Skocz do zawartości
Smyjku

benzyna 1.8t tuning

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Od pewnego czasu mam chęć zwiększenia mocy w B5 1.8T lecz soft nie jest zadowalający. Planuję małymi krokami zgromadzić graty i lekko pogrzebać.

Modyfikacje jakie chce zrobić są następujące:

-intercooler frontowy (fmic) 550x140x65 na spawanych rurach,

-wtryski z 1.8T BAM 380cc z listwa, 

-pompę paliwa również z 1.8T BAM,

-DP 2.5" reszta wydechu 2.25 na końcowym przelotowym,

-swap hamulców 312mm,

-turbk k03 hybrydę,

Moje pytanie brzmi czy ktoś z was ma podobne modyfikacje jaki chce przeprowadzić i jaka moca, Nm dysponuje a przede wszystkim jak się jeździ. 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem posiadaczem 1.8t awt w passacie b5fl kombi i myślę o zwiększeniu mocy na początek 230-250KM

Na temat zwiększenia osiągów w 1.8t tematów jest multum, ale rozbieżność w doborze części, sposobów montażu i różne daty prezentacji artykułów jedynie namieszała mi w głowie. Chcąc się doinformować i rozwiać wątpliwości jak taką modyfikacje przeprowadzić i nie zmarnować pieniędzy proszę was o garść informacji na ten temat. W miarę możliwości chcę montować elementy które przy ewentualnej chęci dalszej pracy z 1.8t (300KM+ ) nie będą musiały wędrować do kosza jak np.IC  czy wtryskiwacze.

A więc. 

-Jak dobrać odpowiedni rozmiar IC oraz czy jest potrzebne Gniazdo map sensora? fimic.eu=JRspec? . Obecnie po krótkich poszukiwaniach znalazłem https://fmic.pl/intercooler/997-8103-tuning-passat-18t-tuning.html

-Jaki wydech + downpipe? (chętnie się dowiem jak to dobrać i od czego to zależy) .tutaj się zgubiłem całkowicie? nie mam pojęcia jak dobrać taki żeby nie stawiał oporu przy ewentualnej dalszej rozbudowie oraz żeby wszystko pasowało na miejsce starego.

Aktualnie takie dwie zmiany chciałbym przeprowadzić. jeżeli macie inne pomysły chętnie wysłucham. 

Dziękuje za wszelką pomoc. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam w planach kupic turbo hybrydę k03 1.8t, fmic, pompe paliwa 044, wtryski 520cc bosch. Z 150km na ile powinno wskoczyć? I jak wygląda strojenie żeby nie zalewał silnika? Proszę o porady

Ps. Wymieniony końcowy, środkowy tlumik i wstawiony DP 3"

Edytowane przez KleszczLG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KleszczLG przede wszystkim porządna diagnostyka serii, jak już doprowadzisz go do stanu bez usterek to bierz się za tuning. Po tylu latach n75, DV, szczelność dolotu, popękana strona gorąca turbo i kolektor wydechowy, pompa itd - do sprawdzenia i wymiany.  Chyba że auto ma być na pół roku to rób czip.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności