Skocz do zawartości
Spawaczos

Silnik ATJ wymiana na....

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Przyszedł niestety czas na wymianę zużytych podzespołów mojego paseratti 2000r. ATJ. 3z 4 pompowtrysków wg mojego mechanika komputera ostro nie trzymają parametrów 2.99, 1.53, 0.38, 1.72. Z tąd moje pytanie czy nie lepiej wymienić już na bardziej wydajne? Jeśli tak to jakie? To samo pytanie dotyczy turbo.  Ponieważ stwierdził że "za mocno" Dmucha bo siada geometria i pokazuje błąd "regulatora ciśnienia".  Ciśnienie doładowania to 1.845 czegoś tam przy dość wysokich obrotach ponad 4 tyś. Zdiagnozował jeszcze jeden nie pokojący  parametr:  " Kąt wyprzedzenia" Ale czego to nie wiem, powinien mieścić się w widełkach od 1 do 3 u mnie jest 4.2. Osobiście od kiedy auto mam nigdy nie było grzebane nic, nie kręcone, żadne power boxy itp.  Auto ma 340k przebiegu, przy -15 odpala nie "od strzała" Ale też nie trzeba zmieniać akumulatora. Czy jest sens takich zabiegów przy okazji wymiany? Pozdrawiam serdecznie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności