Vadal Zgłoś #1 Napisano 21 Listopada 2020 Witam, Passat b6 2.0 tdi 140km CBAB Napięcie mierzone na klemach akumulatora. Po odpaleniu samochodu kontrolka akumulatora gaśnie, akumulator nie jest ładowany, po jednokrotnym zwiększeniu obrotów powyżej ~1800 akumulator jest ładowany napięciem 13,5V na wolnych obrotach przez cały czas. Jaka może być przyczyna takiego zachowania? Co mogę posprawdzać samemu? VID_20201121_073942.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matikupiec Zgłoś #2 Napisano 24 Listopada 2020 Ja bym zaczął od wymiany regulatora napięcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryks83 Zgłoś #3 Napisano 30 Grudnia 2020 Może być wiele przyczyn, widzę że masz najechane 280tysi ja przy 200tysi miałem zjechane ślizgacze pod szczotkami prawie do zera. Podłącz vcds i zobacz czy łapie błędy na silniku? Np: nieznany sygnał z zacisku DF. No i sprawdź szczotki i ślizgacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach