Przemek-83 Zgłoś #161 Napisano 28 Czerwca 2011 Mój jeżdzi teraz na Elf 10w40 może i nie jest to najgorszy olej ale ja sam wleje Valvoline....lałem go do poprzedniego auta 2.5 V6 i silnik chodził lepiej niż na Castrolu .Ale to moja opinia i każdy leje co chce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiorowski Zgłoś #162 Napisano 28 Czerwca 2011 Ok a oryginalnie jak te passki wyjeżdżały z fabryki to co im wlewali może ktoś wie, oczywiście w tych latach 90tych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #163 Napisano 28 Czerwca 2011 A lotos robi dobre oleje? Hołek się chwali że subaru na tym jeździ Ktoś to z was lał? Może to przypadek, ale zalałem w B3 lotosa dedykowanego do gazu i padły uszczelniacze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #164 Napisano 28 Czerwca 2011 Ponoć te do gazu to najgorsze oleje...z podłogi zbierane Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #165 Napisano 28 Czerwca 2011 Teraz leję (chwilowo) motula syntetyka. ale zmieniam na 1/2 syntetyka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #166 Napisano 29 Czerwca 2011 ja na nim latam i jest :ok 260000 kmKolego mam prośbę Sprawdź czy pod korkiem oleju nie masz czasami smoły i tak szczerze napisz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #167 Napisano 29 Czerwca 2011 Kolego mam prośbę Sprawdź czy pod korkiem oleju nie masz czasami smoły i tak szczerze napisz korek czysty sprawdzałem wczoraj stan i z ciekawości odkręciłem korek i jest zarówno stan oleju jak i czystość korka ok P.S Mam przejechane 289 tys km Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sd928118 Zgłoś #168 Napisano 29 Czerwca 2011 jak kupuje Castrol Magnatec 10W40 do silnika benzynowego. Ten olej koleś przywozi z niemiec oryginalnie zapakowany przeznaczony na tamten rynek. różnica jest między nimi taka jak pomiedzy polską a niemiecką kawą Jacobs (jeśli pijesz kawe to wyczujesz róznice). ten który go wozi jezdzi tylko na tym oleju. jego golf TDI zrobił 600.000 km bez remontu czegokolwiek w silniku a dźwięk silnika jest chyba lepszy niż jedengo TDI z mniejszym przebiegiem. podstawa to regularna wymiana. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
itor Zgłoś #169 Napisano 5 Lipca 2011 BUAHAHAH BUAHAHA sorki nie moglem wytrzymac, roznice miedzy Jacobsem na polski i niemiecki rynek mozna ewentualnie wyczuc ale olej? tez go probowales organoleptycznie? gosciu wymiatasz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #170 Napisano 5 Lipca 2011 podejrzewam że to była metafora taka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi19803 Zgłoś #171 Napisano 10 Lipca 2011 czesc chlopaki mam pytanko dostalem za friko mobila 10 w 40 a na nim pisze diesel co sie stanie jak go wleje do mojego bendzyniaka ????? szkoda troszke bo kosztuje ponad 30 e do tej pory jedzilem na castrolu 10 w 40 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #172 Napisano 10 Lipca 2011 czesc chlopaki mam pytanko dostalem za friko mobila 10 w 40 a na nim pisze diesel co sie stanie jak go wleje do mojego bendzyniaka ????? szkoda troszke bo kosztuje ponad 30 e do tej pory jedzilem na castrolu 10 w 40 nic nie powinno się stać http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=104668&highlight=olej+diesla+benzyny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi19803 Zgłoś #173 Napisano 10 Lipca 2011 a i jeszcze do wczesniejszych postow mam instalacje gazowa prinza montowana w de i gosciu mi powiedzial zeby pod zadnym pozorem nie kupowac olejow i swiec itd preznaczonych do aut z instalacjami gazowymi jezdzic na zwyklych bo mowi ze to sciema ---------- Post added at 13:53 ---------- Previous post was at 13:51 ---------- mielke serdeczne dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #174 Napisano 10 Lipca 2011 a i jeszcze do wczesniejszych postow mam instalacje gazowa prinza montowana w de i gosciu mi powiedzial zeby pod zadnym pozorem nie kupowac olejow i swiec itd preznaczonych do aut z instalacjami gazowymi jezdzic na zwyklych bo mowi ze to sciema ---------- Post added at 13:53 ---------- Previous post was at 13:51 ---------- mielke serdeczne dzieki koledzy jak najbardziej to popierają i jeżdżą na dedykowanych świecach do danego silnika na PB nie LPG Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi19803 Zgłoś #175 Napisano 10 Lipca 2011 przyznam sie szczerze ze plukam silnik bo zafajdany juz jest a mowia ze to w vw normalne po 120 tys kuzyn tez to mial po 120 tys jak wracal z pl to na autostradzie mu sie kontrolka oleju zaswiecila stana wystygl i jechal dalej u mechanika sciagna miske wyczyscil smoka i do teras hula a ja narazie stosuje odpowiednia plyny do plukania i pomaga ---------- Post added at 13:58 ---------- Previous post was at 13:56 ---------- ciekawy jestem jakie mnie jeszcze niespodzianki czekaja wymienialem juz napinacz lancucha a zaspiewali 870 e a kolega co robi w serwivie powiedzial ze wiekszosc jest tajk zaprogramowana zeby po danym przebiegu cos sie zepsulo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #176 Napisano 10 Lipca 2011 przyznam sie szczerze ze plukam silnik bo zafajdany juz jest a mowia ze to w vw normalne po 120 tys kuzyn tez to mial po 120 tys jak wracal z pl to na autostradzie mu sie kontrolka oleju zaswiecila stana wystygl i jechal dalej u mechanika sciagna miske wyczyscil smoka i do teras hula a ja narazie stosuje odpowiednia plyny do plukania i pomaga ---------- Post added at 13:58 ---------- Previous post was at 13:56 ---------- ciekawy jestem jakie mnie jeszcze niespodzianki czekaja wymienialem juz napinacz lancucha a zaspiewali 870 e a kolega co robi w serwivie powiedzial ze wiekszosc jest tajk zaprogramowana zeby po danym przebiegu cos sie zepsulo :hmm ja na razie(odpukać) nie musiałem michy zwalać i czyścić smoka a ma już 290 tys Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi19803 Zgłoś #177 Napisano 10 Lipca 2011 mielke, a muj kuzyn wlasnie ma 1.8 t a ty masz gas ??????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #178 Napisano 10 Lipca 2011 mielke, a muj kuzyn wlasnie ma 1.8 t a ty masz gas ??????? tak mam ale jak chcesz pogadać to na GG zapraszam nie będziemy tu OT-a robić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielo Zgłoś #179 Napisano 30 Lipca 2011 I ja wrzucę 3grosze do tematu. Jestem 3 właścicielem auta ,poprzednicy zalewali auto od początku mobilem, 2-gi właściciel przeszedł przy ok 140tys km na mineralny i tak jeździł do 200tys.km(każda karteczka dopięta co wymianę-niezły plik pod maską -miał hopla do kwitków ) zawsze wymiana co 15tys.Jak kupiłem od razu zmieniłem na 10w40 mobila , jak dotąd nic się nie stało po zmianie minerału na półsyntetyk.Lada dzień zmieniam olej lecz już nie na mobila a orlena super cośtam10w40 który dostałem w prezencie od szwagra -leje ten olej do MB CDI 2.7 rocznik 2006 już od chyba 90tys(auto ma naganiane ok280tyskm i żyje). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody3951 Zgłoś #180 Napisano 30 Lipca 2011 Witam mój passek ma przejechane 307tys i leje do niego Mobil Super 1000 X1 15W-40 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach