jzk Zgłoś #1 Napisano 2 Października 2022 Witam Was Ostatnio zaświecił się check i po odczytaniu wychodzi ze czujnik różnicy ciśnień zdechł- kasowanie błędów nie pomaga. błędy z VCDS nastepujące Cytat Adres 01: Silnik (J623-DFGA) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 KD HW: 04L 907 309 P Komponent: R4 2.0l TDI H25 4798 Weryfikacja: B4H25--- Kodowanie: 0125041203641D083000 Kod serwisu: WSC 05311 115 00301 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026KD 005005 ROD: EV_ECM20TDI01104L906026KC.rod VCID: 76E353DFC9C734FF8C-8022 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 31489 - Nieznany kod błędu P154B 00 [175] - - MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 4 Przebieg: 95106 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 30 °C Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 12.360 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1:dane nieprzet.1-Bits 0-7: 0 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1:dane nieprzet.1-Bits 0-7: 15 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1:dane nieprzet.2-Bits 0-7: 0 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1:dane nieprzet.2-Bits 0-7: 15 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1:wart.nieprzet.1: 1000 hPa Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1: rząd 1: jakość danych: 100.00 % Filtr cząst.stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1: wewn.kod usterki-Bits 0-7: 0 Filtr cząst.stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1: wewn.kod usterki-Bits 0-7: 4 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: temp. czujnika: 16.97 °C Filtr cząst.stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1: wewn.kod usterki-Bits 0-7: 0 Filtr cząst.stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1: wewn.kod usterki-Bits 0-7: 4 31490 - Nieznany kod błędu P154B 00 [175] - - MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 4 Przebieg: 95106 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 30 °C Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 12.360 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1:dane nieprzet.1-Bits 0-7: 0 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1:dane nieprzet.1-Bits 0-7: 15 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1:dane nieprzet.2-Bits 0-7: 0 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1:dane nieprzet.2-Bits 0-7: 15 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1:wart.nieprzet.1: 1000 hPa Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1: rząd 1: jakość danych: 100.00 % Filtr cząst.stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1: wewn.kod usterki-Bits 0-7: 0 Filtr cząst.stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1: wewn.kod usterki-Bits 0-7: 4 Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: temp. czujnika: 16.97 °C Filtr cząst.stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1: wewn.kod usterki-Bits 0-7: 0 Filtr cząst.stałych: czuj.różn.ciśn.1:rząd 1: wewn.kod usterki-Bits 0-7: 4 4988 - Świeca żarowa cylindra 1 (Q10) P066A 00 [032] - zwarcie z masą Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 94752 km Data: 2022.09.14 Czas: 07:00:05 Prędkość obrotowa silnika: 762.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 41.6 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 24 °C Temperatura powietrza zasysanego: 24 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.100 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 22 Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bits 0-7: 0 Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bits 0-7: 0 Elektryczny dogrzewacz: sterowanie przekaźnika-Bits 0-7: 0 Czas rozgrzewania świec żarowych: 0 ms Status rozgrzewania świec żarowych-Bits 0-7: 0 Status rozgrzewania świec żarowych-Bits 0-7: 176 Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bits 0-7: 4 Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bits 0-7: 210 Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bits 0-7: 2 Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bits 0-7: 99 Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 14.5 °C 4990 - Świeca żarowa cylindra 3 (Q12) P066E 00 [032] - zwarcie z masą Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 94752 km Data: 2022.09.14 Czas: 07:00:05 Prędkość obrotowa silnika: 762.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 41.6 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 24 °C Temperatura powietrza zasysanego: 24 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.100 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 22 Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bits 0-7: 0 Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bits 0-7: 0 Elektryczny dogrzewacz: sterowanie przekaźnika-Bits 0-7: 0 Czas rozgrzewania świec żarowych: 0 ms Status rozgrzewania świec żarowych-Bits 0-7: 0 Status rozgrzewania świec żarowych-Bits 0-7: 176 Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bits 0-7: 4 Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bits 0-7: 210 Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bits 0-7: 2 Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bits 0-7: 99 Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 14.5 °C 15733 - Katalizator SCR NOx; zespół 1 P20EE 00 [096] - sprawność za mała Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów niestety nie moge namierzyć nawet tego czujnika. Ktoś podrzuci gdzie go można znaleźć? 🤘 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #2 Napisano 2 Października 2022 (edytowane) Czujnik a właściwie dwa czujniki są na deklu zaworowym na uchwycie zamocowane tak mniej więcej między wtyskiwaczami a turbo. Widzę że Polski dystrybutor vcds już zrezygnował z tłumaczenia błędów na język polski. Edytowane 2 Października 2022 przez Marek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jzk Zgłoś #3 Napisano 2 Października 2022 Znalazłem tam jeden czujnik w otulinie cieplnej ale wychodzi że to czujnik ciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #4 Napisano 2 Października 2022 Wersja z adblue ? Może czujnik może nie , dodatkowo masz błędy świec żarowych a to też wpływa na regenerowanie filtra . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jzk Zgłoś #5 Napisano 2 Października 2022 Tak, wersja z adblue. Świece już nie krzaczą w błędach po usunieciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jzk Zgłoś #6 Napisano 12 Października 2022 czujnik wymieniony, błędu nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach