Skocz do zawartości
barkas

diesel AVF/EYF - zbyt wysokie obroty na DRIVE - 1050 obr/min

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po długim czasie,

problem dotyczy silnika AVF i skrzyni automatycznej EYF. 

Gdy silnik jest zimny, jest OK, czyli:
- po uruchomieniu ok. 1100 obr. / min.,
- po około minucie spadają do 880 obr. / min.,
- po wrzuceniu D i puszczeniu hamulca auto się toczy - 880 obr / min.,
- po zatrzymaniu się i trzymaniu nogi na hamulcu (na programie D) - 880 obr. / min.

natomiast, gdy silnik osiągnie już 90 stopni obroty jałowe są prawidłowe - 880 obr. / min., następnie po wrzuceniu D oraz puszczeniu hamulca jest dobrze (880 obr. / min.), ale po kilku sekundach obroty / min. samoistnie rosną do 1050 i samochód toczy się jednostajnie, ale wiadomo, że trochę szybciej niż normalnie. Podczas jazdy nie ma innych problemów, ale z kolei po dojeździe do skrzyżowania i zatrzymaniu się z nogą na hamulcu obroty znowu wynoszą 1050, a po kilku sekundach trzymania nogi na hamulcu spadają do 880. 

 

To co zostało w ciemno wymienione to czujnik temperatury G62 - na nowy i oryginalny z ASO. Mam oryginalnego VCDS'a i nie pokazuje żadnych błędów. Czy za jego pomocą można odczytać wartości podciśnienia? Może tu leży problem. Czy ktoś z Was ma pomysł, od czego zacząć szukać? Problem jest dosyć irytujący.

Pozdrawiam, Bartek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności