pitzet Zgłoś #21 Napisano 20 Sierpnia 2010 dziekuje za podpowiedzi ! na ta chwile przeczyscilem przeplywke ale nie pomoglo, niechce jezdzic co chwila do garazu i podpinac go pod vaga bo to koszuje chce sam wyeliminowac drobne zeczy jesli to nie pomoze to wtedy pojade do garazu. co wy na to jak bym kupil i wymienil ta przeplywke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariano83- Zgłoś #22 Napisano 23 Września 2010 Witam, mam taki problem. Zmieniłem w moim Passacie 2001r. silnik z AWX 131KM. na AVF 131KM. ale sterownik silnika pozostał stary od AWX. Wszystko działa, ale z okolic turbiny podczas pracy silnika kapie olej, znajomy mi powiedział, że miał kiedyś taki problem i że to wina pompowtrysków. Pompowtryski z z AVF nie pracują dobrze ze sterownikiem silnika AWX i to niby objawia się tym, że kapie w tym miejscu olej. Czy to jest możliwe?? Proszę o pomoc nie wiem czy mam wymieniać pompowtryki. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #23 Napisano 23 Września 2010 Gdzie z okolic turbiny ?? Ja bym się lepiej przyjrzał temu jak ktoś wykonał tą przekładkę a nie szukał winy w pompowtryskach. Ten olej raczej nie ma nic wspólnego z pompowtryskami, a źle zlożonym albo niedokręconym którymś elementem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frytek Zgłoś #24 Napisano 11 Stycznia 2011 Ja wymieniłem pompki z AL na AR bo moje padły.Mam silnik avf.Może ktoś mi powiedzieć czym te pompki się od siebie różnią ? Auto przyśpiesza tak samo jak wcześniej pali tyle samo tylko komputer pokładowy pokazuje dużo większe spalanie Nawet na postoju mam 2l a zawsze było 0,7.Da radę jakoś to przestawić ? Od pewnego czasu po rozgrzaniu silnika passat ciężko odpala to może być wina tego że pompki są inne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #25 Napisano 11 Stycznia 2011 Witam zstanawiam sie czy mozna zmienic same koncowki czy trzeba cale pompki??? Myslalem o czyms takim: http://cgi.ebay.co.uk/VW-1-9-TDI-216-injector-nozzles-GOLF-PASSAT-AUDI-/330516481695?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cf451469f Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #26 Napisano 11 Stycznia 2011 Witam zstanawiam sie czy mozna zmienic same koncowki czy trzeba cale pompki??? jest to do wykonania - dział sprzedam szukaj użytkownika cowboy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #27 Napisano 11 Stycznia 2011 jest to do wykonania - dział sprzedam szukaj użytkownika cowboy Bardziej mialem na mysli opcje ze zrobie to sam po zasiegnieciu informacji w tym watku, lub dowiem sie jakiego narzdzia do tej pracy potrzeba. I czy oplaca sie je kupowac;)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #28 Napisano 11 Stycznia 2011 I czy oplaca sie je kupowac Kupić zawsze można. Nie wiem tylko czy wiesz, że to końcówki wtryskiwaczy do silnika z VP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #29 Napisano 11 Stycznia 2011 Kupić zawsze można. Nie wiem tylko czy wiesz, że to końcówki wtryskiwaczy do silnika z VP. wlasnie tez tak mie sie wydawalo dlatego pytam czy to takie. Jakies jakby przyduze jak na moje oko do PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truskaw Zgłoś #30 Napisano 12 Stycznia 2011 witam wszystkich!problem z moim paskiem jest nastepujacy: zanim sie samochod dogrzeje do 90 stopni dosyc szarpie silnikiem tak na sluch i moje oko to nie pracuja wszystkie gary. ale co ciekawe nie mam zadnego problemu z odpaleniem go i przejechaniu kilku kilometrow po przekroczeniu 90stopni wszystko hula super. nastepna sprawa podlaczlem go do kompa nic nie wskazalo zadnych problemow z elektronika. gosciu co podpinal do kompa powiedzial ze to sprawa mechaniczna! prosze o porade co moze byc przyczyna takiego dzialania silnika! z gory dziekuje!!! A ja spotkałem się z opinią dobrego mechanika, że takie objawy mogą być spowodowane poluzowanymi wtyczkami od pompowtryskiwaczy. Podobno przy normalnym użytkowaniu pojazdu nasze pompowtryskiwacze wytrzymują ok. 400 tys km!!!!. Ale właśnie problemem są te wtyczki z elektryką od wtrysków, które się luzują i powodują takie objawy. Słyszałem również że ta wada, która zresztą powinna być uznana za wadę fabryczną jest wspaniałym sposobem na zarabianie przez mechaników i serwisy na nieświadomych klientach. Bo mówią, że pompowtryskiwacze do wymiany, poprawiają wpięcia wtyczek... na fakturce nabijają 4 nowe wtryski....klient płaci, a Pan mechanik ma 4 nowe wtryski do sprzedania;) Ale wracając do tematu...o tych wtyczkach inni: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=57712&highlight=szarpanie&page=7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #31 Napisano 12 Stycznia 2011 Bardziej mialem na mysli opcje ze zrobie to sam wierzę w Twoje zdolności, lecz sam to możesz je wyjąć jakiego narzdzia do tej pracy potrzeba. znającego się na rzeczy pompiarza I pytanie co chcesz uzyskać, jakie masz obecnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frytek Zgłoś #32 Napisano 12 Stycznia 2011 To powie ktoś czym różnią się pompki AR od AL ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #33 Napisano 12 Stycznia 2011 To powie ktoś czym różnią się pompki AR od AL ? AL są bardziej wydajniejsze i po włożeniu potrzebna jest korekta softu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frytek Zgłoś #34 Napisano 12 Stycznia 2011 A jak miałem włożone AL teraz padły włożyłem AR i auto chodziło dobrze ale ostatnio po rozgrzaniu ciężko pali.To może być wina tego że są złę pompki ? Na komputerze pokładowym pokazuje duże spalanie czy to może być wina pompek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #35 Napisano 12 Stycznia 2011 Pewnie że tak,bo zmienione są dawki paliwa.Podjedz do jakiegos tunera to zajmuje chwilkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truskaw Zgłoś #36 Napisano 12 Stycznia 2011 A tu jeszcze jeden link dotyczący tych wtyczek pompowtryskiwaczy: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18926 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #37 Napisano 12 Stycznia 2011 wierzę w Twoje zdolności, lecz sam to możesz je wyjąć znającego się na rzeczy pompiarza I pytanie co chcesz uzyskać, jakie masz obecnie ? Acha...czyli nie takie to hop siup;) Wydaje mi sie ae Al. Chcialbym power plusy ale czy trzeba cale pompki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #38 Napisano 12 Stycznia 2011 zagadaj do Olka - http://forum.vw-passat.pl/member.php?u=54922 on podpowie bo sprzedaje takie gadzety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #39 Napisano 12 Stycznia 2011 zagadaj do Olka - http://forum.vw-passat.pl/member.php?u=54922on podpowie bo sprzedaje takie gadzety z olkiem gadalem i on moze mi skrecic same koncowki power plus bosio, wiec jeszcze to trzeba zarzucic jakos... Sory za zboczenie z tematu, ale chce zmienic koncowki gdyz troszke dymi, a niczego nie ubywa. Czy same koncowki sa winne czy to cale pompki przyczyniaja sie dymieniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KARIKSS Zgłoś #40 Napisano 12 Stycznia 2011 panowie mam pytanko czy pompowtryski 073 BA w 130 konnych silniczkach zawsze były stosowane czy występują ewentualne odchyłki, jesli jakie napiszcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach