lation Zgłoś #221 Napisano 3 Lutego 2016 mam silnik ajm po sofcie z turbo od awx i wtryski al ale już wtryski dają dupy i jakie wtryski tzn o jakim oznaczeniu z tych silników 130KM mogę wstawić zamiast tych al Ja w swoim AVF mam wtryski BA. Z tego co wiem to AL były montowane w golfach ASZ i ARL i ponoć mają największy wydatek więc pewnie po wymianie na inne trzeba będzie wykonać korektę softu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #222 Napisano 3 Lutego 2016 dzięki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #223 Napisano 3 Lutego 2016 mam silnik ajm po sofcie z turbo od awx i wtryski al ale już wtryski dają dupy i jakie wtryski tzn o jakim oznaczeniu z tych silników 130KM mogę wstawić zamiast tych al Al są zamiennie z aa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #224 Napisano 30 Marca 2016 Witam panowie pytanie odnośnie pompek montowanych seryjnie. Wiem ze w silnikach awx i avf pompki są z końcówkami ba i al montowane tak? Czy były seryjnie montowane inne pompki? Bo mam silnik awx i targam z niego pompki I ku mojemu zdziwieniu siedzą tam pompki z końcówka AG będzie to chodzić w moim avf? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #225 Napisano 30 Marca 2016 Bo mam silnik awx i targam z niego pompki I ku mojemu zdziwieniu siedzą tam pompki z końcówka AG będzie to chodzić w moim avf? AG były seryjnie montowane w silnikach 1.9 tdi (BKC,BJB) 105KM (Passat 3C, Golf 5). :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #226 Napisano 30 Marca 2016 Czyli rozumiem ze nie powinno ich być w awx to kurcze jakim cudem się tam znalazły... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulej1910 Zgłoś #227 Napisano 2 Maja 2016 witam dołączam się do tematu...Od tygodnia jestem ,,szczęśliwym" posiadaczem passata b5 fl130 km:wkurzony to jest moje pierwsze auto w dieslu ale mimo tego wiem że coś jest nie tak...Auto tak jak by na niskich obrotach silnika,niskim obciążeniu silnika kuleje-jest to najczęsiej odczywalne w okolicach 2tys obrotów...autko pali od strzała,nie ma telepań silnika przy odpalaniu czy gaszeniu...obroty na biegu jałowym równiutkie,można się tylko doczepić do delikatnych wibracji(nie wiem czy to nie jest norma w dieslu)... wibracje te na nie zmieniają się przy wdeptywaniu sprzęgła.... w aucie miesiąc temu poprzedny właściciel wymienił 2 mase... widać również miał problem z tym kuleniem silnika gdyż poduszki pod silnikeim i skrzynią są nowe... może wie ktoś co jest grane?w okolicy nie mam dobrego mechanika:/ ten mój sprawdzajac go zgodził się po samym wciśnieciu sprzegła że jest ono świeże,przewiozłem go na tych obrotach kulejących i stwierdził żebym zmienił koła...pytałem go czy to może być wina wtrysków,a on stwierdził że gdyby tak to miał by cięzko palić itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #228 Napisano 3 Maja 2016 Podlaczyc kompa i zobaczyc wtryski,sprawdzic czy nie jest to przekladka z automatu bo jak zostawili poloski z automatu to beda wibracje bo sa za krotkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #229 Napisano 3 Maja 2016 Jak mozna sprawdzic półośki ja tez moge miec wsadzone cos innego. Auto ma swoje lata .. kto wie co komu wyszlo. Różni sie długość belki czy np przeguby sa tez inne. Czy podobne efekty moga byc przy podmianie skrzyni z 6 na 5 biegową? Katalog podaje inne oski a ludzie mowia ze pasuje... moze prawie pasuje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #230 Napisano 4 Maja 2016 poloski od automata sa krotesze tyle ze golym okiem tego nie zobaczysz,ale jesli zostawia je przy manualu to przeguby dzialaja wtedy naciagniete do wewnatrz auta i sa wibracje,przeguby wewnetrzne i zewnetrzne sa takie same automat i manual. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulej1910 Zgłoś #231 Napisano 4 Maja 2016 (edytowane) ok sprawdzę u kogoś na kto ma taka możliwość bo mój mechanik powiedział ze na swoim sprzecie wtrysków nie sprawdzi(chyba że chciał mnie zbyć)...może i automat ale jesli manual to chyba wszystkie wychodziły skrzynie 6 z 130km.... tylko czemu przy przyśpieszaniu i jeźdzIe pod obciążeniem nie ma tego kulenia?? wydaje mi się że jeśli była by to wina półosi to przy przyspieszaniu też było by je czuć...ale sprawdzę to,tylko nie wiem kiedy-może sobota dopiero:/ ale dzięki za rady....a I tak wogóle jak mam sprawdzić te półośki i to czy nie była przeżucana skrzynia?? a jeśli chodzi o sprzegło to możliwe że zakladane gdzieś miesiąc temu,było nie poprawnie zamontowane??? Edytowane 4 Maja 2016 przez bulej1910 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #232 Napisano 4 Maja 2016 AAAA panie sprawdz czy na czujniku temp paliwa(tym za filtrem paliwa na metalowej rurce) ktos nie zalozyl super hiper turbo czip boxa bo moj szwagier ma zalozony i wlasnie podczas jazdy rownym gazem mu poszarpuje delikatnie to napewno od niego bo po wyjeciu jest ok ale zalozyl go i tak jezdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulej1910 Zgłoś #233 Napisano 4 Maja 2016 ooooo zobaczę,dzięki ale niestety nie dzisiaj...jak zobacze dam znac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #234 Napisano 5 Maja 2016 Ten "czip" przeklamuje temperature paliwa. O ile przeklamuje? Moze przy uszkodzonym czujniku bylby podobny efekt? Ktory parametr i kanal to temperatura paliwa? Moze ktos wie na 100% zeby nie szukac i jakos sprawdzic.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #235 Napisano 5 Maja 2016 Tak przeklamuje na mniejsza,jak myslisz ze z nim cos nie tak to odepnij go calkiem i sie przejedz sprawdz roznice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #236 Napisano 6 Maja 2016 Jak odpiolem czujnik to szarpie duzo mocniej. Zauwazylem ze poszarpuje mi jak jade prosto drogą i lekko przekrecam kierownice w prawo i lewo tak o troszeczke zeby kola troche skrecily.. podpadaja przeguby zewn.. ale musialy by strzelac jak byly by zuzyte... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulej1910 Zgłoś #237 Napisano 7 Maja 2016 a możliwe że od turbo by też tak kulał??? u mnie kuleje właśnie w tych obrotach przy równej jeździe bez obciążenia co turbo powinno sie załączać czyli około 1800-2000? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #238 Napisano 7 Maja 2016 Turbo raczej nie ale pewnosci nie mam. Znalazlem kilka paskow 2004 z takim problemem i nikt z tych co zna nie rozwiazal problemu. Mose by spisac co kto probowal i moze cos wyjdzie.. Na jakich biegach ci kuleje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #239 Napisano 7 Maja 2016 Mój AWX przy 1800-2100 też wpada w wibracje. Sprawdzone przeguby wew. i zew. półosie, pompowtryski wszystkie 4 po regeneracji (korekty nie idealne ale w normie). Przy spokojnej jeździe na 4 biegu lub 5 przy obrotach 1800-2100 auto wpada w wibracje, czasami większe, czasami mniejsze. Przy jeździe na tempomacie mam wrażenie, że bardziej drga. Dwumas daje znać o sobie, więc może u mnie on jest winowajcą, ale będę jeździł dopóki się nie rozsypie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #240 Napisano 7 Maja 2016 Wiesz u mnie to nie sa wibracje - auto szarpie jak by mialo gule na oponie i to sporą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach