kownas19 Zgłoś #721 Napisano 30 Stycznia 2017 ale jak je zamienic ??? zeby je zamienic to trzeba denka rozwalic inaczej nie wyjda z poloski - bynajmniej w awx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #722 Napisano 31 Stycznia 2017 Trzeba debka wyjac a pozniej założyć np na silikonie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zamix Zgłoś #723 Napisano 1 Lutego 2017 (edytowane) Witam, więc dwumas wymieniony pare dni temu i problem zniknął całkowicie. Miał duże luzy i wzdłużne i poprzeczne. Założyłem używke z auta którym się wcześniej przejechałem, więc nowy ten dwumas nie był, ale problem zniknął. Czekam na info po wymianie dwumasu. Co do przegubów u mnie jakiś ogromnych luzów nie było jeden minimalnie ale drugi sztywny. na pewno wymianie podchodzi zewnętrzny przegub i zaczne od tego oraz wymiany poduch skrzyni bo jedna podejrzanie wygłada. Poduchy firmy Corteco i poszukam Jakiś dobrych orginalnych(AVON) używek poduch silnika i wymienię to na raz. A wracając do przegubów wewnętrznych to gdzieś wyczytałem że pomogła zamiana lewy na prawy. Edit: też mam do wymiany przegub zewnętrzny bo ma straszne luzy i strzela, ale to dopiero na wiosne. W tej chwili problem zniknął i jak widać ten przegub nie miał na to wpływu, a przynajmniej nie tak wielkiego Edytowane 1 Lutego 2017 przez Zamix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #724 Napisano 2 Lutego 2017 (edytowane) Witam, więc dwumas wymieniony pare dni temu i problem zniknął całkowicie. Miał duże luzy i wzdłużne i poprzeczne. Założyłem używke z auta którym się wcześniej przejechałem, więc nowy ten dwumas nie był, ale problem zniknął. Edit: też mam do wymiany przegub zewnętrzny bo ma straszne luzy i strzela, ale to dopiero na wiosne. W tej chwili problem zniknął i jak widać ten przegub nie miał na to wpływu, a przynajmniej nie tak wielkiego No to tylko się cieszyć...Ja postanowiłem swój problem zacząć od wymiany lecz zaczęły sie schody. Chciałem zamówić poduszki pod skrzynie okazało się że do mojego PD są dwie różńe takie ale u mnie w aucie są dwie takie same jak ta po lewej. I teraz prośba do forumowiczów co u was siedzi autach. Doczytałem że dwie takie same występują w automatach. A etka znowu pokazuje to na czerwono tego nie mam na czarno to jest u mnie Edytowane 2 Lutego 2017 przez ozi58 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #725 Napisano 2 Lutego 2017 a nie miałeś kiedyś automatu ? Bo montaż takiej poduszki (płaskiej) jest wymuszony rodzajem mocowania w sankach. Albo jeszcze inaczej - jeśli masz 6 biegowy manual od 2.5TDI to masz 2 poduszki takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #726 Napisano 2 Lutego 2017 a nie miałeś kiedyś automatu ? Bo montaż takiej poduszki (płaskiej) jest wymuszony rodzajem mocowania w sankach. Albo jeszcze inaczej - jeśli masz 6 biegowy manual od 2.5TDI to masz 2 poduszki takie same Po kontakcie z dwoma nie zależnymi sklepami, po podaniu nr Vin potwierdzone że występują dwie takie same. Sprawa się rozwiązała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #727 Napisano 2 Lutego 2017 Bo Ty masz 6 biegów w oryginale - dlatego masz sanki jak w 4-biegowym automacie, a mocowanie skrzyni identyko jak w 2.5tdi. I wszystko jasne. Proponuję kupić te poduszki w ASO mimo, że lemfordery do złudzenia wyglądają niemal identycznie. Te z ASO lepiej tłumią wibrację (sprawdziłem bezpośrednio u siebie porównując obie zupełnie nowe poduchy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #728 Napisano 2 Lutego 2017 Bo Ty masz 6 biegów w oryginale - dlatego masz sanki jak w 4-biegowym automacie, a mocowanie skrzyni identyko jak w 2.5tdi. I wszystko jasne. Proponuję kupić te poduszki w ASO mimo, że lemfordery do złudzenia wyglądają niemal identycznie. Te z ASO lepiej tłumią wibrację (sprawdziłem bezpośrednio u siebie porównując obie zupełnie nowe poduchy) zrobię tak jak piszą w wątku, pod skrzynie corteco jeżeli nie pomoże to pod silnik używka ori (patent w wagą). montaż w weekend Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #729 Napisano 2 Lutego 2017 Pod skrzynią masz gumowe a nie olejowo-gumowe? Ok. 250 zł ori nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #730 Napisano 2 Lutego 2017 Ile powinna ważyć sprawna poduszka pod silnik? Silnik AVF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #731 Napisano 3 Lutego 2017 Ile powinna ważyć sprawna poduszka pod silnik? Silnik AVF Około 750 gramów goła poduszka bez śrub i nie powinien chlupać w niej olej przy potrząsaniu. Ja jestem równiez na etapie poszukiwania używek, ale kupno sprawnych graniczy z cudem, chyba, że osobiście oglądniesz je i położysz na dokładna wagę. Wszystkie sprzedawane po róznych serwisach aukcyjnych to zazwyczaj złom, kupiłem jeden komplet, wypytałem sprzedawcę czy nie chlupie olej, on na to, że cisza więc wziąłem. Poduszki przyszły, wyciągam z pudełka i obydwie chlupią przy potrząsaniu, jedna waży 740g a druga ledwo 660g. Zdecydowałem się zwrocić te poduszki, pewnie ta co wazyła 740g nie była taka zła, ale jakiś tam ubytek oleju miała i nie rokowała na przyszłość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Das AUTO Zgłoś #732 Napisano 3 Lutego 2017 Nie wiem, moze w dieslu ma to znaczenie ale ja u siebie wymieniałem obie poduszki (stare avony z których wyleciał czerwonawy olej) na nowe zamienniki z Febiego i żadnych wibracji czy to podczas przyspieszania czy tez ruszania nie ma. ale moze to kwestia silnika , bo co by nie mówić to kultura pracy benzyny i diesla dość znacząco się rózni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #733 Napisano 3 Lutego 2017 w benzyniakach nawet najgorsza poduszka np Lemforder daje radę, a na Febi i Corteco jest idealnie. Niestety nasze TDI to prawdziwe generatory drgań i jakiekolwiek odstępstwo od oryginalnych części kończy się przenoszeniem wibracji na budę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #734 Napisano 14 Lutego 2017 A jeśli przy montażu nie założy się tej jednej podkładki na poduche czy jak to się zwie to co grozi lub co może być nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #735 Napisano 14 Lutego 2017 chodzi o tą podkładkę na poduszce skrzyni ? Jeżeli jej nie zamontujesz to będziesz mieć zwiekszone naprężenie na sąsiedniej poduszce, a skutkiem będą nadmierne wibracje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #736 Napisano 14 Lutego 2017 Ta podkładka na poduszkę od silnika, bo niby jedna podkładka powinna być na jednej poduszce... Jak coś poprawcie mnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #737 Napisano 14 Lutego 2017 Ja w afn nie miałem żadnych podkładek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #738 Napisano 14 Lutego 2017 A jeśli przy montażu nie założy się tej jednej podkładki na poduche czy jak to się zwie to co grozi lub co może być nie tak? Podkładki kolego muszą być, nie dla ozdoby siedza tam fabrycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dammar1983 Zgłoś #739 Napisano 19 Lutego 2017 Koledzy proszę o pomoc. Prośba dotyczy poduszek silnika. Miałem drgania auta od poduszek silnika. Zanim przeczytałem posty na forum, mechanik wymienił mi poduszki na nowe FEBI. Teraz wiem już ze to lipa. Zakupiłem oryginalne "używki" na allegro i problem mam taki ze jak odpalam na zimno, jest ok, jadę jest ok, natomiast jak się zagrzeje to na obrotach biegu jałowego drży w aucie. Teraz mam pytanie: Mechanik nie założył na prawa poduszkę tej gumy ochronnej, czy może być tak ze poduszka się zagrzewa od temperatury tłumika i silnika i zaczyna drżeć w aucie? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi. Dodam jeszcze ze jak miałem te nieszczęsne FEBI na wolnych obrotach była cisza, natomiast dalej działa się masakra. Tutaj odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #740 Napisano 19 Lutego 2017 (edytowane) Koledzy proszę o pomoc. Prośba dotyczy poduszek silnika. Miałem drgania auta od poduszek silnika. Zanim przeczytałem posty na forum, mechanik wymienił mi poduszki na nowe FEBI. Teraz wiem już ze to lipa. Zakupiłem oryginalne "używki" na allegro i problem mam taki ze jak odpalam na zimno, jest ok, jadę jest ok, natomiast jak się zagrzeje to na obrotach biegu jałowego drży w aucie. Teraz mam pytanie: Mechanik nie założył na prawa poduszkę tej gumy ochronnej, czy może być tak ze poduszka się zagrzewa od temperatury tłumika i silnika i zaczyna drżeć w aucie? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi. Dodam jeszcze ze jak miałem te nieszczęsne FEBI na wolnych obrotach była cisza, natomiast dalej działa się masakra. Tutaj odwrotnie. Kupiłeś używki to co się dziwisz.......kup ori z ASO to zapomnisz o wszelkich "drgawkach" budy na wieki. Osłona nie ma tu nic do tego. Temat wałkowany miliony razy, że tylko AVON rozwiązuje wszystkie problemy, a że drogo? no cóż...... Edytowane 19 Lutego 2017 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach