Skocz do zawartości
Kamool

benzyna Błąd kolektora dolotowego P2015 2.0TSI

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Na początek - VW CC 2015r przywieziony z USA , silnik CBFA.

Wiem, że temat wałkowany i podobno wymiana na nowy poprawiony kolektor dolotowy rozwiązuje problem, ale z tego co patrzyłem to już tutaj jest zamontowany nowszy kolektor (z skośną wajchą do sterowania klapami), jednakże cały czas sypie błędem. W grupie 142 dając GO na obrotach jałowych wyskakuje status ADP. OK, a zadane otwarcie klapek kolektora to albo 0%, albo 100%, i aktualne położenie również zmienia się z 0 na 100%, ale po przejażdżce 500m błąd na nowo wyskakuje. Gdzie mogę jeszcze szukać przyczyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klapy ruszają się przy 3tys. obrotów

 

klapy mogą się przycinać.... kolektor na stół....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie obejdzie się bez zdejmowania kolektora... Teraz pytanie, czy przy tym będę musiał wymienić wszystkie uszczelki, czy te które są można używać wielokrotnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na kolektorze jest uszczelka 06F129717D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A są jeszcze jakieś inne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli będziesz sciągał przepustnicę z kolektora to jest uszczelka 06F133073D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, a jakieś oringi itd? Czego mogę się spodziewać w tym kolektorze? Kwestia wyczyszczenia, jakiegoś przesmarowania (to chyba nie jest smarowane)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj będę brał się do czyszczenia kolektora, jednak boję się, że wtryskiwacze wyjdą mi razem z listwą i będę musiał wymieniać uszczelki. W związku z tym chciałbym sobie wcześniej wydrukować przyrząd do zakładania teflonowej uszczelki. Czy jest tutaj ktoś kto ma taki przyrząd i mógłby na szybko zmierzyć jego średnicę zewnętrzną i wewnętrzną w miejscu gdzie nachodzi na wtryskiwacz?

Lub nawet jak ktoś ma wtryskiwacz i mógłby zmierzyć jego zewnętrzną średnicę w okolicy uszczelki (nie w rowku uszczelki) to też by wystarczyło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam też wyskoczył i ten błąd znalazłem informację że przy tym kolektorze nie ma zestawu naprawczego i trzeba go najlepiej wymienić na drugi na allegro są nowe zamienniki w dobrej cenie. Pytanie czy ktoś je zakładał do siebie? Dostępna jest wersja z poprawionym cięgnem i ta stara wersja podobno w tej nowszej wersji problem został wyeliminowany zastanawiam się która kupić? Następne pytanie czy kupować kolektor z czujnikiem położenia czy kupić bez i zamontować swój. Może coś podpowiecie.  Silnik 2.0 tsi cbfa

Edytowane przez Kędzior86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ori bo zamiennik za chwile bedzie generowal problemy.. wez z nowym poprawionym czujnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności