kaleon Zgłoś #1 Napisano 15 Maja 2021 Witam Mam problem. Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka z awarią silnika i w czasie jazdy wskaźnik poziomu gazu CNG bardzo szybko zjechał do poziomu 0 tak jak by nie było gazu chociaż był pełny bak. Po sprawdzeniu komputerem pojawiło się dużo błędów - wszystkie podobne - Zwarcie z masą Czy możecie coś doradzić gdzie jest wspólny mianownik tych wszystkich błędów? Po wymianie bezpiecznika SB16 po chwili znowu go pali i do wymiany. po wymianie wskaźnik poziomu gazu wskazuje full. pompka działa i napełnia gazem instalacje. potem gdy auto jest już uruchomione i przełączy się na CNG to znowu szybko schodzi wskaźnik bo następuje spalenie gazu z instalacji bo cewka chyba nie otwiera butli z gazem. w moim przypadku mam bezpiecznik 15A zawór elektromagnetyczny ograniczania ciśnienia doładowania --N75--2) zawór przełączający chłodnicy układu recyrkulacji spalin --N345-- sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki --N421--3) przekaźnik obiegu płynu chłodzącego po wyłączeniu silnika --J151--3) pompa obiegu płynu chłodzącego po wyłączeniu silnika --V51-- 3) pompa 2 obiegu płynu chłodzącego --V178-- poniżej logi ze skanu. Adres 01: Silnik (CDG) Plik etykiet: 03C-906-021-CDG.clb Oznaczenie elementu SW: 03C 906 021 Q HW: 03C 907 309 D Komponent: 4414 CNG 14K31 6368 Weryfikacja: E8H06--- Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 0000077 Kod serwisu: WSC 27360 000 1048576 VCID: 291AEBE98099C4C3B4-807C 9 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 006438 - Przekaźnik dodatkowej pompy płynu chłodzącego (J496) P1926 - 000 - zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 235841 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.09.25 Czas: 10:53:18 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1001 /min Obciążenie: 19.6 % Temperatura: 48.0*C Temperatura: 18.0*C Ciśnienie rzecz.: 950.0 mbar Napięcie: 14.478 V 004268 - Sprzęgło elektromagnetyczne mechanicznej sprężarki P10AC - 000 - Zwarcie z masą - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 235841 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.09.25 Czas: 10:53:18 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1001 /min Obciążenie: 19.6 % Temperatura: 48.0*C Temperatura: 18.0*C Ciśnienie rzecz.: 950.0 mbar Napięcie: 14.478 V 013224 - Przekaźnik zaworów odcinających zbiornik gazu P33A8 - 000 - Zwarcie z masą - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 235841 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.09.25 Czas: 10:53:18 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1002 /min Obciążenie: 19.6 % Temperatura: 48.0*C Temperatura: 18.0*C Ciśnienie rzecz.: 950.0 mbar Napięcie: 14.478 V 008328 - Zespół 1; nastawnik wałka rozrządu A(z.ssące) P2088 - 000 - zwarcie z masą - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 235841 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.09.25 Czas: 10:53:18 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1004 /min Obciążenie: 19.6 % Temperatura: 48.0*C Temperatura: 18.0*C Ciśnienie rzecz.: 950.0 mbar Napięcie: 14.478 V 000052 - Zawór obejściowy turbosprężarki P0034 - 000 - Zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 235841 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.09.25 Czas: 10:53:18 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1004 /min Obciążenie: 19.6 % Temperatura: 48.0*C Temperatura: 18.0*C Ciśnienie rzecz.: 950.0 mbar Napięcie: 14.478 V 000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0245 - 000 - zwarcie z masą - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 235841 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.09.25 Czas: 10:53:18 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1004 /min Obciążenie: 19.6 % Temperatura: 48.0*C Temperatura: 18.0*C Ciśnienie rzecz.: 950.0 mbar Napięcie: 14.478 V 001112 - Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa (N80) P0458 - 000 - Zwarcie z masą - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 235841 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.09.25 Czas: 10:53:18 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1004 /min Obciążenie: 19.6 % Temperatura: 48.0*C Temperatura: 18.0*C Ciśnienie rzecz.: 950.0 mbar Napięcie: 14.478 V 008853 - Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa (N276) P2295 - 000 - zwarcie z masą - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 235841 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.09.25 Czas: 10:53:19 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1005 /min Obciążenie: 19.6 % Temperatura: 48.0*C Temperatura: 18.0*C Ciśnienie rzecz.: 950.0 mbar Napięcie: 14.478 V 001681 - Sterowanie wentylatora chłodnicy 1 P0691 - 000 - Zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 235841 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.09.25 Czas: 10:53:28 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 999 /min Obciążenie: 20.0 % Temperatura: 48.0*C Temperatura: 18.0*C Ciśnienie rzecz.: 950.0 mbar Napięcie: 14.605 V Kody gotowości: 0010 0001 a tu wersja ang - czasami są głupie tłumaczenia 9 Faults Found: 006438 - Relay for Aux Coolant Pump (J496) P1926 - 000 - Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 235841 km Time Indication: 0 Date: 2015.09.25 Time: 10:53:18 Freeze Frame: RPM: 1001 /min Load: 19.6 % Temperature: 48.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 950.0 mbar Voltage: 14.478 V 004268 - Magnetic Clutch for Supercharger P10AC - 000 - Short to GND - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 235841 km Time Indication: 0 Date: 2015.09.25 Time: 10:53:18 Freeze Frame: RPM: 1001 /min Load: 19.6 % Temperature: 48.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 950.0 mbar Voltage: 14.478 V 013224 - Relay for Gas Tank Shut-Off Valve P33A8 - 000 - Short to GND - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 235841 km Time Indication: 0 Date: 2015.09.25 Time: 10:53:18 Freeze Frame: RPM: 1002 /min Load: 19.6 % Temperature: 48.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 950.0 mbar Voltage: 14.478 V 008328 - Bank 1 Camshaft A (Intake) Position Actuator P2088 - 000 - Short to Ground - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 235841 km Time Indication: 0 Date: 2015.09.25 Time: 10:53:18 Freeze Frame: RPM: 1004 /min Load: 19.6 % Temperature: 48.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 950.0 mbar Voltage: 14.478 V 000052 - Turbocharger Bypass Valve Control Circuit P0034 - 000 - Low Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 235841 km Time Indication: 0 Date: 2015.09.25 Time: 10:53:18 Freeze Frame: RPM: 1004 /min Load: 19.6 % Temperature: 48.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 950.0 mbar Voltage: 14.478 V 000581 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) P0245 - 000 - Short to Ground - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 235841 km Time Indication: 0 Date: 2015.09.25 Time: 10:53:18 Freeze Frame: RPM: 1004 /min Load: 19.6 % Temperature: 48.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 950.0 mbar Voltage: 14.478 V 001112 - Evap System Purge Control Valve (N80) P0458 - 000 - Short to Ground - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 235841 km Time Indication: 0 Date: 2015.09.25 Time: 10:53:18 Freeze Frame: RPM: 1004 /min Load: 19.6 % Temperature: 48.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 950.0 mbar Voltage: 14.478 V 008853 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276) P2295 - 000 - Short to Ground - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 235841 km Time Indication: 0 Date: 2015.09.25 Time: 10:53:19 Freeze Frame: RPM: 1005 /min Load: 19.6 % Temperature: 48.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 950.0 mbar Voltage: 14.478 V 001681 - Fan 1 Control Circuit P0691 - 000 - Short to GND Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 235841 km Time Indication: 0 Date: 2015.09.25 Time: 10:53:28 Freeze Frame: RPM: 999 /min Load: 20.0 % Temperature: 48.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 950.0 mbar Voltage: 14.605 V Readiness: 0010 0001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaleon Zgłoś #2 Napisano 28 Maja 2021 Witam Z większością błędów sobie poradziłem wymieniając wtyczkę za 9 zł ? Ale w dalszym ciągu pojawia się jeden błąd i maksymalne obroty silnika do 3 tys Problemem jest sprzęgło elektromagnetyczne mechanicznej sprężarki - czy ktoś może mnie nakierować gdzie tego szukać? pewnie też będzie problem z wtyczką lub kablem. 004268 - Sprzęgło elektromagnetyczne mechanicznej sprężarki P10AC - 000 - Zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 236495 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.10.17 Czas: 00:02:36 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Obciążenie: 0.0 % Temperatura: 18.0*C Temperatura: 20.0*C Ciśnienie rzecz.: 950.0 mbar Napięcie: 11.684 V Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #3 Napisano 29 Maja 2021 15 godzin temu, kaleon napisał: czy ktoś może mnie nakierować gdzie tego szukać? Na YT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach