Skocz do zawartości
zmylna

Climatronic - Tryb Auto, a zakres pracy wentylatorów.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Auto Passat B6 09/10 CR

Mam pytanie.

Jestem po wymianie panelu klimatyzacji na panel z B7.

Wszystko działa niby ok.

Zagadkę mam tylko taką, że w trybie auto prędkość wentylatorów nigdy nie dochodzi do max.

Nawet jak ręcznie zmienię temperaturę na Hi to prędkość wiatraków owszem zmienia się "w górę" ale nigdy nie dochodzi do maksymalnych obrotów. Zostaje jeszcze trzy stopnie w górę. Mogę tylko manualnie podkręcić.

Jeśli rano odpalam samochód i jest chłodno to klima w trybie auto ciągle pracuje na trzecim stopniu. Czasem na drugim.

Jeśli włączę przycisk Max AC to temperatura ustawia się na LO i wentylatory lecą na max (czyli przy chłodzeniu działa prawidłowo).

Jeśli kliknę max grzanie na szybę to wiatraki lecą do poziomu 4 i tyle. Na skali zostaje jeszcze 3 pozycje w górę.

Można to zmienić kodowaniem czy też ten typ tak ma i koniec ?

 

Z góry dziękuję za info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozgrzej silnik to i klimatyzacja w trybie auto da maksa powietrza. Druga sprawa, która kontrolka się Tobie świeci na przycisku Auto? Lewa czy prawa? Jeśli lewa to kliknij jeszcze raz żeby prawa się świeciła i wtedy wentylatory powinny mocniej się rozkręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, kazmirz_pawlak napisał:

Rozgrzej silnik to i klimatyzacja w trybie auto da maksa powietrza. Druga sprawa, która kontrolka się Tobie świeci na przycisku Auto? Lewa czy prawa? Jeśli lewa to kliknij jeszcze raz żeby prawa się świeciła i wtedy wentylatory powinny mocniej się rozkręcić.

Dzięki za odpowiedź.

Czy silnik rozgrzany czy nie wentylatory sięgają maksymalnie 4 stopnia jeśli chodzi o prędkość. Temperatura silnika nie ma znaczenia.

Co do przycisku "Auto". On ma jedną diodę...

klima.jpeg

Edytowane przez zmylna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra czyli masz ten nowszy panel od B7. Sądziłem, że masz ten co szedł na początku produkcji B7 i pod koniec B6 i tam masz 2 pozycje w trybie auto, podobnie jak w przycisku od obiegu wewnętrznego.

Co prawda ja mam właśnie panel ten co szedł B6 i B7 ale w auto tym mocniejszym i grzaniu to może ze 2-3 razy wentylator chodził na 6 biegu a 7 to chyba max. Tak to jak samochód się rozgrzał to na 5 biegu pracował dopóki nie wygrzał auta do zadanej temperatury. Częściej wysokie biegi miałem przy chłodzeniu jak przy grzaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, kazmirz_pawlak napisał:

Dobra czyli masz ten nowszy panel od B7. Sądziłem, że masz ten co szedł na początku produkcji B7 i pod koniec B6 i tam masz 2 pozycje w trybie auto, podobnie jak w przycisku od obiegu wewnętrznego.

Co prawda ja mam właśnie panel ten co szedł B6 i B7 ale w auto tym mocniejszym i grzaniu to może ze 2-3 razy wentylator chodził na 6 biegu a 7 to chyba max. Tak to jak samochód się rozgrzał to na 5 biegu pracował dopóki nie wygrzał auta do zadanej temperatury. Częściej wysokie biegi miałem przy chłodzeniu jak przy grzaniu.

Jasne. No to nie ten przypadek :)

Ale dzieki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności