mkpol Zgłoś #21 Napisano 5 Października 2020 Łatwiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #22 Napisano 6 Października 2020 b7 2,0 140 dsg CFFB -moja robiona w środę bo wywalała już zółtą ikonkę i twardo gasiło, 256000 nalotu gasi jak nowy i lepiej smiga 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #23 Napisano 6 Października 2020 Panowie posłuchajcie dobrej rady i jedźcie do ogarniętego magika na zaślepienie i wykodowanie egra. Silnik wam podziękuje W b6 czyszczenie / wymiana egr to godzinka. W tych gównianych B7 pół dnia i worek monet. Póki co macie jakieś 100kkm spokoju o ile elektronika też nie dostała w dupę. I o ile egr się nie odezwie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #24 Napisano 7 Października 2020 (edytowane) W CC samo wyjecie zajeło mi jakies 15 minut , zdjec nie zrobiłem ale zawalone bylo na maķsa , szczegolnie EGR. Kiedys w peugeocie 407 zaslepilem egr blaszką a konkretnie tą rureczke która idzie do egr, wyciąłem kszałt, mała dziurka w środku blaszki żeby błedu nie było i z tego co wiem to juz 4 lata tak jezdzi i nie ma zadnych problemow Edytowane 7 Października 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #25 Napisano 8 Października 2020 a jak taka przepustnica wygląda w benzynie? zawalona również? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #26 Napisano 8 Października 2020 A jest w ogóle? Przecież benzyniak ma zapłon iskrowy a nie samoczynny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #27 Napisano 8 Października 2020 też się zastanawiałem nad tym, ale google twierdzi, że są przepustnice do 2.0 TSI... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #28 Napisano 8 Października 2020 Przepustnica w benzynie służy do czego innego niż w dieslu. Diesel to zapłon samoczynny i nie potrzebuje regulacji dopływu powietrza, bo regulacja pracy jest tzw. jakościowa (czyt. tylko na podstawie ilości paliwa). Silnik benzynowy jest sterowany ilościowo i dlatego potrzebuje "dławienia" (choć są silniki benzynowe, które obchodzą się bez przepustnic - patrz BMW Valvetronic). W dieslu przepustnica służy tylko do gaszenia i do zwiększania przepływu przez EGR (w zależności od aplikacji). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach