Trusiekeu88 Zgłoś #1 Napisano 22 Sierpnia 2022 Witam. Czy ktoś wie czy silnik CFDA posiada jakies wady fabryczne/ bolączki? Otóż auto posiada 206tkm wymieniany rozrządu przy 160tkm. Olej systematycznie. 201tkm zawor Adblue. Przy ostatniej jezdzie autostrada 140km/h cos szarpnęło , spadek mocy i siwy dym za autem. Oczywiscie laweta i mechanik. Silnik nie zakręcił juz w ogóle ,cos go blokuje. Bledy jakie pokazał silnik to turbo i egr. (Zdjecie ) mechanik rozkrecil turbo mówił , ze jest ok ale silnik nie chce kręcić i że to może być wał urwany albo silnik zatarty. Moje pytanie to czy możliwe że przy takim przebiegu może paść silnik? Auto z 2015r, 190km, automat, 4motion.R-line. Dzieki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #2 Napisano 22 Sierpnia 2022 jak to mówią , jedna jaskówłka wiosny nie czyni, miałem wadlie BKD gdzie pękały głowice, 240tys i nic mu nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #3 Napisano 22 Sierpnia 2022 Jeden koleś na YouTube opisywał kilka razy zacierające się silniki 3.0tdi po 2015 , a żekomym powodem miało być zmienne ciśnienie oleju , te same rozwiązanie jest stosowane w b8 , być może to skraca żywot silnika.Mam 190 km o innym kodzie i mam 240k i jeszcze jeździ , ale olej wymieniam co 15 tyś. i nie dopuszczam do podnoszenia się stanu oleju (rozżedzananie oleju olejem.napędowym podczas regeneracji dpf) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trusiekeu88 Zgłoś #4 Napisano 12 Września 2022 Prawdopodobnie ukrecił sie naped pompy oleju. Ale to niedlugo sie okaze na 100% . Dziwi mnie tylko ze nie pojawil sie zaden komunikat zwiazany z cisnieniem oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach