Skocz do zawartości
Gość pazder

PŁYN DO UKŁADU WSPOMAGANIA KIEROWNICZEGO

Rekomendowane odpowiedzi

Jak mierzyć płyn wspomagania? Na ciepło czy zimno chyba na ciepło dopiero tak? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepisałem z książki:

 

Sprawdzanie na zimno:

- Silnik nie nagrzany i wyłączony

- Koła ustawione na wprost

- Odkręcasz nakrętkę, wycierasz fiutek, zakręcasz, odkręcasz i patrzysz na poziom na fiutku.

- Poziom cieczy powinien znajdować 2mm powyżej lub poniżej znaku MIN gdy pokrywa jest wkręcona

 

Sprawdzanie na ciepło:

- Jeździć tak długo aż olej hydrauliczny będzie miał temp minimum 50 stopni

- Sprawdzać poziom podczas pracy silnika 

- Poziom oleju powinien znajdować się między MIN a MAX gdy pokrywa jest wkręcona. 

 

Tak jest w książce. Według mnie jak sprawdzać to obiema metodami na raz aby mieć pewność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności