Gość Seban Zgłoś #1 Napisano 9 Kwietnia 2007 (edytowane) czy mozemy tutaj opisywac jaki ciekawe filmy ktore ostatnio ogladalismy plus jakis komentarz! w ostatnim tyg. 1. "Eragon" - dosc dobry ciekawy temat na fajny basniowy film ale ogolnie film ten powinien byc 2 razy dluzszy bo wszystko krecone jakby w pospiechu. 2 "300" - extra film extra efekty extra rola krola Leonidasa 3. "Epic movie" - fajna komedia cos na przykladzie Scary movie polecam wszystkie trzy Edytowane 26 Stycznia 2011 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #2 Napisano 9 Kwietnia 2007 ''Job, czyli ostatnia szara komórka'' fajna komedia, polecam "Job, czyli ostatnia szara komórka" to pierwsza komedia Konrada Niewolskiego, autora obsypanego licznymi nagrodami filmu "Symetria". Bohaterami "JOBA" są trzej przyjaciele z osiedla. Złośliwi określają ich słowami: darmozjady, gamonie, debile. Nie trzeba chyba wyjaśniać, że jest to mocne uproszczenie. Tak naprawdę Chemika, Adiego i Pelego świat nie docenił. Nie docenił JESZCZE. Życie serwuje im wyzwania i trudności, ale nasi bohaterowie potrafią stawiać im czoła - z zaangażowaniem i młodzieńczym luzem. Weźmy na początek Chemika. Przezwiska tego nie zdobył przez przypadek. Już jako dziecko zasłynął z eksperymentowania. Kiedy dostał w prezencie gwiazdkowy zestaw małego chemika, od razu wzniecił pożar. Co innego Pele. On interesował się sportem. Przydomek po słynnym piłkarzu zyskał, kiedy w młodości trenował piłkę nożną, a na bramce ustawiał swoją babcię. Adi to po prostu Adi, właśnie po raz kolejny stracił pracę i rozpoczyna poszukiwanie nowej. Z pomocą przychodzi jego dziewczyna, a właściwie jej ojciec, który umawia go na rozmowę kwalifikacyjną w pewnej renomowanej firmie. Problem w tym, że rozmowa odbyć ma się po angielsku. Adi z angielskim nie miał wiele do czynienia, jedynym rozwiązaniem wydaje się być ekspresowy kurs języka. Presja rośnie, kiedy dziewczyna oświadcza, że od powodzenia rozmowy uzależnia ich wspólną przyszłość. Perypetie mają też Chemik i Pele. Tego pierwszego do szewskiej pasji doprowadza hałaśliwy pies sąsiada i to przeciwko niemu Chemik wyciąga cały arsenał małego sadysty. Ale zwierzak jest z tych twardych; do akcji wkroczyć będzie musiał profesjonalista - Hycelman, swojski Superman po kuracji w zakładzie zamkniętym. Dla Pelego największym wyzwaniem jest egzamin na prawo jazdy. Nie mniejszym jednak problemem będzie jego babcia, rozsmakowana nie tyle w lekach, co w pewnym mongolskim specyfiku. Ukojenie przynosi telewizja i bijący rekordy popularności teleturniej "Sąsiedzi" prowadzony przez Krzysztofa Ibisza. Niecodziennej rozrywki dostarcza w nim mordercza rywalizacja dwóch rodzin, której zwieńczeniem i nagrodą główną jest sesja dewastacyjna w mieszkaniu znienawidzonych sąsiadów. każdy ma na temat filmu złe zdanie mi się tam podobał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek Zgłoś #3 Napisano 9 Kwietnia 2007 A ja dziś oglądałem "Hanibal - po drugiej stronie maski". Jeżeli ktoś oglądał pozostałe części warto zobaczyć i tę. Mnie się osobiście podobał chociaż brakuje w nim rewelacyjnego A. Hopkinsa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubotek Zgłoś #4 Napisano 9 Kwietnia 2007 YY dosyć dawno to oglądałem, ale tego filmu sie nie zapomina Transporter I Transporter II - obie części fajne i wciągające (przynajmniej dla mnie) Z dobrych filmów mogę jeszcze polecić Piękny umysł - Beautiful mind oraz zajebisty filmik: Jarhead Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Seban Zgłoś #5 Napisano 9 Kwietnia 2007 Wlasnie skonczylem ogladac film "BAbel" wszystkim sie ponoc podoba ale mi nie. nie polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość metha Zgłoś #6 Napisano 10 Kwietnia 2007 polecam: Shottas The Butterfly Effect 1 i 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #7 Napisano 10 Kwietnia 2007 wszystkim sie ponoc podoba ale mi nie. nie polecam a może byś rozwinął? chciałem obejrzeć ten film, ale "mi nie" jakoś nie mówi zbyt wiele... skoro zakładacie podobny temat może trochę "serca" włożyć w te recenzje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw-passat Zgłoś #8 Napisano 10 Kwietnia 2007 TESTOSTERON- świetny film, extra dialogi polecam RYŚ- totalna klapa, nazwanie tego kontynuacją MISIA jest wielkim nieporozumieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek Zgłoś #9 Napisano 10 Kwietnia 2007 Ja bardzo lubie filmy polskie.Szczególnie te starsze.Miś, Brunet wieczorową porą, Rejs i inne komedie.Napewno wielu z Was napewno zna te filmy a ja nawet dość często używam powiedzonek z tych filmów A poza komediami to jednym z moich ulubionych filmów jest "Baza ludzi umarłych" Petelskiego.Stary jak świat ale znakomity.Teraz nie robi się już takich filmów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
christodevillo Zgłoś #10 Napisano 10 Kwietnia 2007 "Children of Men" - swietny film z Clive Owen. Opowiada o ziemi za 20-30 lat kiedy na swiecie nie beda sie rodzic dzieci. Niesamowita sceneria (w UK), bardzo realistyczne podejcie i przedstawienie rzeczywistosci, swietna gra aktorska, niesamowite zakonczenie http://www.imdb.com/title/tt0206634/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Seban Zgłoś #11 Napisano 11 Kwietnia 2007 a może byś rozwinął? oczywiscie. napisze krotka recenzje. akcja filmu toczy sie w czterech roznych miejscach. (cos jak w Lord of the rings) troche filmu tu troche filmu gdzie indziej z innymi bohaterami) ogolnie w filmie Babel chodzi o to ze Brad Pitt ze swoja zona wyjechal na wycieczke autokarem do Maroko i tam jego zona zostala przypadkowo postrzelona przez dwojke dzieci marokanskich ktorzy testowali nowy karabin kupiony przez swojego tate do zabijania szakali kiedy byli na pastwisku ze swoimi kozami. tak wiec jedna akcja opisuje co sie dzieje u rodziny chlopcow jak kupili karabin i jak potem unikaja policji po postrzeleniu tej zony Pitta. 2 akcja filmu przenoszona jest wlasnie do zony Pitta i samego Brada ktorego rola ograniczala sie do zdruzgotanego malzonka ktory walczy o zycie zony. 3 akcja filmu toczy sie w meksyku gdzie dzieci Pitta jada na wesele z ich opiekunka i tam napotykaja na prblemy a 4 akcja filmu toczy sie w Japoni u gluchoniemej Japonki ktora ma problemy ze swoja Virgin i chce sie puscic z byle kim a ta akcja filmu tylko po to ze karabin ktorym postrzelili zone Pitta byl wczesniej Japonki ojca!!! dla mnie nuda i nic ciekawego sredniak kinowy tak bym to nazwal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #12 Napisano 12 Kwietnia 2007 Ostattnio obejrzalem: Bobby (historia zabojstwa B. Kennediego) - niezly, choc po tak doborowej obsadzie spodziewalem sie wiecej. Blood Diamond - choc nie przepadam za L. DiCaprio, to ten fil mi sie podobal. Romance and cigarettes - film zarabisty, dobrzy aktorzy i super muzyka. Polecam, szczegolnie starszym (pow. 25 lat) ze wzgledu na muzyke (m.in Joplin, Jones) A z seriali to niezmiennie rzadza: Friends (10 sezonow) najlepsza komedia wszcechczasow z najlepszym moim zdaniem aktorem komediowym w dziesiejszym kinie - Mathew Perry - lepszy od Carreya oraz The Sopranos (6 sezonow) plus od przedwczoraj nowe ostatnie 8 epizodow. Teraz sciagnalem caly sezon seriali "Dirrt" i "Comeback". Ten pierwszy calkiem dobry, zupelnie nowy pomyls na serial, a to wazne w dobie dublujacych sie szmir typu klan, plebania, m jak milosc. Drugiego jeszcze nie obejrzalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #13 Napisano 12 Kwietnia 2007 YY dosyć dawno to oglądałem, ale tego filmu sie nie zapomina Transporter I Transporter II - obie części fajne i wciągające (przynajmniej dla mnie) to dodatkowo polecam Crank z tym samym gosciem co Transporter. Tu film zaczyna sie od tego ze koles zostal czyms tam otruty i musi znalezc odtrutke - glupota....ale koles zeby zyc i szukac zemsty musi caly czas dostarczac adrenaliny - wiec prawdziwa akcja. Fajnie sie oglada Poza tym moge polecic z tego co ostatnio ogladalem: Night at the museum - taka lekka komedyjka nawet fajnie sie oglada Prison Break - chociaz odcinek 22 z drugiej serii to mnie rozbawil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Seban Zgłoś #14 Napisano 12 Kwietnia 2007 Blood Diamond - choc nie przepadam za L. DiCaprio, to ten fil mi sie podobal. nawet byl ok zgadzam sie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #15 Napisano 13 Kwietnia 2007 A z seriali to niezmiennie rzadza: A ja polecam Kompanię Braci , mam sentyment Recenzje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #16 Napisano 14 Kwietnia 2007 "Kompania braci" jest najlepiej to bym sobie zapodał wszystkie części na DVD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #17 Napisano 14 Kwietnia 2007 najlepiej to bym sobie zapodał wszystkie części na DVD Uśmiechnij się ładnie , mam na razie z napisami ale będę też miał z lektorem PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yassek Zgłoś #18 Napisano 14 Kwietnia 2007 A co powiecie o kinie rosyjskim? np. "Brat" i "Brat 2" Tematyka coś jak "Rambo" w wydaniu rosyjskim. Problemy z zaadoptowaniem się rosyjskich żołnierzy powracających z wojny we współczesnej rosyjskiej rzeczywistości pełnej mafii i gangsterskich układów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #19 Napisano 14 Kwietnia 2007 Prison Break - chociaz odcinek 22 z drugiej serii to mnie rozbawil przedwczoraj oglądałem ten odcinek, już zaczynają troszkę przeginać i wydłużać na siłę serial, ale widok sgt. Ballicka w panamskim więzieniu i klimat tam przedstawiony Ostatnio oglądałem "300" super film (przedewszystkim zdjęcia) "dziewczyna z sąsiedztwa" - lekka komedia romantyczna, powiem szczerze, że mi się też podobała . Typowy motyw - chłopak kujon, żadnych imprez, dziewczyn itp. poznaje dziewczynę ( natabene extra laska ) , która jak się później okazuje grała w filmach porno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #20 Napisano 16 Kwietnia 2007 "dziewczyna z sąsiedztwa" TAK - super film z tego gatunku muzyka tez fajna. W weekend obejrzalem BORAT - chyba za stary jestem na to, w ogole mi sie nie podobal. PACHNIDLO - dla mnie super film. Oryginalny scenariusz, fajnie nakrecony, bardzo fajna muzyka. Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach