Patryks83 Zgłoś #1 Napisano 30 Grudnia 2020 Witam. Post informacyjny. Miałem problem z alternatorem valeo 140A, a dokładniej z akumulatorem co roku musiałem wymieniać na nowy. Alternator dawał odpowiednie napięcie 14,2V ale jedno z uzwojeń stojana było walnięte i nie doładowywał Aku. Komputer tego nie wyłapywał i nie było błędów. Postanowiłem zmienić alternator na valeo 180A ale nigdzie nie mogłem znaleźć info czy będzie pasować do mojego silnika BKP, 2.0 140KM. Postanowiłem zaryzykować i owy zakupiłem. Okazało się że jest trochę większy ale pasuje bez problemu, koło pasowe jest identyczne i regulator napięcia także. Poprostu wykręcamy stary i w to samo miejsce wkręcam nowy, ok 40 minut roboty. Jeżdżę na nowym ok tygodnia bez jakichkolwiek problemów. Po podłączeniu VCDSa nie ma błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach