Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Łatwiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

b7 2,0 140 dsg CFFB -moja robiona w środę bo wywalała już  zółtą ikonkę :D  i twardo gasiło, 256000 nalotu :) gasi jak nowy i lepiej smiga  

2020-09-30 22.26.06.jpg

2020-09-30 17.24.20.jpg

2020-09-30 17.22.55.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie posłuchajcie dobrej rady i jedźcie do ogarniętego magika na zaślepienie i wykodowanie egra. Silnik wam podziękuje :) W b6 czyszczenie / wymiana egr to godzinka. W tych gównianych B7 pół dnia i worek monet. Póki co macie jakieś 100kkm spokoju o ile elektronika też nie dostała w dupę. I o ile egr się nie odezwie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W CC samo wyjecie zajeło mi jakies 15 minut , zdjec nie zrobiłem ale zawalone bylo na maķsa , szczegolnie EGR. Kiedys w peugeocie 407 zaslepilem egr blaszką a konkretnie tą rureczke która idzie do egr, wyciąłem kszałt, mała dziurka w środku blaszki żeby błedu nie było i z tego co wiem to juz 4 lata tak jezdzi i nie ma zadnych problemow :)

Edytowane przez mkpol
nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak taka przepustnica wygląda w benzynie? zawalona również?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest w ogóle? Przecież benzyniak ma zapłon iskrowy a nie samoczynny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też się zastanawiałem nad tym, ale google twierdzi, że są przepustnice do 2.0 TSI...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica w benzynie służy do czego innego niż w dieslu.

Diesel to zapłon samoczynny i nie potrzebuje regulacji dopływu powietrza, bo regulacja pracy jest tzw. jakościowa (czyt. tylko na podstawie ilości paliwa).

Silnik benzynowy jest sterowany ilościowo i dlatego potrzebuje "dławienia" (choć są silniki benzynowe, które obchodzą się bez przepustnic - patrz BMW Valvetronic).

W dieslu przepustnica służy tylko do gaszenia i do zwiększania przepływu przez EGR (w zależności od aplikacji).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności