Skocz do zawartości
Marek

Klimatyzacja - climatronic

Rekomendowane odpowiedzi

jezeli juz piszczy to znaczy ze opilki lozyska dostaly sie do sysytemu i trzeba osuszacz wymieniac i czyscic klime. Prawda to z tymi opilkami czy mnie na gania na kasa.

bardziej to drugie, jak sprężarka będzie już zatarta to wtedy owszem, chociaż to nie jest też regułą

bardziej to taka profilaktyka ze strony speców od klimy.

także póki masz czas czym prędzej kupuj sprężarkę, używana czy regenerowana to już Twój wybór, z wymianą sam sobie poradzisz przy pomocy drugiej osoby(jeżeli masz kanał lub podnośnik), uprzednio trzeba tylko czynnik spuścić

Edytowane przez Kosma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość darecki221

trzyfazowy konwerter katalityczny - tak mi kolego wychodzi z tabeli kodów

 

---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 22:04 ----------

 

313 to trzyfazowy konwerter katalityczny

 

---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:09 ----------

 

313 to trzyfazowy konwerter katalityczny - tak wychodzi z tabeli błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

313 to trzyfazowy konwerter katalityczny - tak wychodzi z tabeli błędów

A na czyj ty post odpisujesz? :hmm

 

Poza tym to nie wiem co masz za tabelę, bo jeśli o klimę chodzi, to 313 oznacza CZUJNIK TEMPERATURY G89 W KANALE ŚWIEŻEGO POWIETRZA :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

mam następujący problem przeczyściłem cały układ klimatyzacji ( w specjalistycznym serwisie)+ napełnienie + wymiana sprężarki. Klimatyzacja działa tylko jest jedno ale... .

Nie kreci mi się wentylator tzn. raz się kreci przez np 5 sekund a później przestaje i tak się to powtarza cyklicznie, tam gdzie to robiłem kolesie kazali mi jechać do elektryka w sprawie danego wentylatora.Na krótko wentylator się kreci. Nie chciałbym zatrzeć sprężarki !!!

Nie sprawdzałem jeszcze kodów na climatronicu.

Możecie mi wyjaśnić przyczynę takiego działania wentylatora ??

Edytowane przez alsz82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie, u mnie klima przestała działać podczas wyjazdu na urlop, dmuchawy działają, ale zimne powietrze niestety nie wjeje mimo ustawienia na LO.

 

Po samodiagnozie klimy brak błędów, wyszło 444 02.

 

Zastanawiam się, iż może brakować czynnika, ale po włączeniu LO w środku klima nie chłodzi, jednak po otwarciu maski przewody od klimy są zmrożone.

 

Czy mimo, iż przewody są zmrożone może brakować czynnika i to jest powód iż klima nie działa wogóle?

 

Bo według mnie gdyby brakowało czynnika to przewody nie byłyby zamrożone?

 

Proszę o info czy dobrze to interpretuję?

 

Lub co może być przycyzną, iż klima nie chodzi w wyżej opisanym przypadku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z B6 2.0fsi z nadmuchem w klimatronic wszystko swieci reaguje na zmiany ale wentylator stoi czy ktos moze mi pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli mowisz o tym wentylatorze przy chodnicy to pewnie sie popsul.Jezeli dziala kilima to szybko go wymien. Jezeli klima tez nie dziala to moze jakis bepiecznik poszedl albo sam panel. Sprawdz wentylator na krotko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki chodzilo mi o wiatrak od nadmuchu zdemontowalem schowek przyblokowalo mi cyrkulacje narazie dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to samo myślałem. ale ryzyk fizyk. wymieniłem kompresor i osuszacz od wypadku (był od nowości z nabitą datą 1998r) i wszystko śmiga. Teraz tylko zauważyłem że jak włączę klimę to kompresor strasznie obciąża silnik. Naprawdę dużo czuć na mocy ale to będzie sprawdzane po wypłacie:P

 

zależy ile Ci koleś chce policzyć za czyszczenie. Mi coś koło 600 zeta chciał zabrać z kieszeni ale też nie bardzo chciał się tego podjąć więc zdecydowałem że sam kompresor i osuszacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi tez obciaza silnik, mam duza utrate mocy i duze spalanie. To wina kompresora zaczyna siadac. Jutro wymina na nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawy artykuł, widziałem że jesteś z warszawy, czy prowadzisz może warsztat? Mam problem z klimatyzacja, bardzo chętnie skorzystał bym z możliwości naprawy, bo widzę że masz największe pojęcie z ludzi których poznałem... Wbiło mnie w fotel...

Jeśli tak, proszę cie o kontakt: [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi właśnie niby obciąża silnik ale spalanie na trasie jak teraz byłem nad morzem w 4 osoby pełny bagażnik i wolno nie jeździłem + 10 dni jeżdzenia po mieście i stania w korkach po tankowaniu śrendia 5,5. dlatego jest to dziwne dla mnie. bo to spalanie powinno być dużo większe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość buziol

witam.mój klimatronic mimo nastawienia LO to podczas zatrzymania samochodu daje ciepłe powietrze po kilku sekundach. a podczas jazdy dziwnie faluje moc nawiewu raz silniej raz słabiej. czy ktoś może zna przyczynę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam.mój klimatronic mimo nastawienia LO to podczas zatrzymania samochodu daje ciepłe powietrze po kilku sekundach. a podczas jazdy dziwnie faluje moc nawiewu raz silniej raz słabiej. czy ktoś może zna przyczynę.

 

Na początek zrób test climatronica to będziemy wiedzieć coś więcej,bo pewnie jakiś błąd wywali ;)

Tu masz jak to zrobić: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=6115&postcount=2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł84

Witam. Czytałem już wiele na forum ale nie doszukałem się identycznego problemu jaki u siebie zauważyłem. Mianowicie podczas jazdy wszystko chłodzi tak jak ma być. Gdy jednak po paru godzinach zaczynam ponowną jazdę, to po włączeniu samochodu (przy wyłączonej klimie) z nawiewów leci gorące i śmierdzące powietrze - czuć jakby spaliny. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy ?? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc.

 

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelny układ wydechowy. Plecionka najprawdopodobniej juz powiedziała PAPA, spaliny idą do góry i są łapane przez kabinowy filtr powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze możliwość nieszczelnej odmy,a raczej węża odmy.

PozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gosciu

Panowie mam pytanko i mam nadzieje,że ktoś będzie umiał mi coś odpowiedzieć;) mianowicie mój problem wygląda następująco: podczas gdy na dworze są wysokie temperatury mój climatronik wariuje, bo raz dmucha zimnym powietrzem a raz bardzo gorącym i są to takie uderzenia tego powietrza....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób Autodiagnozę klimy i zobacz , jakie będą błędy. A jak to sie robi - poczytaj w tym temacie - wcześniej masz to opisane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój problem dotyczy wilgoci na szybach. Gdy zaczyna padać deszcz, nawet po włączeniu silniejszego nadmuchu zaczynają mi parować w samochodzie szyby, najbardziej lewa strona - przednia i od kierowcy. Do tego dochodzi fakt że pokazuje mi błąd czujnika powietrza zasysanego (787 -temperatura kanału zasysanego powietrza, przerwa lub zwarcie do plusa) i brak nadmuchu ciepłego powietrza przez nawiewy nad klimatronikiem i na szybę kierowcy - ten okrągły, nieregulowany nadmuch na desce rozdzielczej. czy to jest wina padniętej klapki regulacji nadmuchu czy tylko czujnika? Dopiero po podniesieniu temperatury i siły nawiewu niemal na maska, wnętrze stopniowo odparowuje. w którym miejscu znajduje się ten czujnik (bodajże G89)? Z góry dziękuję za pomoc.

 

---------- Post added at 10:47 ---------- Previous post was at 10:41 ----------

 

poszukałem, poczytałem i czujnik znalazłem. Męczy mnie jednak defekt nawiewu. Mam wrażenie że nawet po ustawieniu siły nadmuchu na maksa - nie ma zbyt wielkiej różnicy między jego minimalną wartością a maksimum. pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności