Skocz do zawartości
Gość +jacek+

Drgania w B5 - pomocy, pompowtryskiwacze

Rekomendowane odpowiedzi

mam silnik ajm po sofcie z turbo od awx i wtryski al ale już wtryski dają dupy i jakie wtryski tzn o jakim oznaczeniu z tych silników 130KM mogę wstawić zamiast tych al

 

Ja w swoim AVF mam wtryski BA. Z tego co wiem to AL były montowane w golfach ASZ i ARL i ponoć mają największy wydatek więc pewnie po wymianie na inne trzeba będzie wykonać korektę softu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam silnik ajm po sofcie z turbo od awx i wtryski al ale już wtryski dają dupy i jakie wtryski tzn o jakim oznaczeniu z tych silników 130KM mogę wstawić zamiast tych al

 

Al są zamiennie z aa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie pytanie odnośnie pompek montowanych seryjnie.

Wiem ze w silnikach awx i avf pompki są z końcówkami ba i al montowane tak? Czy były seryjnie montowane inne pompki? Bo mam silnik awx i targam z niego pompki I ku mojemu zdziwieniu siedzą tam pompki z końcówka AG będzie to chodzić w moim avf?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo mam silnik awx i targam z niego pompki I ku mojemu zdziwieniu siedzą tam pompki z końcówka AG będzie to chodzić w moim avf?

AG były seryjnie montowane w silnikach 1.9 tdi (BKC,BJB) 105KM (Passat 3C, Golf 5). :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem ze nie powinno ich być w awx to kurcze jakim cudem się tam znalazły...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

dołączam się do tematu...Od tygodnia jestem ,,szczęśliwym" posiadaczem passata b5 fl130 km:wkurzony

to jest moje pierwsze auto w dieslu ale mimo tego wiem że coś jest nie tak...Auto tak jak by na niskich obrotach silnika,niskim obciążeniu silnika kuleje-jest to najczęsiej odczywalne w okolicach 2tys obrotów...autko pali od strzała,nie ma telepań silnika przy odpalaniu czy gaszeniu...obroty na biegu jałowym równiutkie,można się tylko doczepić do delikatnych wibracji(nie wiem czy to nie jest norma w dieslu)...

wibracje te na nie zmieniają się przy wdeptywaniu sprzęgła....

w aucie miesiąc temu poprzedny właściciel wymienił 2 mase... widać również miał problem z tym kuleniem silnika gdyż poduszki pod silnikeim i skrzynią są nowe...

 

może wie ktoś co jest grane?w okolicy nie mam dobrego mechanika:/ ten mój sprawdzajac go zgodził się po samym wciśnieciu sprzegła że jest ono świeże,przewiozłem go na tych obrotach kulejących i stwierdził żebym zmienił koła...pytałem go czy to może być wina wtrysków,a on stwierdził że gdyby tak to miał by cięzko palić itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podlaczyc kompa i zobaczyc wtryski,sprawdzic czy nie jest to przekladka z automatu bo jak zostawili poloski z automatu to beda wibracje bo sa za krotkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mozna sprawdzic półośki ja tez moge miec wsadzone cos innego. Auto ma swoje lata .. kto wie co komu wyszlo. Różni sie długość belki czy np przeguby sa tez inne. Czy podobne efekty moga byc przy podmianie skrzyni z 6 na 5 biegową? Katalog podaje inne oski a ludzie mowia ze pasuje... moze prawie pasuje..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poloski od automata sa krotesze tyle ze golym okiem tego nie zobaczysz,ale jesli zostawia je przy manualu to przeguby dzialaja wtedy naciagniete do wewnatrz auta i sa wibracje,przeguby wewnetrzne i zewnetrzne sa takie same automat i manual.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdzę u kogoś na kto ma taka możliwość bo mój mechanik powiedział ze na swoim sprzecie wtrysków nie sprawdzi(chyba że chciał mnie zbyć)...może i automat ale jesli manual to chyba wszystkie wychodziły skrzynie 6 z 130km....

 

tylko czemu przy przyśpieszaniu i jeźdzIe pod obciążeniem nie ma tego kulenia?? wydaje mi się że jeśli była by to wina półosi to przy przyspieszaniu też było by je czuć...ale sprawdzę to,tylko nie wiem kiedy-może sobota dopiero:/ ale dzięki za rady....a I tak wogóle jak mam sprawdzić te półośki i to czy nie była przeżucana skrzynia??:)

 

a jeśli chodzi o sprzegło to możliwe że zakladane gdzieś miesiąc temu,było nie poprawnie zamontowane???

Edytowane przez bulej1910

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AAAA panie sprawdz czy na czujniku temp paliwa(tym za filtrem paliwa na metalowej rurce) ktos nie zalozyl super hiper turbo czip boxa bo moj szwagier ma zalozony i wlasnie podczas jazdy rownym gazem mu poszarpuje delikatnie to napewno od niego bo po wyjeciu jest ok ale zalozyl go i tak jezdzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ooooo zobaczę,dzięki ale niestety nie dzisiaj...jak zobacze dam znac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten "czip" przeklamuje temperature paliwa. O ile przeklamuje? Moze przy uszkodzonym czujniku bylby podobny efekt? Ktory parametr i kanal to temperatura paliwa? Moze ktos wie na 100% zeby nie szukac i jakos sprawdzic..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak przeklamuje na mniejsza,jak myslisz ze z nim cos nie tak to odepnij go calkiem i sie przejedz sprawdz roznice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak odpiolem czujnik to szarpie duzo mocniej. Zauwazylem ze poszarpuje mi jak jade prosto drogą i lekko przekrecam kierownice w prawo i lewo tak o troszeczke zeby kola troche skrecily.. podpadaja przeguby zewn.. ale musialy by strzelac jak byly by zuzyte...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a możliwe że od turbo by też tak kulał??? u mnie kuleje właśnie w tych obrotach przy równej jeździe bez obciążenia co turbo powinno sie załączać czyli około 1800-2000?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo raczej nie ale pewnosci nie mam. Znalazlem kilka paskow 2004 z takim problemem i nikt z tych co zna nie rozwiazal problemu.

Mose by spisac co kto probowal i moze cos wyjdzie..

Na jakich biegach ci kuleje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój AWX przy 1800-2100 też wpada w wibracje. Sprawdzone przeguby wew. i zew. półosie, pompowtryski wszystkie 4 po regeneracji (korekty nie idealne ale w normie). Przy spokojnej jeździe na 4 biegu lub 5 przy obrotach 1800-2100 auto wpada w wibracje, czasami większe, czasami mniejsze. Przy jeździe na tempomacie mam wrażenie, że bardziej drga. Dwumas daje znać o sobie, więc może u mnie on jest winowajcą, ale będę jeździł dopóki się nie rozsypie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz u mnie to nie sa wibracje - auto szarpie jak by mialo gule na oponie i to sporą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności