Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Zostałem właścicielem passata b7 2012 140km silnik cffb(Diesel) . Po kupnie usłyszałem na postoju siedzac w kabinie dźwięk przypominajacy dzwiek piłowania pilnika o metal. Przy dodaniu gazu dzwiek jest mie słyszalny. Wciśniecie sprzęgła nic nie wnosi. silnik rozgrzanyna zimnym nie zauważyłem gego dźwieku. Może mi ktoś pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Dzięki z góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z twojego opisu wynika że potrzebujesz

image.thumb.png.7d5b9c39f9a388714a395cd88fb2798d.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dooobre ale na poważnie

Może to śmieszne, ale niepokojące. Co opis powinien wiecej zawierać? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po po pierwsze wyluzuj. Nic złego się nie dzieje. Po drugie poświęć trochę czasu na poczytanie o DPF, objawach jego wypalania. Po trzecie poczytaj o kompresorze klimatyzacji. Wszystko znajdziesz na forum. Jeśli nic ci nie przypasuje nagraj przynajmniej filmik. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę poczytałem. Owe chrobotanie następuje przy rozgrzanym silniku bez właczonej klimy. Nie jest stałe pojawia sie i znika. Obroty też nie sa podwyższone. Chrobotanie słychać tylko w kabinie, zero wycieków. Filmik nic nie da bo słabo słychać. Nagrywałem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edit. Dzwięk jest słyszalny nawet na zimnym silniku. Jest stały nie przyśpiesza wraz ze zmianą obrotów. Dźwięk jest słyszalny tylko w kabinie na zewnątrz nic nie słychać. Dodany został czynnik 100g nic sie nie zmieniło. Przy włączonej klimie jest ałyszalny ale słabiej. Rolka napinacza nie skacze, pasek pk ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak auto będzie odpalone i będzie słychać ten dźwięk to zerknij czy sztanga gruszki turbo nie rusza się góra dół. Oczywiście na wolnych obrotach bez dodawania gazu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem nic sie nie rusza. Gdy odpaliłem dźwięku nie było. Przejechałem z 1km dźwięk sie pojawił ponownie nic w gruszce nie drgnęło. Tzn jest ona do wymiany? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest good news. A może to napęd pompy olejowej? niewiem tak strzelam. Mam trasę do ogarnięcia i troszkę sie boję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz jak się rozgrzeje to przy załączaniu klimy to słychać jakby jak7ś zawór upuszczał ciśnienie i chrobotanie zanika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy udało ustalić się przyczynę chrobotanie. Mam dokładnie to samo, starałem się dobrze zlokalizować owe odgłosy i wychodzi mi że z okolic DPFu lub rozrządu. Jeśli ktoś ogarnął już ten temat to dajcie znać bo strach jeździć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności