Skocz do zawartości
Gość kaczucha8

Nie działa obrotomierz.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kaczucha8

Witam

w moim pasku popsuł się obrotomierz.

Normalnie działał i zgasiłem auto poszedłem do sklepu i jak wróciłem już nie działał.

Prosze o pomoc bo nie mam pojęcia od czego zacząć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kaczucha8, zacznij od podpięcia VAGa i sprawdzenia zegarów. Niekoniecznie padł obrotomierz - może to być coś o wiele ciekawszego - czujnik obrotów etc ;) (tak pocieszam tylko).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poruszaj wtyczką od licznika z prawej u mnie pomaga bo co jakiś czas zdycha:p:585:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię temat bo mój usunięto.

 

Nie działa mi obrotek- na vagu brak błędów, natomiast test wskazówek działa oprócz obrotka.

 

po zapaleniu silnika, wskazówka idzie normalnie na obroty 900, ale po dodawaniu gazu jej zakres działania jest pomiedzy 900-1000 i ani centa wiecej, tak samo jest na tescie pod VAG, że dzwiga się normalnie do 900, a potem wolno tylko w zakresie 900-1000.

 

Ma ktoś jakiś pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nic widzę że nie ma pomysłów:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zepsute zegary. Jesteś zaskoczony ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drogi Andrzeju, bardzo to miłe że zainteresowałeś się tematem, ale no chmm nic nie wniosłeś sarkazmem, logicznym jest że pytałem, co w tych zegarach mogło paść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Drogi Andrzeju, bardzo to miłe że zainteresowałeś się tematem, ale no chmm nic nie wniosłeś sarkazmem, logicznym jest że pytałem, co w tych zegarach mogło paść

 

Ale po co te nerwy ;)

 

Najpewniej przyczyną są zimne luty na płytce zegarów. Wiek auta robi swoje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nerwy, no hmm,po co nic nie wnoszące odpowiedzi. Ale czy zimne luty nie powodowałby całkowitego nie działania obrotka?? bo on dzwiga się na 900 i działa pomiędzy 900-1000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Efekt może być dokładnie taki jak u Ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda że obrotomierz w momencie kręcenia rozrusznikiem powinien wskazywać jakieś wartości? bo mój dopiero po uruchomieniu silnika pokazuje coś koło 1000 obrotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności