Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich . Kupilem Passata B7 2012 r  2.0 TDI po delikatnym dzwonku . Silnik odpalal bez problemu . Po wizycie u blacharza i lakiernika silnik nie odpala . Przejrzałem instalacje pod skrzynka bezpiecznikow w komorze silnika wszystko ok , kable masowe dokrecone .Wszystkie bezpieczniki sprawdzone miernikiem , sprawne . Nie pracuje pompa paliwa , brak plusa na kostce , masa jest . Odnalazlem przekaznik (646) odpowiedzialny za pompe . I tu zaczynaja sie schody.Wychodzi na to , ze przekaznik pompy jest sterowany masa . Po wlozeniu klucza w stacyjke  ,  na sterowaniu przekaznika jest plus  brak natomiast minusa . Nadmienie ze do przekaznika dochodzi plus , ktory powinien byc dalej podany do pompy  . Czyli nie dziala przekaznik pompy paliwa z powodu braku masy .Czy ktos wie jak rozwiazac ten problem  ? Z gory dziekuje .

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik pompy sterowany jest z modułu silnika, który zamontowany jest centralnie na podszybiu. Może coś tam grzebali?

A zegary ci się załączają?

Trzeba by podłączyć "kabelek" i zrobić skan.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odzew . 

Zegary jak najbardziej dzialaja .Rowniez zwrocilem uwage pod wzgledem grzebania . Wyglada ze nic nie bylo ruszane .modul i instalacja sa zakurzone .

A co do skanu nie mam Vaga.Kumpel juz czwarty dzien jedzie do mnie i dojechac nie moze . Chyba , ze szybciej bym kupil Vaga , zawsze jakis krok do przodu . Moze bys cos polecil ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie . Kumpel z Vagiem jeszcze nie dojechal .Prawdopodobnie zapomnialem jeszcze wspomniec o pewnie waznaj informacji . Jak juz wspomnialem zegary dzialaja , lecz wyswietlone sa chyba wszystkie mozliwe zolte kontrolki ktore nie gasna , swieci rowniez kontrolka silnika , a kontrolka swiec zarowych ciagle miga . Poczytalem troche informacji na forach i chyba takie objawy dobrze nie wroza ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie sytuacja opanowana ! W takich sytuacjach jest duzy problem , badz niewielki . Po raz kolejny sprawdzilem instalacje w komorze silnika i odnalazlem niedopieta kostke w instalacji .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc, Po wymianie klockow tył u mechanika po przejechaniu moze z 20 km Żona zgasiła auto pod sklepem i juz nie odpalila. Wyskakuje błąd Hamulca recznego i ESP. Hamulec reczny mozna zaciagnac, slychac jak sie zaciaga i tryzmie tak samo mozna go odpuscic i nie blokuje nic. Odebralem auto od mechanika i zadnego problemu nie bylo, Wymienial jeszcze klocki , tarcze i zaciski przód. Miał ktoś coś takiego? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dzwoń do mechanika, niech przyjeżdża z kompem i poprawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Mixerius napisał:

Wyskakuje błąd Hamulca recznego i ESP.

Masz wykończony akumulator i immo blokuje odpalenie auta. Problem nie ma nic wspólnego z hamulcami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akumualtor był dobry i 30 minut wczesniej odpaliłem bez zająkniecia. Podpinany był na kable ale tez nic. Nie chce zakręcic jak by mial blokade na rozruszniku przez ten bląd

Edytowane przez mkpol
nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, mkpol napisał:

Masz wykończony akumulator i immo blokuje odpalenie auta. Problem nie ma nic wspólnego z hamulcami.

Miałby wtedy disco i choinkę  na zegarach.Tylko VCDS, odczytanie błędów i wiadomo będzie co i jak.No, prawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, wektor napisał:

Miałby wtedy disco i choinkę  na zegarach.

jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz, ale do tego już się zdążyłem przyzwyczaić. 

 

Godzinę temu, Mixerius napisał:

Akumualtor był dobry i 30 minut wczesniej odpaliłem bez zająkniecia.

To bez znaczenia. Zmierz napięcie na akumulatorze, obstawiam, że będzie w okolicy 10V. Nie ma czegoś takiego jak blokada na rozruszniku. Jeśli nie kręci to może padł jeszcze rozrusznik. W każdym razie te 2 kontrolki przy odpalaniu to typowy objaw spadku napięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i to tak nagle aku by siadł? nie jest nowy fakt. ale poerwszy raz sie z czymś takim spotykam. zaraz jade z kompem i sprawdzimy

Edytowane przez mkpol
Ostatni raz proszę, nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpisujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się oberwie cela to jest po zawodach. Skoro nie kręci to albo brak napięcia, albo padł rozrusznik. Nie ma to nic wspólnego z hamulcami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, mkpol napisał:

jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz, ale do tego już się zdążyłem przyzwyczaić. 

Cóż, nie musisz się przyzwyczajać.Nie widząc przedmiotu wątku zwykle wyrażasz się autorytatywnie i nie przyjmujesz odrębnego zdania.I najgorsze jest to, że natychmiast atakujesz.Przemyśl to w wolnej chwili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mixerius wszystko działa i nagle przestaje... taka złośliwość rzeczy martwych ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, wektor napisał:

natychmiast atakujesz

To nie jest atak, tylko diagnoza ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z kompa wyszło że to bląd sterownika silnika i czujnika polozenia sprzęglą. Nie dalo się nawet polaczyc z silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mixerius A sprawdziłeś jakie jest napięcie aku?  No jak padł komputer to lipton. Jaka jest data błędu czujnika położenia sprzęgła?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, mkpol napisał:

Masz wykończony akumulator i immo blokuje odpalenie auta. 

Diagnoza?

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności