Skocz do zawartości
irift

diesel Problem po wymianie nagrzewnicy, gotuję się.

Rekomendowane odpowiedzi

Pany po wymianie nagrzewnicy i spuszczeniu płynu, gotuję się. Płyn wlałem do zbiorniczka po złożeniu wszystkiego odpaliłem zaciągneło ale zaczęło coś rzęzic kilka sekund, dolałem, pochodził trochę aż się zagrzal, dałem nawiew na maxa ale na chwilę, przejechałem się ale jakiś 1km, przewody na nagrzewnicy były gorące i zostawiłem do rana. Robiłem to u kogoś na kanale, w trakcie powrotu do domu po ok 10km skoczyła temperatura do 100 tyle na zegarze a pewnie więcej, zgasiłem, stan płynu był. Poczekałem przejechałem z 5km i znowu temp skoczyła zatrzymałem się i za szybko otworzyłem korek zbiorniczka i wywaliło trochę plynu. Dolałem po czym włączyłem nawiew na maksa z temp na max pojechałem i jadąc na vcdsie kontrolując temp jakoś dojechałem ale bardzo wolno musiałem jechać. Pompa niby chodzi bo tyle co byłem wstanie ten wężyk powrotny w zbiorniczku sprawdzić i leci. Nic nie kopci, płynu nie ubywa, moc jest. W sumie koło 60km zrobiłem więc odpowietrzyć chyba się odpowietrzył. Jak wyłączyłem nawiew temp odrazu w górę. Gdzie szukać? Termostat, zapowietrzony, może ta dodatkowa pompa wody tylko nie wiem czy ona ma znaczenie, czy coś grubiej. Przed wymianą nagrzewnicy było ok, błędów brak. 

Edytowane przez irift

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat zblokowany, brak szans na odpowietrzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, AndrzejP4 napisał:

Termostat zblokowany, brak szans na odpowietrzenie.

Wyciągnąć całkiem i zobaczyć bez termostatu czy będzie się grzał jeszcze pytanie czy jest zwykły czy w obudowie ? A termostat na dsg ma znaczenie? Jeszcze nie sprawdzałem czy na obrotach jest obieg może pompa nie daje obiegu na wyższych obrotach ślizga się na wirniku czy coś takiego.. 

Dodam że wąż dolny od chlodnicy ten od strony pasażera co wychodzi z chłodnicy się nie nagrzewa, zaznaczyłem foto zaporzyczone

IMG_20211018_092409.jpg

Edytowane przez irift

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba problem się rozwiązał, wychodzi na to że nie był odpowietrzony, pojeździłem sprawdziłem pompe czy pompuje na postoju przy wyzszych obrotach i pompuje. Pojeździłem z lapkiem i patrzyłem temp rura zrobiła sie ciepła jak i chłodnica. Natomiast temp na g62 przy jeździe okolo 140 km/h 100-105 stopni, oleju dochodzi do 118 z tego co zauważyłem. Niby sie nie gotuje, sprawdzałem korek odrazu po zatrzymaniu i niby ok... Temperatury są akceptowalne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę za wysokie te temperatury. 115st w oleju to ja mam jak jadę 200 przy obecnej pogodzie.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra skoro za duże to co sprawdzić? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności