Skocz do zawartości
kubiakteam

Passat B6 2.0 FSI auto gaśnie po rozgrzaniu się silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Jestem posiadaczem passata B6 2.0 FSI 150 KM silnik BLR. 

Mam problem z gasnącym autem po rozgrzaniu silnika. Auto chodzi ok 20-30min na biegu jałowym i nagle gaśnie. W trasie to samo. Odpala dopiero jak spadnie temperatura oleju do ok 70stC.

Błąd jaki wyskakuje na VCDS to:

56 - Low Pressure Fuel Regulation 
               P310C - 004 - Fuel Pressure Drops Intermittently
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 260959 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.04.17
                    Time: 00:33:31

             Freeze Frame 
                    RPM: 720 /min
                    Load: 20.4 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 95.0°C


Readiness: 1110 0001

 

czasami wyskoczy mi P310B.

 

To co do tej pory zrobiłem:

1. Wymieniana pompa w zbiorniku paliwa - testy NOK

2. Wymieniony moduł sterujący pompą paliwa - testy NOK

3. Wymieniony czujnik niskiego ciśnienia - testy NOK

4. Zweryfikowałem przewody - wyglądają Ok, odkręciłem korek od wlewu paliwa, żeby zweryfikować układ odpowietrzający czy nie jest zapchany - testy NOK. Sprawdziłem czy jest ciśnienie na listwie po włożeniu kluczyka w stacyjkę. Pompa podaje paliwo.

5. Wymieniłem również czujnik położenia wału korbowego i czujnik położenia wałka rozrządu - testy NOK

6. Profilaktycznie też wymieniłem świece i przy okazji olej. Testy NOK

7. Zabrałem się za demontaż pompy wysokiego ciśnienia w celu weryfikacji "szklanki/popychacza" - wyglądał w miarę OK ale jak już miałem rozebrane to go wymieniłem - testy NOK (w załączniku wyniki z pomiarów - pierwsze zdjęcie praca silnika na biegu jałowym, na drugim jak silnik zgasł). Adaptację pompy również przechodzi.

Czy ma ktoś jakiś pomysł co mogę jeszcze sprawdzić? Została mi wymiana pompy wysokiego ciśnienia z regulatorem ale to już duży koszt i tutaj proszę o porady.

Przechwytywanie.JPG

Przechwytywanie1.JPG

Edytowane przez kubiakteam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Niestety padła nowa pompa w zbiorniku paliwa. Wymiana na inną i brak błędów i problemów na ciepłym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam Passata B6 2.0 FSI 150KM. Padla mi pompa paliwa i sterownik. Wymienione na zamienniki Delphi i Huco. Po kilku dniach pokazuje sie blad niskiego ciśnienia. Auto postoi kilka dni i blad sam znika. Znowu po kilku dniach jazdy sie pojawia. Podejrzenie padlo ze to wina pompy lub sterownika więc zostały wymienione na uzywke ale oryginał. Blad znowu wrócił z tym ze pisze ze niskie ciśnienie poza limitem. Ktos pomoze? Cos doradzi?

received_3001805063287097.jpeg

received_6861262647297984.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności