Skocz do zawartości
Gość magna750

Kontrolka poduszki powietrznej

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda na to że nie mam wyjścia. Znacie kogoś w okolicy Katowic, żeby się z tym nie grzebał a i przy okazji nie oskubał? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znacie kogoś w okolicy Katowic, żeby się z tym nie grzebał a i przy okazji nie oskubał?
Zapytaj tu http://forum.vw-passat.pl/forums/59-małopolskie

 

Wiedzieć też trzeba, że w obecnym stanie-świecąca kontrolka układu Airbag- system poduszek jest nieaktywny. W razie kolizji("tfu, tfu...") nie otworzy się żadna poduszka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oko, już się umówiłem na jutro :) dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doczytałem że pod fotelem szukać tych kostek od airbag ale dosłownie od spodu fotela są umiejscowione? czy po wymontowaniu fotela gdzieś w podłodze się znajdują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo tego... dzięki wielkie za pomoc:zdrowko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kostki pod fotelami są ok wszystko całe nawet dałem dodatkowo kontaktu, czy bez podłączenia do kompa mam jakieś szanse na znalezienie gdzie tkwi usterka? znacie jakieś miejsca gdzie warto spojrzeć bo często coś - gdzieś...?

 

wiem że dzięki komputerowi wskaże konkretnie o co biega ale możne na chybił-trafił znajdę akurat dzięki waszym podpowiedziom gdzie diabeł tkwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kostki pod fotelami są ok wszystko całe nawet dałem dodatkowo kontaktu,
Wszystko będzie wyglądało ok, wystarczy chwilowy "niedostyk" , przerwa w obwodzie, a sterownik zarejestruje błąd.

 

znacie jakieś miejsca gdzie warto spojrzeć bo często coś - gdzieś...?
Poduszka w kierownicy- jej kostki połączeniowe, taśma połączeniowa.

 

 

czy bez podłączenia do kompa mam jakieś szanse na znalezienie gdzie tkwi usterka?
wiem że dzięki komputerowi wskaże konkretnie o co biega ale możne na chybił-trafił znajdę akurat dzięki waszym podpowiedziom gdzie diabeł tkwi
Bez urządzenia diagnostycznego nie obędzie się.

Nawet gdybyś przez przypadek "naprawił" obwód, to i tak musisz wykasować błąd z pamięci sterownika, aby dowiedzieć, czy "to było to " .

 

Pamiętaj, że przy wyświetlonym błędzie AirBag, system jest nieaktywny i w razie potrzeby(oby nie nastąpiła) nie odpali żadnej poduszki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poduszka w kierownicy- jej kostki połączeniowe, taśma połączeniowa.

tam jakiś czas temu tam grzebałem......:nono

 

zajrzę jeszcze tam ponownie potraktuje kontaktem i nic tyko pod kompa jechać dzięki za pokierowanie mnie (zresztą nie pierwszy raz:piwko)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a ja mam inny problem . Kupiłem passka po lekkim dzwonie poduszka była otwarta więc kupiłem pierwszą lepszą i teraz jest problem bo gość który mi robił sterownik mówił że cały czas wywala błąd tej poduszki a jest to poduszka kierowcy fotela . Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy gdy włożyłem poduchę o innych numerach może mieć jakieś znaczenie ?? I Ewentualnie jak można sprawdzenie jaka ma być tam poduszka bo starej nie posiadam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastap poduszke rezystorem za 20 groszy wtedy bedziez wiedzial czy to ona czy sterownik ale mysle ze nie zresetowal tak zwanej crash daty tylko skasowal blad po wymianie poduszki a to nic nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wyciąłem te kostki pod siedzeniami i polutowałem przewody na krótko, na razie mam spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam pytanie i proszę o odpowiedź.

Jak wielu użytkowników passata borykam się z problemem poduszek bocznych konkretniej, chodzi o zwarcie czujnika. Ale moje pytanie jest takie:

Czy połączenie przewodów na stałe (mam na myśli usunięcie żółtej kostki) może wpłynąć jakoś negatywnie? Wiadomo, że produkując to auto po coś ją tam wsadzili. Jak to jest? Jedni mówią, że tak się nie powinno robić inni, że można.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich mam pytanie i proszę o odpowiedź.

Jak wielu użytkowników passata borykam się z problemem poduszek bocznych konkretniej, chodzi o zwarcie czujnika. Ale moje pytanie jest takie:

Czy połączenie przewodów na stałe (mam na myśli usunięcie żółtej kostki) może wpłynąć jakoś negatywnie? Wiadomo, że produkując to auto po coś ją tam wsadzili. Jak to jest? Jedni mówią, że tak się nie powinno robić inni, że można.

kostka jes po to aby fotele mozna bylo wyjac bez ciecia za kazdym razem przewodow,mozesz lutowac smialo tylko cyny nie nawal,ma byc ladnie zrobione,u mnie na wiosce smiga passat po przekladce z anglika mojej roboty juz 5lat i zero problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Mam problem z czujnikiem uderzenia bocznego (3B0 959 643)- błąd zwarcie czujnika.

Wcale się nie dziwię, że nastąpiło zwarcie, bo najprawdopodobniej uszczelka sylikonowa była nieszczelna i pewnie wszyscy wiedzą jak to w środku teraz wygląda. Zanim kupię używany chcę go spróbować naprawić/oczyścić.

 

Pytanie:

Czy gdzieś dostanę schemat elektryczny czujnika? Czy jest to możliwe?

 

Albo chociaż może ktoś wie co to są za układy scalone w tym czujniku (mogę podać oznaczenia)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na ostatnie pytanie nie dostałem odpowiedzi więc może teraz...

 

Wymieniłem oba czujniki (na gwarancji- 150 zł za sztukę) teraz mam błąd- przerwa w obwodzie po stronie kierowcy.

 

Zauważyłem, że przewód od czerwonej kostki jest trochę odizolowany.. Od czego jest czerwona kostka? Czy to może być przyczyną?

 

Ile przewodów powinno iść do czujnika, kostka ma trzy miejsca, a u mnie idą dwa przewody?

Może ktoś miał taki problem i udało mu się z nim uporać? Czy zostaje mi tylko rozbiórka całej konsoli i szukanie "przerwy w obwodzie".

 

Proszę o pomoc, bo już kończy mi się cierpliwość!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a u mnie idą dwa przewody
zlacz je razem i sprawdz bledy jesli nic sie nie zmieni to znaczy ze masz jednak gdzies przerwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Wystarczy połączyć to jakimś przewodem? Jest to bezpieczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie stanie zrob zwarcie i powinno sie zmienic na za mala rezystencje czyli zwarcie, resistantion to low,polacz kawaleczkiem przewodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dla pewności jedno pytanie:

 

Złączyć przewody w czarnej kostce, która idzie bezpośrednio do czujnika (czyli bez podłączenia czujnika) czy w żółtej pod fotelem (z podłączonym czujnikiem)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności