lalus Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2020 Witam, mam problem z autem wszystko wskazuje na to ze przestawił mi się rozrząd ten z tyłu na łańcuchu, stało się po tym jak odkręciłem od napinacza tą cewkę elektrozawór czy jak to się tam nazywa i wyjąłem taki trzpień bo myślałem ze się przecina ponieważ wcześniej miałem problem z napinaczem wyskakiwał mi błąd 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded). Wymieniłem łańcuch i ślizgi ale to nie pomogło wiec postanowiłem zajrzeć do tej cewki no i narobiłem jeszcze gorzej teraz silnik na jałowych obrotach pracuje nie równo i pojawia sie drugi błąd a mianowicie 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation, czyli ze niby uszkodzony hall ale wydaje mi się ze to przez ten napinacz. Czy przez odkręcenie tej cewki i wyjecie tego trzpienia mógł się przestawić rozrząd. Załączam skrin z Vcds, proszę o wasze sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek87 Zgłoś #2 Napisano 1 Marca 2021 (edytowane) Cześć, Czy wartość Synchro. angle jest ustawiona poprawnie ? Mam wartość -2.2 CF Silnik 1.9 AVF Wartość sprawdzona przy temperaturze silnika 90 stopni Mam również wyniki z grupy 013 Grupa 023 : Edytowane 1 Marca 2021 przez Marek87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach