fredek Zgłoś #1 Napisano 14 Stycznia 2021 (edytowane) Witam. Zabrałem się za wymianę przewodów przelewowych ponieważ na pokrywie zaworów pojawiało się paliwo. Nigdzie nie znalazłem mokrego przewodu tylko pęknięty zatrzask jednego z tych plastikowych kapturków. Po demontażu całego elementu czyli rurek że złączkami chciałem sprawdzić czy jest przepływ i okazało się że 2 złączki są zapchane. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Cały komplet rurek że złączkami dotrze do mnie dopiero w sobotę więc nie mam do czego porównać. Dodam że silnik zapala normalnie, spalanie w normie, dynamika również. Pozdrawiam Radek Witam, na nowym przewodzie wszystkie złączki mają przepływ powietrza, więc stare ewidentnie uszkodzone. Edytowane 17 Stycznia 2021 przez fredek Uzupełnienie informacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredek Zgłoś #2 Napisano 21 Stycznia 2021 Witajcie ponownie. Niestety autko odmawia współpracy. Objaw jest taki że podczas przyspieszania odcina moc i wtryski zaczynają mocno klepać. Sprawdzone przelewy i według mnie są ok tak jak i korekty. Natomiast problemem jest ciśnienie na szynie CR ponieważ sięga aż 2200 bar. Żaden czujnik nie zgłasza awarii. Auto zapala bardzo dobrze. Pracuje cicho, spalanie w normie. Dpf się dopala. Na sitku w pompie czysto, w filtrze paliwa również. Mam zamiar podmienić zawór ciśnienia w listwie i sprawdzić czy tam nie ma opiłków. Dodam jeszcze filmik z przelewów które były robione ponad 10 minut oraz jak wyglądają korekty. W filmiku pada niecenzurowane słowo więc proszę o wyciszenie głosu. VID_20210119_190419.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach