Szydzik Zgłoś #1 Napisano 21 Października 2020 Witam, auto jakim się poruszam to VW CC 2.0tsi aktualnie po chipie, i wymienionym wydechu. Hamownia pokazała 254km i 404nm. Zastanawia mnie czy moc która aktualnie jest w aucie pozwoli na szybkie ruszenie ze świateł. Przy suchej nawierzchni w trybie sport ( manual ) jeszcze w miarę można go zerwać, lecz przy około 6 tys obrotów przód zaczyna stukać, skakać, nie wiem jak to określić. Co nie brzmi najlepiej, i przez to tez auto nie przyspiesza. Jeśli chodzi o mokra nawierzchnie to jest tragedia.. o szybkim starcie można zapomnieć. Ostatnio na światłach jakiś citroen z dieslem pod maska dużo szybciej ruszył a CC mielił w miejscu na 1 i 2 mimo iż nie dodawałem aż tak dużo gazu.. opony jakie posiadam to https://www.oponeo.pl/model-opony/hankook-ventus-prime3-k125 r18. Zawieszenie w 100% sprawne. Wiem ze auta z przednim napędem niestety są skazane na takie dolegliwości ale jak widze te same auta ze skrzynia dsg to zupełnie inaczej się zbiera. Moje pytanie brzmi czy jest jakaś rada co można by było ewentualnie zmienić w aucie (może opony?) aby Nacieszyć się trochę ta mocą z góry dzięki ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #2 Napisano 22 Października 2020 Byc moze ktos zrobil ci chu**** program i teraz masz tego efekty... a jak nie wierzysz to posprawdzaj zawieszenie i skrzynie biegow dwumas itp. Chociaz z takim ruszaniem to zawiecha przod i uklad napedowy dlugo nie pociagnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1961 Zgłoś #3 Napisano 22 Października 2020 Musisz chyba z dwójki ruszać to żartem a na poważnie to wyłączyć ESP i co tam jeszcze auto ma to wtedy ruszysz nawet z dymkiem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szydzik Zgłoś #4 Napisano 22 Października 2020 U mnie jest ASR ale po wyłączeniu mieli jeszcze bardziej, zreszta nie tylko u mnie widziałem to u innych tez. A co do programu tez podejrzewam ze może być tego przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #5 Napisano 22 Października 2020 przy takiej mocy i momencie na oske nie polecam ruszania jak malolat spod swiatel... Mocniejsze deptanie od 3 biegu... na nizszych niszczysz opony i dobijasz uklad napedowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #6 Napisano 1 Kwietnia 2021 Cześć mogę wiedzieć jakie masz doładowanie że tak ładnie ci soft wyszedł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #7 Napisano 4 Kwietnia 2021 Kolego bez napędu 4motion możesz zapomnieć o dobrym starcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #8 Napisano 7 Kwietnia 2021 czyli to standard, że przy 200 kucach opony mielą nawet na dwójce? a już myślałem, że opony nie dają rady, a mam Michelin Pilot Sport 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #9 Napisano 8 Kwietnia 2021 @ravenpoz na 2 biegu i suchy asfalt, seryjna moc..... może się udać ale nie będzie to takie oczywiste... po podniesieniu mocy oczywiście o wiele łatwiej to zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #10 Napisano 16 Kwietnia 2021 Czegoś nie rozumiem. Ja mając ponad 300 koni i 420 niuta nie mam problemu z trakcją. Jedynka oczywiście zrywa ale obchodzę się w taki sposób z pedałem gazu że praktycznie nie zrywa, ale od dwójki leci pełny ogień i nie mam problemów. A tutaj czytam o problemach z 3 biegiem i do tego na seryjnym motorze. Mam podejrzenie że poprostu jest strzelane ze sprzęgła do tego jeszcze z prawą nogą wbitą w podłogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wowo Zgłoś #11 Napisano 16 Kwietnia 2021 Kilka lat temu miałem B6 2.0TSI manual (służbowe) i było frustrujące przy ruszaniu na mokrej nawierzchni. Czasem na drugim biegu wciśnięcie gazu rwało przyczepność (BEZ sprzęgła). Ale fabryka dała mu oponki 205/55R16 ! Niby jest moc, ale nie można użyć. Pewnie Jankus jak ma dłubnięty samochód to i opony odpowiednie, a może i ulepszone zawieszenie. Po mieście to wolałem prywatne, znacznie słabsze auto. Teraz, przy ledwie 150 koniach i oponach 215 nie narzekam. Mocnego auta FWD już bym nie kupił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #12 Napisano 16 Kwietnia 2021 @Wowo Oponki mam 225 Fulda Sportcontrol 2, na Pirelli Pzero też nie było problemów. Wątpię aby zawieszenie miało aż taki wpływ. Ale mogę się mylić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #13 Napisano 17 Kwietnia 2021 @Jankus ja mam Michelin Pilot Sport 4 i DSG i na jedynce jak ruszam ostro to zawsze mieli i załącza się kontrola. Czasami też na dwójce. Opony jak były nowe to też tak było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach