angelo77 Zgłoś #21 Napisano 2 Kwietnia 2007 Widać, że w tym przypadku ktoś pokusił się o modernizację swojego paska, jednak osiągnął tylko połowiczny efekt http://moto.allegro.pl/item179291826_passat_1_8t_highline_jasna_skora_przod_fl_warto_.html Chyba zabrakło mu determinacji aby dokończyć swoje dzieło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #22 Napisano 4 Kwietnia 2007 Widać, że w tym przypadku ktoś pokusił się o modernizację swojego paska, jednak osiągnął tylko połowiczny efekt http://moto.allegro.pl/it..._fl_warto_.html Chyba zabrakło mu determinacji aby dokończyć swoje dzieło... Lub (co wg mnie bardziej prawdopodobne), wymienione zostało tylko to (przód) co było do wymiany po dzwonie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #23 Napisano 4 Kwietnia 2007 taka ciekawostka.w passacie po liftingu wymieniono ok 2000 czesci z kazdym plastikiem liczac wyczytalem w Auto Swiat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #24 Napisano 4 Kwietnia 2007 Cześć Jeżeli mogę to napiszę różnice między B5 a B5 Lifting: 1)części wspólne w sedanie i kombi a)patrząc od przodu -leflektory -zderzak -halogeny w zderzaku -maska -błotniki -atrapa -mocowania tego wszystkiego b)patrząc na środek -licznik w B5 Lifting ma obwódki i troszkę inaczej świecą w nocy -pojemnik na kubki nie jest tak jak w B5 pod radiem tylko w okolicach ręcznego -tunel środkowy jest całkiem inny c) patrząc z boku -listwy chromowe wokół okien ( ramka), w sedanie troszkę trudne do wymiany w kombi 1:1 2)sedan a)patrząc na tył -inne lampy nie pasują z B5 Lifting do B5 -inne wyprofilowanie błotnika tylnego - jest bardziej okrągły -inna klapa bagażnika -brak listwy nad tablicą rejestracyjną w B5 Lifting -podobno jest inny zderzak tylni 3)Kombi a)patrząc na tył -inne lampy pasują z B5 Lifting do B5 Jeżeli coś jeszcze innego to dopiszcie P.S jeżeli masz sedana to nie myśl o zmianie, bo lipa wyjdzie, jeżeli masz kombika to się ciesz bo można go zmienić wizualnie na 3BG czyli B5 Lifting Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #25 Napisano 4 Kwietnia 2007 c) patrząc z boku -listwy chromowe wokół okien ( ramka), w sedanie troszkę trudne do wymiany w kombi 1:1 Tylko od wyposażenia Comfort w górę. Ponadto wydaje się, że montaż listew na tylnych bocznych szybach (nie w drzwiach tylnych tylko w nadwoziu) wymaga wymiany uszczelek, czyli wycinania szyb i ich ponownego wklejania. Pytanie, czy uszczelki występują oddzielnie, czy tylko z szybami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #26 Napisano 4 Kwietnia 2007 szyba jest z uszczelka koszt w ASO VW 150pln.ja chcialem zalozyc chrom na ten boczek bo mi brakuje to musze wymienic szybe bo ta stara jest od ubozszej wersji.pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 4MOTION_LBN Zgłoś #27 Napisano 4 Kwietnia 2007 sojkis 3)Kombi a)patrząc na tył -inne lampy pasują z B5 Lifting do B5 + inna klapa bagażnika, inny zderzak, lampy "niby" pasują po przeróbce, ale odstają i z 5 metrów widać, że coś nie tak jest. Dochodzą jeszcze chromowane listwy ochronne w wersji Highline lub opcji. Halogeny powędrowały w dół zderzaka oraz pojawił się srebrny reling w opcji. Jak coś sobie przypomnę dopiszę. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #28 Napisano 17 Grudnia 2010 A jaka jest roznica miedzy rocznikiem 2000/3 a 2004/5 oprocz kierunkow w lusterkach i innego odcienia deski (juz nie czarny antracyt tylko taki w niebieski wchodzacy)? Jakas mechanike poprawili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar0100 Zgłoś #29 Napisano 19 Grudnia 2010 Hm napewno passat B5 FL z końca produkcji ma wyższą niezawodność niż z początku i dużo wyższą niż szmelcowaty B6 z 2005r. nie daj Bóg z 2.0 Tdi ponadto możesz mieć silnik nie 130 a np. 115 KM, zazwyczaj używane z 2004/2005 miały bogatsze wyposażenie też... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #30 Napisano 19 Grudnia 2010 ponadto możesz mieć silnik nie 130 a np. 115 KM TDi? To tylko do 2000r bylo 115PS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #31 Napisano 19 Grudnia 2010 napewno passat B5 FL z końca produkcji ma wyższą niezawodność niż z początku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sZuw4X Zgłoś #32 Napisano 19 Grudnia 2010 Antracyt jest chyba tylko od 2004 r. Doszło jeszcze to że przestali montować podświetlenie w nawiewach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #33 Napisano 20 Grudnia 2010 Antracyt jest chyba tylko od 2004 r. Doszło jeszcze to że przestali montować podświetlenie w nawiewach Podswietlenie w nawiewach to jest loteria. Ja mam 2003 i nie mam. Fakt, ze Basis, ale nawet elegance bywa bez. Jedyne co mnie wkurza w rocznikach 2004/5 to ze nie ma juz czarnych plastikow, tylko takie ni w chu...a ni w oko . A tapicerke chcialbym welur, albo alcantre. Cytat:Napisał mar0100 napewno passat B5 FL z końca produkcji ma wyższą niezawodność niż z początku Pewnie chodzilo o zawieche i tanszy rozrzad w TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #34 Napisano 21 Grudnia 2010 (edytowane) panowie do róznic miedzy B5 a B5FL zapomnieliscie dopisac poprawienie kwestii bezpieczenstwa, sa inne wzmocnienia w karoseri. np. B5 ma zderzaki mocowane za pomocą teleskopów/amortyzatorów w B5FL takowych juz nie ma i zderzaki sa przykrecane "na sztywno" do budy i wzmocnien. Dodatkowo zawieszenie w nowszym modelu jest miększe bardziej komfortowe. Z pozoru mało róznic dokonano w fl'ce ale to tylko pozory... Edytowane 21 Grudnia 2010 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #35 Napisano 21 Grudnia 2010 Dodatkowo zawieszenie w nowszym modelu jest miększe bardziej komfortowe Wg etki jest kilka/kilkanascie nastaw zawieszenia w passku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar0100 Zgłoś #36 Napisano 22 Grudnia 2010 Napisał mar0100 ponadto możesz mieć silnik nie 130 a np. 115 KM TDi? To tylko do 2000r bylo 115PS. No nie wiem do 2000r to było 110KM kolego:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #37 Napisano 22 Grudnia 2010 No nie wiem do 2000r to było 110KM kolego:fajny Było i 115. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #38 Napisano 22 Grudnia 2010 i w 2000 się skończyło - 90, 110 i 115. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #39 Napisano 22 Grudnia 2010 No nie wiem do 2000r to było 110KM kolego 110 na pompie rotacyjnej, 115 montowane chyba od 99r. do 2000r. na pompowtryskach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
88_88 Zgłoś #40 Napisano 24 Grudnia 2010 Jest jeszcze jedna znacząca zmiana: podłokietnik w B5LF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach