dammar1983 Zgłoś #741 Napisano 19 Lutego 2017 To wytlumacz mi dlaczego drgania pojawiaja sie tylko gdy nagrzeje sie auto. Kolega mial podobny problem, kupil uzywki i ma swiety sspokoj. Ale dzieki za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #742 Napisano 19 Lutego 2017 To wytlumacz mi dlaczego drgania pojawiaja sie tylko gdy nagrzeje sie auto. Bo są wylane. A kolega długo na używkach nie polata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inzu Zgłoś #743 Napisano 26 Lutego 2017 Witam, proszę o pomoc, mam mocne wibracje silnikia 1,9 AFN, poduszki silnika wymieniłem na Lemforder, pod skrzynią mam febi oraz całe nowe zawieszenie, drga mi kierownica, cały kokpit, z resztą słychać na filmie, dwumasa? https://www.youtube.com/watch?v=1hZOV6s8rBc w załączeniu link do filmu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #744 Napisano 26 Lutego 2017 Wina nieoryginalnych poduszek pod silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inzu Zgłoś #745 Napisano 26 Lutego 2017 Wina nieoryginalnych poduszek pod silnikiem. Mówili mi, że Lemfordery są dobre, czyli co zamawiać z ASO? Wczesniej miałem SWAg, było to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yksi Zgłoś #746 Napisano 26 Lutego 2017 Powtarzane X razy - kup poduszki AVON i będziesz miał spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inzu Zgłoś #747 Napisano 26 Lutego 2017 ok, jutro pojade do servisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #748 Napisano 26 Lutego 2017 38 stron tego tematu, prawie 800 postów i wciąż na okrągło padają pytania jakie poduchy no jakie bo mi trzęsie! A wysil się jeden z drugim i poczytaj kilka czy kilkanaście stron, bo po to istnieje to forum aby CZYTAĆ i wszystko będzie jasne: tylko serwis i AVON! Ręce opadają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamus2006 Zgłoś #749 Napisano 26 Lutego 2017 Witam , mam pytanie może ktoś zna odpowiedz ? czy poduszka pod silnikiem w pasku przed liftem z silnikiem 1.8T w automacie to skrzynia jest połączona poduszką z silnikiem czy osobno jest poduszka na skrzynie i silnik ? , dziękuje za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #750 Napisano 26 Lutego 2017 Osobne pod silnik i skrzynie w manualu na bank a automat to musisz czekać na inne info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #751 Napisano 26 Lutego 2017 W automacje osobno silnik i osobno skrzynia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcincenti77 Zgłoś #752 Napisano 4 Marca 2017 (edytowane) Podzielę się z zacnym gronem swoimi przygodami z poduszkami silnikowymi . Jak u większości z Was przyszedł czas na wymianę owych . Objawy szarpanie przy gaszeniu i zapalaniu silnika . Dwumas wymieniony ,pompki logi ok . Znajomy mechanik wymienił na Febi i się zaczęło . Gaszenie i zapalanie bajka ,ale jazda nie daj Panie Boże . Jak Ursus c-360 . Poczytałem Nasze forum i po radach kolegi - waga pod pachę i na szroty . Niezły mieli ubaw jak zobaczyli kolesia z wagą kuchenną po zakup poduszek . Przewaliłem chyba ze 30 szt po czym znalazłem 2 które odpowiadały kryteriom . Ważyły obie po 760 i na wygląd cacy ,guma nie popękana i olek wewnątrz nie chlupał. Te z czujnikami też pasują . Zapłaciłem po 50 zł za sztukę i do roboty . Wymiana zajęła mi ze 3 godz -sam chciałem się przekonać ile to roboty . Najgorzej idzie z ta pod turbiną -ale się da .Przy czym ,przy lewarkowaniu do góry uwaga na koło wentylatora ,u mnie minęło obudowę ledwo ledwo -troszkę odgiąłem wkrętakiem i było ok . Pomogło też zdjęcie węża od turbo do intercoolera ,troszku miejsca więcej na manewrowanie -jest bardzo przesrane bo ciasno . Po wsunięciu poduszek i lekkim przyłapaniu nakrętek odpalenie , zgaszenie i dokręcamy . No i nadszedł ten moment ,przejażdżka i.......jak by mi kto w kieszeń nasrał -nic nie trzęsie , Żadnych wibracji i nic więcej dodać . Podsumowując Panowie tylko oryginały AVON w zależności od portfela nowe lub dobre używki ,wyszukane .Zobaczymy ile polatają . Jak padną to i tak będzie lepszy komfort jak na nowych wszelkiego rodzaju pseudo poduchach . Sam tego doświadczyłem i mogę się podzielić swym doświadczeniem . Edytowane 16 Marca 2017 przez marcincenti77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #753 Napisano 4 Marca 2017 Bo tylko AVON ma patent na VAG-a:hyhy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #754 Napisano 4 Marca 2017 @ Up możesz rozwinąć temat odnośnie wagi kuchennej i poduszki? - - - - - aktualizacja - - - - - @ Marcincenti77możesz rozwinąć temat odnośnie wagi kuchennej i poduszki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #755 Napisano 5 Marca 2017 odnośnie wagi kuchennej i poduszki Sprawna poduszka waży ok. 760g i po to kolega użył wagi kuchennej:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcincenti77 Zgłoś #756 Napisano 5 Marca 2017 Otóż to . I to najpewniejsza metoda zakupu -nie przeze mnie wymyślona ,ale przez jednego z Naszych . Trzeba by jakąś gorzałkę mu postawić za to . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #757 Napisano 5 Marca 2017 (edytowane) Odnośnie wagi - są jakieś małe różnice między masą poszczególnych nowych egzemplarzy, ale z grubsza chodzi o to, żeby poduszka ważyła co najmniej 740g , a w środku nie chlupał olej (uwaga na poduszki, z których olej wyleciał! - ważą po 650g, a oleju nie słychać!!!) http://forum.vw-passat.pl/threads/9441-Wymiana-poduszek-silnika?p=2115306&viewfull=1#post2115306 http://forum.vw-passat.pl/threads/9441-Wymiana-poduszek-silnika?p=2115394&viewfull=1#post2115394 I tyle w temacie selekcji poduszek na szrocie. Edytowane 5 Marca 2017 przez AndrzejP4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #758 Napisano 5 Marca 2017 (edytowane) do Adminów proponuję umieścić inf. z ostatnich postów do pierwszego bo wałkowane to było już x-razy a dodatkowych postów coraz więcej i tylko trudniej znaleźć konkretną odpowiedź, co widać po jednym z ostatnich postów. Sam ostatnio się naszukałem mimo że wiedziałem że takowa inf. jest. Widać że Admini czytają i słuchają, ukłon w waszą stronę :brawo Edytowane 7 Marca 2017 przez KrajesK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdull_85 Zgłoś #759 Napisano 15 Kwietnia 2017 Witam:) Zauważyłem ostatnio u mnie coś takiego jak na zdjęciach poniżej. Dobrze rozumiem, że to jest wylana poducha? Podejrzewam że coś jest z nią nie tak gdyż autem szarpie przy ruszaniu. Wymieniłem poduszki pod skrzynią bo były zerwane, jest wyraźnie lepiej ale nadal nie jest ok. Przy wymianie zwróciłem uwagę na ta właśnie poduszkę - jest to poduszka prawa. Zaznaczam, że w dotyku jest to suche (na pewno nie jest to olej, nie brudzi, nie klei się, jakby farba). Rozumiem że jedynym sposobem diagnozy jest demontaż poduszki i na wagę? (prawa też powinna ważyć 760g, z tą guma czy bez?). </br> </br> </br> </br> </br> </br> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzarySzarak Zgłoś #760 Napisano 15 Kwietnia 2017 Czyli podsumowując temat poduszek pod silnikiem (x2) i skrzynią (x2) w passacie B5 i B5fl: - albo oryginalna używka która waży min. 740g, - albo nowa z ASO firmy AVON, - albo nowa z intercars'u corteco w opakowaniu lemfordera. A czołowa bez znaczenia, racja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach