Skocz do zawartości
wojtasw

Wymiana poduszek silnika

Rekomendowane odpowiedzi

ale jak je zamienic ??? zeby je zamienic to trzeba denka rozwalic inaczej nie wyjda z poloski - bynajmniej w awx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba debka wyjac a pozniej założyć np na silikonie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, więc dwumas wymieniony pare dni temu i problem zniknął całkowicie. Miał duże luzy i wzdłużne i poprzeczne. Założyłem używke z auta którym się wcześniej przejechałem, więc nowy ten dwumas nie był, ale problem zniknął.

Czekam na info po wymianie dwumasu. Co do przegubów u mnie jakiś ogromnych luzów nie było jeden minimalnie ale drugi sztywny. na pewno wymianie podchodzi zewnętrzny przegub i zaczne od tego oraz wymiany poduch skrzyni bo jedna podejrzanie wygłada. Poduchy firmy Corteco i poszukam Jakiś dobrych orginalnych(AVON) używek poduch silnika i wymienię to na raz.

 

A wracając do przegubów wewnętrznych to gdzieś wyczytałem że pomogła zamiana lewy na prawy.

 

Edit: też mam do wymiany przegub zewnętrzny bo ma straszne luzy i strzela, ale to dopiero na wiosne. W tej chwili problem zniknął i jak widać ten przegub nie miał na to wpływu, a przynajmniej nie tak wielkiego

Edytowane przez Zamix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, więc dwumas wymieniony pare dni temu i problem zniknął całkowicie. Miał duże luzy i wzdłużne i poprzeczne. Założyłem używke z auta którym się wcześniej przejechałem, więc nowy ten dwumas nie był, ale problem zniknął.

 

Edit: też mam do wymiany przegub zewnętrzny bo ma straszne luzy i strzela, ale to dopiero na wiosne. W tej chwili problem zniknął i jak widać ten przegub nie miał na to wpływu, a przynajmniej nie tak wielkiego

 

No to tylko się cieszyć...Ja postanowiłem swój problem zacząć od wymiany lecz zaczęły sie schody. Chciałem zamówić poduszki pod skrzynie okazało się że do mojego PD są dwie różńe takie 6efa7f8b2bfd98422aed8126b110bf04.jpg

ale u mnie w aucie są dwie takie same jak ta po lewej. I teraz prośba do forumowiczów co u was siedzi autach. Doczytałem że dwie takie same występują w automatach. A etka znowu pokazuje to

Bez tytułu.jpg

na czerwono tego nie mam

na czarno to jest u mnie

Edytowane przez ozi58

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie miałeś kiedyś automatu ? Bo montaż takiej poduszki (płaskiej) jest wymuszony rodzajem mocowania w sankach.

 

Albo jeszcze inaczej - jeśli masz 6 biegowy manual od 2.5TDI to masz 2 poduszki takie same

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a nie miałeś kiedyś automatu ? Bo montaż takiej poduszki (płaskiej) jest wymuszony rodzajem mocowania w sankach.

 

Albo jeszcze inaczej - jeśli masz 6 biegowy manual od 2.5TDI to masz 2 poduszki takie same

 

Po kontakcie z dwoma nie zależnymi sklepami, po podaniu nr Vin potwierdzone że występują dwie takie same. Sprawa się rozwiązała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo Ty masz 6 biegów w oryginale - dlatego masz sanki jak w 4-biegowym automacie, a mocowanie skrzyni identyko jak w 2.5tdi. I wszystko jasne.

 

Proponuję kupić te poduszki w ASO mimo, że lemfordery do złudzenia wyglądają niemal identycznie. Te z ASO lepiej tłumią wibrację (sprawdziłem bezpośrednio u siebie porównując obie zupełnie nowe poduchy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo Ty masz 6 biegów w oryginale - dlatego masz sanki jak w 4-biegowym automacie, a mocowanie skrzyni identyko jak w 2.5tdi. I wszystko jasne.

 

Proponuję kupić te poduszki w ASO mimo, że lemfordery do złudzenia wyglądają niemal identycznie. Te z ASO lepiej tłumią wibrację (sprawdziłem bezpośrednio u siebie porównując obie zupełnie nowe poduchy)

 

zrobię tak jak piszą w wątku, pod skrzynie corteco jeżeli nie pomoże to pod silnik używka ori (patent w wagą).

montaż w weekend

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod skrzynią masz gumowe a nie olejowo-gumowe? Ok. 250 zł ori nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile powinna ważyć sprawna poduszka pod silnik? Silnik AVF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile powinna ważyć sprawna poduszka pod silnik? Silnik AVF

Około 750 gramów goła poduszka bez śrub i nie powinien chlupać w niej olej przy potrząsaniu. Ja jestem równiez na etapie poszukiwania używek, ale kupno sprawnych graniczy z cudem, chyba, że osobiście oglądniesz je i położysz na dokładna wagę. Wszystkie sprzedawane po róznych serwisach aukcyjnych to zazwyczaj złom, kupiłem jeden komplet, wypytałem sprzedawcę czy nie chlupie olej, on na to, że cisza więc wziąłem. Poduszki przyszły, wyciągam z pudełka i obydwie chlupią przy potrząsaniu, jedna waży 740g a druga ledwo 660g. Zdecydowałem się zwrocić te poduszki, pewnie ta co wazyła 740g nie była taka zła, ale jakiś tam ubytek oleju miała i nie rokowała na przyszłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, moze w dieslu ma to znaczenie ale ja u siebie wymieniałem obie poduszki (stare avony z których wyleciał czerwonawy olej) na nowe zamienniki z Febiego i żadnych wibracji czy to podczas przyspieszania czy tez ruszania nie ma.

ale moze to kwestia silnika , bo co by nie mówić to kultura pracy benzyny i diesla dość znacząco się rózni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w benzyniakach nawet najgorsza poduszka np Lemforder daje radę, a na Febi i Corteco jest idealnie. Niestety nasze TDI to prawdziwe generatory drgań i jakiekolwiek odstępstwo od oryginalnych części kończy się przenoszeniem wibracji na budę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeśli przy montażu nie założy się tej jednej podkładki na poduche czy jak to się zwie to co grozi lub co może być nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi o tą podkładkę na poduszce skrzyni ? Jeżeli jej nie zamontujesz to będziesz mieć zwiekszone naprężenie na sąsiedniej poduszce, a skutkiem będą nadmierne wibracje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta podkładka na poduszkę od silnika, bo niby jedna podkładka powinna być na jednej poduszce... Jak coś poprawcie mnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w afn nie miałem żadnych podkładek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jeśli przy montażu nie założy się tej jednej podkładki na poduche czy jak to się zwie to co grozi lub co może być nie tak?

Podkładki kolego muszą być, nie dla ozdoby siedza tam fabrycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy proszę o pomoc. Prośba dotyczy poduszek silnika. Miałem drgania auta od poduszek silnika. Zanim przeczytałem posty na forum, mechanik wymienił mi poduszki na nowe FEBI. Teraz wiem już ze to lipa. Zakupiłem oryginalne "używki" na allegro i problem mam taki ze jak odpalam na zimno, jest ok, jadę jest ok, natomiast jak się zagrzeje to na obrotach biegu jałowego drży w aucie. Teraz mam pytanie: Mechanik nie założył na prawa poduszkę tej gumy ochronnej, czy może być tak ze poduszka się zagrzewa od temperatury tłumika i silnika i zaczyna drżeć w aucie? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.

 

Dodam jeszcze ze jak miałem te nieszczęsne FEBI na wolnych obrotach była cisza, natomiast dalej działa się masakra. Tutaj odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy proszę o pomoc. Prośba dotyczy poduszek silnika. Miałem drgania auta od poduszek silnika. Zanim przeczytałem posty na forum, mechanik wymienił mi poduszki na nowe FEBI. Teraz wiem już ze to lipa. Zakupiłem oryginalne "używki" na allegro i problem mam taki ze jak odpalam na zimno, jest ok, jadę jest ok, natomiast jak się zagrzeje to na obrotach biegu jałowego drży w aucie. Teraz mam pytanie: Mechanik nie założył na prawa poduszkę tej gumy ochronnej, czy może być tak ze poduszka się zagrzewa od temperatury tłumika i silnika i zaczyna drżeć w aucie? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.

 

Dodam jeszcze ze jak miałem te nieszczęsne FEBI na wolnych obrotach była cisza, natomiast dalej działa się masakra. Tutaj odwrotnie.

 

Kupiłeś używki to co się dziwisz.......kup ori z ASO to zapomnisz o wszelkich "drgawkach" budy na wieki.

Osłona nie ma tu nic do tego.

Temat wałkowany miliony razy, że tylko AVON rozwiązuje wszystkie problemy, a że drogo? no cóż......

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności