polonez15 Zgłoś #101 Napisano 16 Marca 2014 Bez czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz_1991 Zgłoś #102 Napisano 21 Marca 2014 Zrobiłem tak jak Panowie podpowiadali i faktycznie pokazało zwarcie, czyli jak się domyślam najprawdopodobniej nie ma przerwy w instalacji? Co teraz zrobić, czego szukać? Zamienić stronami czujniki i sprawdzić (powinny być sprawne- kupione w firmie infocar z 6 miesięczną gwarancją)? Jakie jeszcze mogą być przyczyny "przerwy w obwodzie"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #103 Napisano 21 Marca 2014 Mateusz nie mow do mnie pan bo sie stary robie,jak na innych to dziala to juz nie moja sprawa hehe,a tak na serio to powinienes zlaczyc kable w kostce przy samej poduszce z podlaczonymi sensorami tymi pod siedzeniami,wtedy bedziemy myslec dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz_1991 Zgłoś #104 Napisano 22 Marca 2014 Bardziej chodziło mi o rodzaj męski ale w sumie tak też może być hihi. Przeczyściłem dokładnie kostkę spirytusem i pędzelkiem (tą od czujnika), złożyłem i ruszyło- jestem szczęśliwym posiadaczem passata bez czerwonych plamek na liczniku (chyba, że od ręcznego). Mogę brać się za kolejne naprawy! Dziękuję wszystkim za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilson Zgłoś #105 Napisano 4 Lutego 2015 cześć, ma ktoś doświadczenie z preparatami antykorozyjnymi którym mógłbym faktycznie podziałać przy czyszczeniu styków taśmy idącej do airbaga kierowcy? chodzi o preparat który OCZYŚCI chemicznie z ewentualnego nalotu w miejscach trudnodostępnych (nie chodzi mi o konserwacje styku-to później). "Kontakt" niestety nie pomógł-widać że to chyba bardziej do konserwacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #106 Napisano 11 Marca 2015 "Kontakt" niestety nie pomógł-widać że to chyba bardziej do konserwacji. Ja używam KONTAKT 60 i się sprawdza. W instrukcji jest też informacja że data przydatności ma duże znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paczeslaw Zgłoś #107 Napisano 30 Listopada 2015 (edytowane) Witam. Mam problem, mianowicie: Control Module Part Number: 6Q0 909 605 B Component and/or Version: Software Coding: 12344 Work Shop Code: WSC 05311 1 Fault Found: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 29-00 - Short to Ground Lutowałem na krotko kostkę pod fotelem - zero reakcji. Wymieniłem czujnik pod fotelem (ten przykręcony do wzmocnienia podłogi) - błąd odpowiadający temu czujnikowi zniknął, ale pozostał powyższy. Czy ktoś ma jakieś remedium na to? Dodam, że po uruchomieniu silnika bądź skasowaniu błędu kontrolka gaśnie na chwilę, a potem na powrót się zapala. Klakson działa, ale jakoś tak jakby "na pół gwizdka"... Edytowane 30 Listopada 2015 przez Paczeslaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #108 Napisano 30 Listopada 2015 Mam problem, mianowicie:1 Fault Found: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 29-00 - Short to Ground Błąd ten dotyczy obwodu poduszki zamontowanej w kierownicy. Błąd ten generować może niesprawna tzw. taśma http://forum.vw-passat.pl/threads/141314-airbag-zwijak-i-błąd-00588?highlight=ta%B6ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guciu88 Zgłoś #109 Napisano 1 Grudnia 2015 Witam, Kupiłem swojego paska (B5. 1.9tdi, AHU, 98r) z błędami poduszek i rzecz jasna ze świecącą kontrolką airbag. Kody błędów: 01217 01218 01221 01222. Czy na podstawie w/w błędów można zdiagnozować co jest uszkodzone? Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam, jeśli napisałem coś nie tak (mój pierwszy post na forum). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paczeslaw Zgłoś #110 Napisano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Błąd ten dotyczy obwodu poduszki zamontowanej w kierownicy. Błąd ten generować może niesprawna tzw. taśma http://forum.vw-passat.pl/threads/141314-airbag-zwijak-i-błąd-00588?highlight=ta%B6ma Dzięki za szybką odpowiedź. A czy może mieć z tym coś wspólnego błąd ABS/ESP - odnośnie pompy zwrotnej V39 bodajże? Pompa była wymieniona razem ze sterownikiem jakiś czas temu bo ABS zmarł. Jakiś czas był spokój teraz znowu ABS-u "ni ma". Po wykasowaniu błędu jest ok, po przejechaniu odcinka i - o ile się nie mylę - pokręceniu kierownicą podczas jazdy błąd wraca i robi się dyskoteka (diody poduchy i ABS/ESP). Przekaźniki też wyjąłem i przeczyściłem styki papierkiem ściernym. Było ok jak jeździłem przód-tył, ale później błąd wrócił, chyba po kilku skrętach kierownicą przy wyjeździe z posesji. Co do taśmy - na vag-u pokazuje kąt skrętu itd. (na ile prawidłowy nie wiem - raczej tak). Dodatkowe pytanie: czy powyższe koszmarki wpływają na wchodzenie silnika pojazdu w tzw. tryb awaryjny (ok. 2500-2900 obrotów, 100-120 km/h, powyżej tych wartości samochód zachowuje się jakby miał odcięcie, plus zupełny brak odzewu ze strony turbiny). Mało tego, sytuacja ta się pojawia kiedy podczas jazdy zdejmę nogę z gazu bądź wyhamuję. Częstokroć przy pierwszy odpaleniu po dłuższym postoju autko jedzie aż miło - do wykonania powyższych czynności, potem "klops" i jazda mułem na samym silniku. Czekam niecierpliwie na pomoc. Pozdrawiam Edytowane 1 Grudnia 2015 przez Paczeslaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #111 Napisano 1 Grudnia 2015 Witam,Kupiłem swojego paska (B5. 1.9tdi, AHU, 98r) z błędami poduszek i rzecz jasna ze świecącą kontrolką airbag. Kody błędów: 01217 01218 01221 01222. Czy na podstawie w/w błędów można zdiagnozować co jest uszkodzone? Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam, jeśli napisałem coś nie tak (mój pierwszy post na forum). Pozdrawiam Błędy się kasują czy nie? Pierwsze dwa są od poduszek bocznych w fotelach przednich zaś kolejne dwa od zapalników od tych poduszek. Zacznij od skasowania błędów - mogą być stare Jak nie pomoże to zajrzyj pod fotel i sprawdź czy wtyczki pod nim (żółte) są dobrze zapięte - możesz je rozpiąć i psiknąć jakimś preparatem do styków i następnie znów skasować błędy. Co do błędów zapalników - znajdują się one mniej więcej na wysokości słupków B pod fotelami (i pod tapicerką - wykładziną). Możesz sprawdzić czy tam połączenia ich są OK - mam na myśli wtyczki i ewentualnie zrobić taki sam zabieg jak z tymi wtyczkami pod fotelami a na koniec również skasować błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guciu88 Zgłoś #112 Napisano 2 Grudnia 2015 Błędy się kasują czy nie? Pierwsze dwa są od poduszek bocznych w fotelach przednich zaś kolejne dwa od zapalników od tych poduszek.Zacznij od skasowania błędów - mogą być stare Jak nie pomoże to zajrzyj pod fotel i sprawdź czy wtyczki pod nim (żółte) są dobrze zapięte - możesz je rozpiąć i psiknąć jakimś preparatem do styków i następnie znów skasować błędy. Co do błędów zapalników - znajdują się one mniej więcej na wysokości słupków B pod fotelami (i pod tapicerką - wykładziną). Możesz sprawdzić czy tam połączenia ich są OK - mam na myśli wtyczki i ewentualnie zrobić taki sam zabieg jak z tymi wtyczkami pod fotelami a na koniec również skasować błędy. Na wstępie-dzięki za pomoc:) Błędy nie kasują się. Sprawdzę połączenia pod fotelem i spróbuję ponownie wykasować błędy. Na pewno dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paczeslaw Zgłoś #113 Napisano 3 Grudnia 2015 Witam. Czy mógłby ktoś odpowiedzieć na moje drugie pytanie? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #114 Napisano 4 Grudnia 2015 Paczeslaw odnośnie muła powyżej 120km/h to wyglada na zacinajacą się zmienna geometrię w turbinie. Najlepiej jakbyś zrobił logi wg wytycznych z forum i wówczas będzie jasność. Jak się potwierdzi to turbo na stół do czyszczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paczeslaw Zgłoś #115 Napisano 23 Grudnia 2015 (edytowane) Paczeslaw odnośnie muła powyżej 120km/h to wyglada na zacinajacą się zmienna geometrię w turbinie.Najlepiej jakbyś zrobił logi wg wytycznych z forum i wówczas będzie jasność. Jak się potwierdzi to turbo na stół do czyszczenia Sprawdzałem sztangę pod vagiem - unosi się i opada dość mułowato. Jak przegazuję to trochę żywiej, ale widać że coś ją blokuje. Więc chyba muszę ją wyczyścić. Czy pęknięty dolny wlot do intercoolera może mieć na to wpływ? [17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-00 - -] Druga sprawa: numer taśmy pod kierownicę jaki mi podał elektronik to 1J0 959 654 AG - problem w tym że są albo kosmicznie drogie albo ich nie ma. Da się podebrać jakiś zamiennik? Passat ma abs i esp + 4 poduchy. A co do ABS to są takie błędy: 01486 - System Function Test Activated 35-00 - - 00301 - ABS Return Flow Pump (V39) 35-00 - - Pomijam test, ale czy błąd pompy może byś spowodowany wadliwą taśmą pod kierownicą? Edytowane 23 Grudnia 2015 przez Paczeslaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinage Zgłoś #116 Napisano 23 Grudnia 2015 Witam Jestem tu nowy wiec wybaczcie za jakieś błędy. Zakupiłem Passata B5 98r i problem mam następujący: Auto ma/miało poduszki w fotelach kolega który miał tego Paska wymienił fotel kierowcy na taki bez poduszki stary był zniszczony ale mam z tamtego poduszkę powietrzna i teraz pytanie czy dam rade założyć do tego fotela poduszkę czy np. w fotelu z poduszką jest inna tapicerka? Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #117 Napisano 23 Grudnia 2015 dasz rade ja tak robilem ze zmienialem fotele i te co wkladalem byly bez poduszek,jest miejsce na przykrecenie poduszki w zwyklym fotelu,musisz wywalic ta gabke co jest zamiast poduszki i dasz gabke z fotela z poduszka ktora ma wyciecie na nia ot cala operacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinage Zgłoś #118 Napisano 25 Grudnia 2015 A jak nie mam starej gąbki? Podejrzewam że tamtego fotela już nie ma. Więc zostałem z fotelem bez airbag i z poduchą mogę wyciąć sam ta gąbkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #119 Napisano 25 Grudnia 2015 Jasne ze da rade,a jak nie dasz rady to ja mam fotele siwe szmaty z poduszkami to rozbiore jeden i dam ci gabke wrazie W ale najpierw zrob podejscie z wycieciem swojej na90procent ci sie uda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinage Zgłoś #120 Napisano 27 Grudnia 2015 A masz jakieś zdjęcie gąbki jak to ma być wycięte ? nie będę rozbierał drugiego fotela żeby zobaczyć Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach