Overloaded26 Zgłoś #181 Napisano 25 Maja 2015 witam, założyłem 4 wtryski BA które są oryginalnie w moim aucie i miały korekcie na rozgrzanym motorze do 0.5 mg.(silnik pracował aksmitnie ma moc).......... po 1h jazdy wszystkie sie rozjechały i miały grubo ponad 2 na kazym cylindrze-dlaczego tak sie stało? Po nocy auto nie chce odpalać tylko plak i bardzo dymi (biały dym) na wolnych obrotach ale moc ma...jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #182 Napisano 25 Maja 2015 Sam zakladales? Czy jest zrobione zgodnie ze sztuką, czy gumki kpl wymieniles, A jak juz zapali jakie ma korekty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Overloaded26 Zgłoś #183 Napisano 26 Maja 2015 wtryski byly ust 6 bieg i regulacja....gumki stare i śruby bo rozgrzaniu dawki poszły pow 2 mg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #184 Napisano 26 Maja 2015 (edytowane) Ale co rozumiesz przez regulację? Ustawiales kazdy wtrysk Czy wsadziles tak o.. Ja uwazam ze mimo ze wiem jak to sie rrobi wole to dac zrobic komus co to robi na codzien. Wtedy jak cos nie pali to racze j wina pompek ktore kipiles chyba ze przy robocie poszedl ci jakis syf w kanaly. Ina sprawa ze odchylki to nie zawsze wina pompek bo jak walek jest wytarty to mimo wymiany pompek odchylki beda dalej Edytowane 26 Maja 2015 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #185 Napisano 26 Maja 2015 A ja będę zdania, że to kwestia uszczelek... Skoro włożył i przez jakiś czas było okay, to raczej się same nie rozregulowały w tym czasie (jeśli byłyby źle ustawione to korekcje byłyby złe od samego początku). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Overloaded26 Zgłoś #186 Napisano 26 Maja 2015 byla wina uszczelek temat rozwiazany. Dałem nowe bosha i sroby z VW ORG pali od strzała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasiob5 Zgłoś #187 Napisano 28 Maja 2015 Dzięki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kingsyze92 Zgłoś #188 Napisano 2 Grudnia 2015 Odgrzeje kotleta zauważyłem że jeden z moich pompowtrysków przelewa (ma 2.99) i takie pytanko czy regulacja może to naprawić? Bo sam wymieniałem uszczelki pod nimi i regulowałem na miarę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil.19444 Zgłoś #189 Napisano 5 Grudnia 2015 Witam, mam passata (3bg) 1.9 tdi awx. Otoz mam z nim problem, ze gdy go odpale trzesie buda przez ok 5 sec, kopci strasznie na bialo-siwo. Oleju mi nie ubywa, plyn chlodniczy w normie. Kopci praktycznie caly czas, nie wazne czy cieply, czy zimny. Pali bez najmniejszych problemow. Bledow na ecu brak, wszystko w normie. Jakies pomysly? Gostek ktory podpinal mi go pod vaga powiedzial ze moga byc to uszczelki na pompkach. Co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil.19444 Zgłoś #190 Napisano 5 Grudnia 2015 Po obserwacji zauwazylem ze kopci na bialo-szaro po odpaleniu po nocy, przestaje i znowu zaczyna kopcic z tlumika wydajac przy tym taki szum z tlumika. Ten szum moze byc spowodowany wlaczaniem sie katalizatora?? Egr? Jakies pomysly czy cos? Jestem zielony w tych sprawach. Pomozcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #191 Napisano 6 Grudnia 2015 Moj poprzednj pasek tez tak mial to tez byl awx z 2002 roku. Tylko ze moj nie szarpal tylko puszczal dymka. Moim zdaniem jakby do cylindra dostalo sie troche ropki. Miewal tak nawet po kilku godzinach postoju. Z takim problemem jezdzil, i jezdzi dalej. U ciebie jak przerywa to jakby gdzies powietrza zalapal. Moj afn miewal takie objawy jak opaska na filtrze zimą sie poluzowala. Kopcil na bialo i czuc bylo spalona naftą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil.19444 Zgłoś #192 Napisano 6 Grudnia 2015 Dzieki kolego, jutro sprawdzę. Kopci tak na bialo do ok. 70 stopni silnika. Zapach jest mocno gryzacy w oczy. Turbine mialem regenerowana ok 2 mc temu, a dzieje sie tak od marca tego roku nie zalezne od temperatury na zewnatrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #193 Napisano 6 Grudnia 2015 Mi kopcilo przez moment. Takie cos jak pisEsz to widzialem jak gosciowi witsubishi pajero padla pompa wtryskowa. Nie mozna bylo przy aucie wystac bo tak gryzlo w oczy. Na dodatek pajero nie potrafilo sie rozgrzac. Sprawdz kont synchronizacji paska rozrzadu a jak nie ma bledow i kont prawidlowy to bym jeszcze sprawdzil egr... ale stawiam na problem z pompkami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil.19444 Zgłoś #194 Napisano 6 Grudnia 2015 Trzeba bedzie go dac do mechaniora. Sporo zaczal mi lykac ON ostatnio. Srednie spalanie 7.3 przy normalnej jezdzie. Wtryski na VAGu okej, bledow brak. Dodatkowo dodam ze mam do zmiany siatke drganiowa za turbina, nieszczelny (przewiercony waz intercoolera). Poza tym wszystko okej, odpala od strzala. Mam wrazenie ze dziwnie klekocze na zimbym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denis911 Zgłoś #195 Napisano 6 Grudnia 2015 Zapach jest mocno gryzacy w oczy Kiedy miales ostatnio wymieniany rozrząd? I czy przy tej operacji byl ustawiany kat synchronizacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil.19444 Zgłoś #196 Napisano 6 Grudnia 2015 Rozrzad zmienialem bodajze w lipcu tego roku. Rozrzad jest idealnie ustawiony na 0. Mam silnik AWX z PD i nie ustawia sie kata wtrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denis911 Zgłoś #197 Napisano 6 Grudnia 2015 Rozrzad zmienialem bodajze w lipcu tego roku. Rozrzad jest idealnie ustawiony na 0. Mam silnik AWX z PD i nie ustawia sie kata wtrysku Kata wtrysku sie tam nie ustawia masz racje- bo go tam nie ma,ale nikt Ci tego nie każe robić. Ja pisze o sprawdzeniu kata synchronizacji pompowtryskiwacza. A to że rozrząd ustawiony jak Ty to piszesz i cokolwiek to znaczy na "0" to wcale nie oznacza ze jest ok. Wiec był ustawiany kąt synchronizacji po wymianie czy nie? Mimo wszystkiego proponuje to sprawdzić w najbliższym czasie pamietajac by silnik byl rozgrzany do 90st wtedy mozemy dalej pomyslec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil.19444 Zgłoś #198 Napisano 6 Grudnia 2015 Sorry, ciemny jestem w tym. Jutro wszystkiego sie dowiem, ale dzieki za sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #199 Napisano 7 Grudnia 2015 jak masz dziurę w układzie intercoolera to nie będzie spalał normalnie bo powietrze ucieka i dawka jest większa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #200 Napisano 8 Grudnia 2015 Ale ja mam pytanie konkretnie o pompowryskii: Odkad kupilem auto chodzil glosniej niz poprzedni tzn silnik bardziej drgal i przenosilo sie to na bude. Dodatkowy efekt to poszarpywanie przy bardzo delikatnej jeździe. Pali rano ok przy przyspieszaniu nie szarpie.poszarpywanie nie jest takie typowe jakby wyskakiwanie zaplonu na jednym cylindrze. Latem zrobilem czyszczenie pompek preparatem liqui molly i poprawila sie tylko odczuwalnie jakosc spalin i troszeczke spadly korekty-nie tak duzo jak sie spodziewalem. Szarpanie pozostalo. Odchylki na 13 kanale max 1.5 Zachcialo mi sie szukac wrazen i zmienilem jesna pompke na inna z uzywki... igla jak wszystkie w sprzedaży. Na wolnych obrotach ciszej, ale pojawilo sie szarpanie przy przyspieszaniu czyli igla nie byla igielka. Ciekawe jest to ze nie wywala bledu a odchylka wedruje podczas jazdy od zera do 2.99 nie wiem od czego zalezne. Na 23 kanale ten wtrysk ma bilans okolo 0 Poszarpywanie przy delikatnej jeździe jest znacznie mniej wyczuwalne a jak wystepuje jest bardziej podobne do wypadania zaplonu na jednym cylindrze. Bipy sa i byly na 4. Reasumujac... Wtrysk ktory zalozylem raczej oddam puki sie da o ile sie da. Moga wypadac zaplony na dwu cylindrach a mimo to parametry na kanale 13 sie nie ruszac? Ma ktos sposob na wylapanie ktory cylinder gubi zaplony? Dodam ze bledow w sterowniku silnika nie bylo i nie ma. Nie za bardzo chce wywalac kase na regenerację pompek tym bardziej ze znam kilka sytuacji ktore pokazuja ze nie zawsze to wychodzi sensownie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach