnienia 448 bar.

Filtr paliwa nowy, czysto w ,,kubku'' filtr zalany ropą. 

 

Czy mieliście taki przypadek ? Jak to rozwiązać ? 

Od tygodnia tego dziada nie mogę odpalić.

 

Pomożecie ? 

 

Edytowane przez MARCINGUTECZEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rano chciałem odpalić auto,zakrecił rozrusznik nagle takie dziwne zerwanie i już nie odpala silnik ,choć rozrusznik kręci, pasek rozrządu caly ,napiety ,koło zebate kreci sie,kontrolki prawidlowe..passat b6 2010,105 kw,diesel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.02.2023 o 15:05, szleker napisał:

Rano chciałem odpalić auto,zakrecił rozrusznik nagle takie dziwne zerwanie i już nie odpala silnik ,choć rozrusznik kręci, pasek rozrządu caly ,napiety ,koło zebate kreci sie,kontrolki prawidlowe..passat b6 2010,105 kw,diesel

Witam. 

1 - Jak coś zerwało to mógł się rozrząd przestawić o trochę i już synchronizacja wałka będzie inna i samochód ci nie odpali.

2 - Sprawdziłbym na filtrze paliwa czy paliwo na wtryski dochodzi (może pompa paliwa w baku padła o ile jest w tym modelu).

3 - Sprawdz czy są błędy na komputerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności