marcinsgdz Zgłoś #1 Napisano 18 Sierpnia 2019 (edytowane) Od 2 dni zauważyłem ubytek płynu w zbiorniczku wyrównawczym od układu chłodzenia. Widoczne były wycieki w okolicy filtra powietrza (1.4 TSI) i trafiłem: 1) tryska pod obciążeniem z tego cienkiego przewodu 2) lekkie nacięcie na kruścu tego grubszego gumowego wężyka - za co on odpowiada? Pytanie: Czy mogę wymienić te wężyki bez spuszczenia płynu? Edytowane 18 Sierpnia 2019 przez marcinsgdz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #2 Napisano 18 Sierpnia 2019 Zastanawiam się, czy jak zacisnę gumowe przewody przed tym wężykiem i za wężykiem to czy bez spuszczania uda się go wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #3 Napisano 20 Sierpnia 2019 Odpowiem: VW zmodyfikował uszkodozny w moim aucie wąż - jest dodany grubszy kawałek gumy w jednym punkcie. Płyn najlepiej spuścić, ale można przed demontażem zacisnąć przed i za wężem gumowe wężyki i płynu nie trzeba spuszczać kosztem niewielkiego ubytku płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #4 Napisano 16 Lipca 2020 (edytowane) Cześć, zauważyłem ostatnio, że zaczął się sączyć płyn chłodniczy między blokiem a głowicą silnika (narazie jest to jest ślad na 2 cm ). Muszę jechać z tym do Aso bo za pół roku kończy się gwarancja . PIszę tu, żeby mnie od początku nie zbyli: 1. Czy jest możliwość, że ten płyn w tak małej ilości może tam się znaleźć? 2. Co powinno zrobić Aso? Czego powinienem od nich wymagać. Sorki nie jestem w ogóle techniczny a chcę się jakoś przygotować przed jazdą do nich. Dodam, że ostatnio auto lekko drży na postoju (nierówne obroty) Edytowane 16 Lipca 2020 przez skoczek1213 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #5 Napisano 16 Lipca 2020 Ad.1 Nie Ad.2 Jeżeli faktycznie to wyciek miedzy głowicą a blokiem to wymienić uszczelkę pod głowicą + śruby do głowicy i inne uszczelki (pod kolektory itd.) , najlepiej jeszcze zplanować głowicę przed założeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #6 Napisano 4 Sierpnia 2020 ok ale jak to wymusić na Aso bo stwierdzili że to może być od wymiany pompy wody (była wymieniona rok temu) poza tym będę miał już wymieniane sprzęgła przy 60 tys km;/ szok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #7 Napisano 4 Sierpnia 2020 12 minut temu, skoczek1213 napisał: poza tym będę miał już wymieniane sprzęgła przy 60 tys km;/ Sucha skrzynia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #8 Napisano 4 Sierpnia 2020 (edytowane) 2 minuty temu, Dreyfus napisał: Sucha skrzynia? tak Edytowane 4 Sierpnia 2020 przez skoczek1213 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #9 Napisano 6 Sierpnia 2020 Co się dzieje, że masz sprzęgła do wymiany? (nie strasz bo właśnie mi stuknęło 60tys i koniec gwarancji... ) W 1.8TSI zdarzały się nieszczelności o okolicach termostatu. U kilku osób ASO wymieniło to na gwarancji (w tym i u mnie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #10 Napisano 8 Sierpnia 2020 Przy ruszaniu (głównie po przejechaniu kilkudziesięciu km ) auto wpada w drgania i słychać prace sprzęgieł takie tyrkotanie;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #11 Napisano 12 Sierpnia 2020 sprzęgła wymienione, skrzynia działa perfekt. a miejsce gdzie wydawało mi się że cieknie płyn to Pan z serwisu powiedział, że to standardowe uszczelnienie z fabryki, szczelność mam sprawdzoną i jest ok..i w innym pasku 190 km benzyna (przebieg 10 tys km) pokazywał że jest tak samo wiem nie drążę tematu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rr124864 Zgłoś #12 Napisano 22 Listopada 2020 Witam wszystkich Od 2 miesięcy jestem posiadaczem b8 2.0 tdi 190 km ddaa dsg highline z przebiegiem 192 tyś km. Świeżo po wymianie rozrządu wraz z pompą wody. Odserwuje codziennie rano poziom płynu w zbiorniczku. Tak jakby ubywało ostatnie 2tyś km to dolałem 0.3 l. Kompresji nie pompuje do układu chłodzenia bo nawet po dłuższej trasie można bez problemu odkręcić korek. Test co2 też negatywny. Może jestem za bardzo uczulony ponieważ ostatnie moje Volvo v60 z 2015r diesel 181km miał w ciągu pół roku wymieniany motor 4 razy. Objawy podobne ubytki płynu ale i kompresja w układzie chłodzenia i gejzer po odkręceniu korka. Pękały tuleje na cylindrach Więc przestrzegam przed zakupem Volvo z silnikami 4 cylindrowych a wszystkie teraz takie są. Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi. Jedni piszą o wadliwych ckłodnicach egr inni o chłodnicy w kolektorze dolotowym. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #13 Napisano 22 Listopada 2020 Może nie całkiem dobrze odpowietrzony układ chłodzenia. Zabierz autko za miasto i przegoń troche. Opcja kolejna wyciek może pompa ( nie napisaleś jakiej firmy pompa), bardzo prawdopodona , bo piszesz że to po wymianie rorządu. Opcja trzecia ominąć chłodnicę egr na pare dni.i obserwować stan w zbiormiczku. Można jeszcze sprawdzić przyżądem do spradzania szczelności ukł. chłodzenia , ale jak chłodnica egr to czasem nie działa ta metoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #14 Napisano 23 Listopada 2020 Ja 120 tyś przejechałem i jeszcze nic nie dolałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #15 Napisano 23 Listopada 2020 Bo tak powinno być ale jak to fachowcy z ASO mówią, może ubywać nie przejmować się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rr124864 Zgłoś #16 Napisano 23 Listopada 2020 Witam Rozrząd i pompa były ina Po wymianie już 1500km. Niewiem jak było wcześniej bo dopiero go kupiłem i było poniżej min. O ostatni udokumentowany serwis przy 180tys. Teraz ma 193tyś. Ciekawe czy przy 180 uzupełniali czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #17 Napisano 23 Listopada 2020 Zrób jeszcze trochę km i zobaczysz co się będzie działo, chyba że masz jakąś gwarancję to nie czekaj tylko zgłaszaj.Robiles jakąś trasę z dynamiczną jazdą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borus84 Zgłoś #18 Napisano 23 Listopada 2020 rr124864 a czy posiadasz webasto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rr124864 Zgłoś #19 Napisano 23 Listopada 2020 Webasto nie, trasa dynamicznie często, gwarancji brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryba84 Zgłoś #20 Napisano 23 Listopada 2020 Mi po wymianie rozrządu przez jakiś czas też ubywało płynu w zbiorniczku. Po mocnym dępnięciu na trasie przestało. Zwyczajnie się odpowietrzyło do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach