Ralfi Zgłoś #1 Napisano 16 Maja 2021 Witam, mimo że sprawa nie dotyczy VW ale ze względu na podobieństwo silników pozwoliłem sobie na umieszczenie tego wątku na forum, auto to Superb 2 kombi 3.6 FSI 4x4 DSG z 2010 roku, przebieg autentyczny 218 tys., kupione pod koniec marca, sprawdzane przed zakupem w ASO, po tygodniu wywala check, brak mocy, błąd: P 2293 - wydajność 2 regulatora ciśnienia paliwa P 0441 - nieprawidłowy przepływ przy oczyszczaniu układu kontroli emisji par paliw Na początku mechanik wymienił filtr paliwa, później okazało się że do wymiany są 2 wtryski, wymieniono na sprawne używki, następnie czujnik ciśnienia paliwa dalej nic, potem kolej przyszła na pompę paliwa tą przy bloku silnika. Notatka mechanika "brak wysterowania masą na zawór regulacji ciśnienia paliwa" okazało się, że jakiś zaworek w pompie ma za mały prąd żeby się otworzył i daje za mało paliwa, przyczyną podobno okazał się pin nr 19 na kostce sterownika, sterownik pojechał do magika, ten naprawił co widział, że jest nie tak, dalej b/z, warsztat stwierdził że trzeba drugi sterownik, kupiony drugi sprawny, zrobiony klon i nadal nic. Auto obecnie przerywa przy gwałtownym depnięciu i nie ma mocy, podobno pompa paliwa daje ciśnienie 90 barów a powinna dawać 130 barów, nadal błąd P 2293 i dodatkowo P 0301 - zarejestrowano przerywanie zapłonu w cylindrze nr 1. Dodam, że auto stoi w warsztacie 6 tygodni i widzę, że nie mają chyba chęci ani pomysłu na naprawę i co dalej, nie muszę dodawać że jestem już wykończony nerwowo tą sytuacją. Jestem z Piotrkowa Trybunalskiego, macie jakieś pomysły? P.S Wydaje mi się, że czuję też zapach paliwa w oleju, czy mogą to być lejące wtryski i np wszystkie pozostałe są do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Barczyk Zgłoś #2 Napisano 1 Listopada 2021 Cześć Ralfi ja u siebie mam ten sam problem VW cc 3.6 fsi doszedłeś już co się dzieje autem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach