Tomy Zgłoś #1 Napisano 3 Października 2021 (edytowane) Witam serdecznie. Lata lecą, B5FL się starzeje, ale nie zamienię tego drugiego auta w rodzinie na żadne inne, mimo drobnych kłopotów z elektryką jakie ostatnimi czasy się pojawiają. Z pełną premedytacją założyłem nowy temat dotyczący słynnego błędu N95, gdyż z moich obserwacji temat od 2015 (z małymi szczegółami w jednym wątku z 2019r.) się nie pojawia, a odświeżać wątków starszych jak 6-7 lat nie ma sensu. Mam nadzieję, że któraś z tęgich głów mi pomoże. W zeszły roku "magiczny mechanik", który robił kapitalny remont zawieszenia wymieniał też przekładnię kierownicy co zaowocowało licznymi błędami ABS związanymi z kątem skrętu. "Fachowiec" po 3 próbach naprawy swojego błędu poddał się i auto trafiło do elektryka, który z błedem sobie poradził. Zanim ponownie oddam autko w jego ręce odczekując min. 2 tygodnie na przyjęcie (długie terminy) próbuję od kilku dni ustalić źródło problemów wg logów jak niżej: Adres 15: Airbag Plik etykiet: 6Q0-909-605-VW5.lbl Oznaczenie elementu: 1C0 909 605 C Komponent i/lub wersja: 0E AIRBAG VW61 04 0003 Kodowanie: 12357 Kod serwisu: WSC 00028 VCID: 24475997B4DBF6A64E-5120 Znaleziono 1 błąd: 00588 - Zapalnik Airbag; strona kierowcy (N95) 32-10 - Za duża wartość rezystancji - Sporadyczny Wymieniłem już: poduszkę w kierownicy, błąd nadal sypie po przejechaniu 3-4km od skasowania. Wtyczka pod fotelem (raczej nie, bo to inny kod błędu) prewencyjnie psiknięta kontaktronem. Domysły idą w kierunku przerwy w zwijaku taśmy w kierownicy lub łączniku pomiędzy poduszką a kostką z zawijaka, lub co najgorsze w samym module AIRBAG. Edytowane 3 Października 2021 przez Tomy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 3 Października 2021 https://forum.vw-passat.pl/search/?q=N95&quick=1&type=forums_topic&nodes=15 https://forum.vw-passat.pl/search/?q=N95&quick=1&type=forums_topic&nodes=15 Temat nienowy, może ktoś już o tym pisał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #3 Napisano 13 Stycznia 2022 (edytowane) Temat załatwiony. Winowajcą okazała się taśma/zwijak kierownicy. Znalazłem używkę zgodną z autem. Wszystko działa. Dziękuję. Edytowane 13 Stycznia 2022 przez Tomy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nicexd93 Zgłoś #4 Napisano 29 Stycznia 2022 (edytowane) musiałeś kodować?? musiałes kodować taśmę?? Edytowane 29 Stycznia 2022 przez mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #5 Napisano 29 Stycznia 2022 (edytowane) Tak, kodowanie było konieczne. Edytowane 29 Stycznia 2022 przez mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nicexd93 Zgłoś #6 Napisano 29 Stycznia 2022 sam kodowales czy ktos ?? bo na necie nie ma nic do b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #7 Napisano 29 Stycznia 2022 Robiłem wymianę u elektromechanika więc nie mam wiedzy jak to zrobił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach