wektor Zgłoś #1 Napisano 26 Września 2020 Silnik 190KM,gaz do dechy; 1 biegu szkoda ćwiczyć, gdyż w ciągu 2-3 sekund brakuje biegu. Zatem start z dwójki.Auto przyspiesza, lecz dziwnie.Obroty silnika rosną szybko, a auto nieproporcjonalnie wolniej.Po 2 próbach czuję smród okładzin albo sprzęgła, albo haldexa.Pytanie,czy jest to ok? Czy któryś z elementów się kończy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #2 Napisano 26 Września 2020 Po pierwsze nie słyszałem żeby Haldex śmierdział. Po drugie nawet gdyby się ślizgał to i tak masz przednią ośkę i jeśli nie zrywa przyczepności to jedyne miejsce gdzie może pojawić się poślizg to sprzęgło, a ono potrafi zaśmierdzieć gdy się ślizga. Stawiam na sprzęgło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #3 Napisano 26 Września 2020 5 godzin temu, wektor napisał: Obroty silnika rosną szybko, a auto nieproporcjonalnie wolniej Przyspieszanie auta to odczucie subiektywne. Lepszym odniesieniem będzie porównanie wskazań obrotomierza i prędkościomierza. Też raczej obstawiam sprzęgło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #4 Napisano 26 Września 2020 Tak, haldex nie będzie smierdział.Co do przyspieszenia: Testuję na 2 autach ( B6 i B7 ) o niemal identycznej mocy i momencie.B6 klasyczny- zrywa przyczepność na 2biegu.A B7 w teorii nie powinien, więc powinien wyrwać do przodu żwawiej.Czyli sprzęgło na złom? Jest jakiś sposób na potwierdzenie jego zużycia ? Hamulec i gaz jednocześnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #5 Napisano 27 Września 2020 Reczny i proba ruszenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach