Skocz do zawartości
Patryks83

Alternator zmiana z 140A na 180A

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.  

Post informacyjny. Miałem problem z alternatorem valeo 140A, a dokładniej z akumulatorem co roku musiałem wymieniać na nowy. Alternator dawał odpowiednie napięcie 14,2V ale jedno z uzwojeń stojana było walnięte i nie doładowywał Aku. Komputer tego nie wyłapywał i nie było błędów. 

Postanowiłem zmienić alternator na valeo 180A ale nigdzie nie mogłem znaleźć info czy będzie pasować do mojego silnika BKP, 2.0 140KM.

Postanowiłem zaryzykować i owy zakupiłem. Okazało się że jest trochę większy ale pasuje bez problemu, koło pasowe jest identyczne i regulator napięcia także. Poprostu wykręcamy stary i w to samo miejsce wkręcam nowy, ok 40 minut roboty. 

Jeżdżę na nowym ok tygodnia bez jakichkolwiek problemów. Po podłączeniu VCDSa nie ma błędów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności