Skocz do zawartości
Szydzik

VW CC 2.0tsi, duża moc, problem z szybkim ruszeniem?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, auto jakim się poruszam to VW CC 2.0tsi aktualnie po chipie, i wymienionym wydechu. Hamownia pokazała 254km i 404nm. Zastanawia mnie czy moc która aktualnie jest w aucie pozwoli na szybkie ruszenie ze świateł. Przy suchej nawierzchni w trybie sport ( manual ) jeszcze w miarę można go zerwać, lecz przy około 6 tys obrotów przód zaczyna stukać, skakać, nie wiem jak to określić. Co nie brzmi najlepiej, i przez to tez auto nie przyspiesza. Jeśli chodzi o mokra nawierzchnie to jest tragedia.. o szybkim starcie można zapomnieć. Ostatnio na światłach jakiś citroen z dieslem pod maska dużo szybciej ruszył a CC mielił w miejscu na 1 i 2 mimo iż nie dodawałem aż tak dużo gazu.. opony jakie posiadam to https://www.oponeo.pl/model-opony/hankook-ventus-prime3-k125 r18. Zawieszenie w 100% sprawne. Wiem ze auta z przednim napędem niestety są skazane na takie dolegliwości ale jak widze te same auta ze skrzynia dsg to zupełnie inaczej się zbiera. 

Moje pytanie brzmi czy jest jakaś rada co można by było ewentualnie zmienić w aucie (może opony?)  aby Nacieszyć się trochę ta mocą :) 

z góry dzięki !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byc moze ktos zrobil ci chu**** program i teraz masz tego efekty... a jak nie wierzysz to posprawdzaj zawieszenie i skrzynie biegow dwumas itp. Chociaz z takim ruszaniem to zawiecha przod i uklad napedowy dlugo nie pociagnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz chyba z dwójki ruszać to żartem a na poważnie to wyłączyć ESP i co tam jeszcze auto ma to wtedy ruszysz nawet z dymkiem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest ASR ale po wyłączeniu mieli jeszcze bardziej, zreszta nie tylko u mnie widziałem to u innych tez. A co do programu tez podejrzewam ze może być tego przyczyna 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy takiej mocy i momencie na oske nie polecam ruszania jak malolat spod swiatel... 

Mocniejsze deptanie od 3 biegu... na nizszych niszczysz opony i dobijasz uklad napedowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć mogę wiedzieć jakie masz doładowanie że tak ładnie ci soft wyszedł 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego bez napędu 4motion możesz zapomnieć o dobrym starcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli to standard, że przy 200 kucach opony mielą nawet na dwójce? a już myślałem, że opony nie dają rady, a mam Michelin Pilot Sport 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ravenpoz na 2 biegu i suchy asfalt, seryjna moc..... może się udać ale nie będzie to takie oczywiste... po podniesieniu mocy oczywiście o wiele łatwiej to zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czegoś nie rozumiem. Ja mając ponad 300 koni i 420 niuta nie mam problemu z trakcją. Jedynka oczywiście zrywa ale obchodzę się w taki sposób z pedałem gazu że praktycznie nie zrywa, ale od dwójki leci pełny ogień i nie mam problemów. A tutaj czytam o problemach z 3 biegiem i do tego na seryjnym motorze. Mam podejrzenie że poprostu jest strzelane ze sprzęgła do tego jeszcze z prawą nogą wbitą w podłogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu miałem B6 2.0TSI manual (służbowe) i było frustrujące przy ruszaniu na mokrej nawierzchni. Czasem na drugim biegu wciśnięcie gazu rwało przyczepność (BEZ sprzęgła). Ale fabryka dała mu oponki 205/55R16 ! Niby jest moc, ale nie można użyć. Pewnie Jankus jak ma dłubnięty samochód to i opony odpowiednie, a może i ulepszone zawieszenie. Po mieście to wolałem prywatne, znacznie słabsze auto. Teraz, przy ledwie 150 koniach i oponach 215 nie narzekam. Mocnego auta FWD już bym nie kupił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Wowo Oponki mam 225 Fulda Sportcontrol 2, na Pirelli Pzero też nie było problemów. Wątpię aby zawieszenie miało aż taki wpływ. Ale mogę się mylić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Jankus ja mam Michelin Pilot Sport 4 i DSG i na jedynce jak ruszam ostro to zawsze mieli i załącza się kontrola. Czasami też na dwójce. Opony jak były nowe to też tak było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności